I sforzi di ricerca è salvata cuntinueghjanu in a minera di carbone colapsata in Cina

I travaglii di ricerca è salvata cuntinueghjanu in Cinde Coken Coal Mine
I sforzi di ricerca è salvata cuntinueghjanu in a minera di carbone colapsata in Cina

Una miniera di carbone aperta s'hè colapsata ieri dopu meziornu in a Regione Autonoma di a Mongolia Interna di u Nordu di a Cina. I sforzi di ricerca per 51 persone mancanti cuntinueghjanu.

U presidente cinese Xi Jinping hà urdinatu chì tuttu u pussibule sia fattu per salvà e vittime è trattà i feriti in l'accidentu di a miniera di carbone in Mongolia Interna.

U colapsu chì hè accadutu ieri in una miniera di carbone aperta in Alxa League, Regione Autònoma di Mongolia Interna in u nordu di a Cina, hà causatu a morte di 2 persone, a ferita di 6 persone è a sparizione di 51 persone.

U presidente Xi Jinping hà dumandatu chì tuttu u pussibule sia fattu per salvà i dispersi è furnisce trattamentu à i feriti, è chì tutti i travaglii pertinenti sò realizati in modu adattatu.

Xi hà dumandatu à esse realizatu u travagliu di salvezza scientifica è rinfurzà u monitoraghju è l'alerta precoce per prevene disastri secundari.

Xi hà ancu dichjaratu chì a causa di l'accidente deve esse investigata u più prestu pussibule, e persone implicate devenu esse rispunsevuli è i lacune di gestione deve esse eliminate.