Eroi in u campu di u terremotu Tell

Hà dettu à l'eroi in u campu di u terremotu
Parla di l'eroi in u campu di u terremotu

İlhan, "A felicità di salvà una vita da a fossa di l'infernu ùn pò esse dettu"

E squadre di ricerca è salvata di a Municipalità Metropolitana di Muğla, chì anu lasciatu l'area di u terrimotu cù l'iniziu di u travagliu di rimozione di detriti in Hatay, anu spiegatu ciò chì anu sperimentatu. Yavuz İlhan, una parte di a squadra chì hà tiratu 28 persone fora di e macerie vive, hà dettu: "Tuttu ciò chì avemu vistu in Hatay hè statu distruttu. Avemu dettu in chì buca infernale simu. Tuttavia, a felicità di salvà una vita da questa fossa ùn pò micca esse descrizzione ".

Mentre chì parechji citadini anu persu a so vita in u terrimotu, chì era unu di i più grandi disastri in a storia di Turchia è hà affettatu 10 pruvince, parechji miraculi sò stati ancu tistimuniati. Senza dubbitu, e squadre di ricerca è salvezza sò in prima linea di quelli chì facenu sti miraculi. E squadre di ricerca è salvezza di a Municipalità Metropolitana di Muğla, chì sò stati in l'area di disastru da u primu mumentu di u terrimotu è alluntananu 28 persone vivi da sottu à e macerie, sò tornati à Muğla per via di l'iniziu di a rimozione di detriti in a regione. E squadre chì tornanu da l'area di u disastru contanu e so sperienze.

L'eroi di u terremotu anu dettu

Kalkan, "Aftershocks accaduti mentre travagliava sottu à l'edificiu di 8 piani"

Münyamin Kalkan, unu di a squadra di ricerca è salvezza chì travaglia in u Distrettu Elettricu di u distrittu di Defne di Hatay, hà paragunatu a situazione in a regione à l'infernu è hà dettu: "Era cum'è una zona di guerra. I scontri cuntinueghjanu à accade mentre travagliava sottu à l'edificiu di 8 piani. L'edificiu hè statu assai dannatu è era prubabile di colapsà. Ancu s'è avemu avutu furmazione è sperienza, i studii risicatu eranu intensi. Kalkan hà dettu: "Quandu avemu ghjuntu à l'area di u terrimotu, avemu vistu chì ci era un grande disastru. Era cum'è un campu di battaglia. Era cum'è l'infernu. E voci escevanu da sottu à ogni machja. Avemu principiatu u travagliu di salvezza. Avemu salvatu un zitellu è una persona di mezza età u primu ghjornu. Avemu avutu u prublema più grande in a coordinazione è a cumunicazione. A ghjente ùn pudia ghjunghje l'una à l'altru. S'ellu ci era u trasportu è a cumunicazione, e cose seranu diverse. U tempu passava, e nostre speranze diminuìu. Avemu travagliatu sottu edifizii 7-store 8-store. Ci era tremuli custanti. Malgradu sti tremuli, andemu fora è andemu di novu sottu à l'edificazioni. Ancu l'area di u travagliu porta assai risicu, avemu pruvatu à caccià i nostri citadini chì eranu sottu à e machja.

L'eroi di u terremotu anu dettu

Öztürk, "Ùn avemu micca persu a speranza, avemu liberatu Rabia à l'ora 152"

Murat Can Öztürk, chì hà servitu cum'è sergente in u dipartimentu di u focu di a municipalità metropolitana di Muğla Ortaca, hà dettu chì ùn avia mai vistu un tali disastru prima è chì stavanu travagliendu duramente per mantene a ghjente viva ancu s'ellu era enormu. Avemu trasfirutu à a regione Hatay ghjustu dopu à u terrimotu. Quandu avemu ghjuntu à a scena, avemu vistu quantu grande era u disastru. Avemu intesu i chianci è chianci di a ghjente. L'edifizii sò stati razziati à a terra. Aghju vistu u terrimotu di Gölcük prima. Questa hè a prima volta chì aghju scontru tali. Ùn ci era micca elettricità, nè cumunicazione d'acqua in a zona. Emu cuminciatu à caccià i resti sottu à i rubbles. Ùn ci hè micca un citadinu chì ùn pudemu micca truvà è sguassà cum'è squadra. Avemu ghjuntu à un amicu di 19 anni chjamatu Emre. Dopu à 12 ore di travagliu, l'avemu tiratu fora di u naufragio. Ci sò stati scontri à questu tempu. Avemu cacciatu 28 di i nostri citadini da i detriti. L'ultima volta chì avemu righjuntu un amicu di 29 anni chjamatu Rabia, disse, à l'ora 152.

L'eroi di u terremotu anu dettu

İlhan, "A felicità di salvà una vita da a fossa di l'infernu ùn pò esse dettu"

Un altru eroe, Yavuz İlhan, chì travaglia in u Milas Fire Brigade Group Chief, hà dettu: "U primu ghjornu chì entramu in Hatay, avemu dettu cumu simu in a fossa di l'infernu. Ùn ci hè micca un edifiziu chì ùn hè statu demolitu. Tuttu ciò chì avemu vistu hè statu distruttu. In u bastimentu chì avemu intrutu in u primu ghjornu, avemu cacciatu un zitellu di 1,5 anni dopu à 2,5 ore di travagliu. L'avemu datu à a so mamma. Hè impussibile di discrive a felicità di salvà una vita. Esce quellu zitellu da quì ci hà datu forza è ispirazione. Cù u putere di salvà u zitellu, avemu salvatu l'altri feriti da i rutti. Ci era edifiziu risicatu. Ci era edifizii da u so latu. Questi edifizii sò stati distrutti in i scossa ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*