U trafficu di i veiculi di merci nantu à l'autostrade naziunali in Cina hè cresciutu di 10,81 per centu

U trafficu di i veiculi di merci nantu à e strade naziunali in Cina hè aumentatu per centu
U trafficu di i veiculi di merci nantu à l'autostrade naziunali in Cina hè cresciutu di 10,81 per centu

U 7 di ferraghju, u numeru di camioni chì passanu per l'autostrade in Cina hè aumentatu di 10,81 per centu cumparatu cù u mese precedente è hà righjuntu 6 milioni 197 mila.

Sicondu l'infurmazioni furnite da u Gruppu di Leadership di Studii Logistici di u Cunsigliu di Statu di Cina, a quantità di carichi trasportati da u trasportu ferroviariu in u paese hà righjuntu 10,66 milioni di tunnellate eri. Stu numeru hè diminuitu da 0,63 per centu cumparatu cù u mese precedente.

Aieri, a capacità di trasfurmazioni di e merchenzie di i porti in tuttu u paese hà aumentatu di 5,4 per centu cumparatu cù u mese precedente è hà righjuntu 29 milioni 999 mila tunnellate. A capacità di manipolazione di u containeru di i porti in Cina hè diminuita di 4,1 per centu cumparatu cù u mese precedente è hè diventata 616 mila cuntenituri.

U numeru di aerei civili chì volanu in Cina ieri hè diminuitu di 3,3 per centu è hà righjuntu 13 mila 970.

U numaru di compra di mail in tuttu u paese hà aumentatu da 9,4 per centu cumparatu cù u mese precedente è hè statu arregistratu cum'è 349 milioni, mentri u numeru di spedizioni di mail diminuite da 6,9 per centu è hè statu arregistratu cum'è 335 milioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*