U travagliu hà iniziatu per l'Abitazione Temporanea è Permanente in a Zona di Terremotu

U travagliu hà iniziatu per l'Abitazione Temporanea è Permanente in a Zona di Terremotu
U travagliu hà iniziatu per l'Abitazione Temporanea è Permanente in a Zona di Terremotu

U travagliu cuntinueghja senza interruzzione in Gaziantep, induve u Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, Murat Kurum, hè u coordinatore dopu à i terrimoti centrati in Kahramanmaras, chì sò stati qualificati cum'è "disastru di u seculu". U travagliu nantu à e zone di rifugiu tempuranee, induve viveranu 495 persone, in 4 spazii separati cù una superficie totale di 32 mila metri quadrati in i distretti Nurdağı è İslahiye, hè statu iniziatu da TOKİ è Emlak Konut Direttore Generale affiliatu à u Ministeru. I zoni di refuggiu pruvisoriu, chì seranu custituiti da strutture di muratura, prefabbricati è cuntenituri, includeranu parchi di ghjoculi per i zitelli, kindergartens, scole, moschee, campi sportivi, strutture suciali è strutture sanitarie ... U Ministru Kurum, chì hà iniziatu u travagliu per e case permanenti cum'è quant'è i lochi pruvisorii, si n'andò in e pruvince affettate da i terrimoti.In e riunioni di coordinazione ch'ellu tene quì, tene ancu cunsultazioni in quantu à a determinazione di novi spazii di insediamentu. U Ministeru hà ancu iniziatu studii di microzonazione è studi di terra per novi spazii residenziali. U Ministru Murat Kurum hà dichjaratu chì, in più di e zone di refuggiu pruvisoriu da esse stabilitu, i travaglii sò ancu iniziati per e residenze permanenti.

In Gaziantep, sottu a coordinazione di u Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu Murat Kurum, u travagliu di TOKİ è di a Direzzione Generale Emlak Konut affilata à u Ministeru cuntinueghja senza interruzzione in tutta a cità, in particulare in Nurdağı è İslahiye.

Hè statu annunziatu chì i rifugi pruvisorii da esse custruitu da TOKİ è Emlak Konut Direzzione Generale per e vittime di u terrimotu in Gaziantep, induve e squadre chì travaglianu in a regione anu fattu sforzi intensi dopu à i terrimoti centrati in Kahramanmaras, chì sò stati qualificati cum'è u "disastru di u terrimotu". seculu", sarà custituitu da edifizii in muratura, prefabbricati è cuntenituri.

"L'infrastrutture sò state custruite, i travaglii di livellu di terra sò stati finiti, i cuntenituri sò stati purtati"

L'area di rifugiu tempuranee situata in u distrittu di Nurdağı hè stata pianificata cum'è un totale di 2 mila metri quadrati in 305 spazii separati. Questi spazii, induve 19 mila persone vivenu è custituiti da 3 mila 208 unità, includeranu tutte e facilità è l'equipaggiu suciali. Infrastrutture sò state custruite per e zoni di refuggiu tempuranee da esse stabilite, i travaglii di livellu di terra sò stati cumpletati è hè statu annunziatu chì i cuntenituri sò stati purtati.

In a dichjarazione di u Ministeru, 2 mila 264 vittime di u terrimotu camparanu in 2 spazii separati di rifugiu temporaneu in İslahiye, induve ci saranu 13 mila 500 unità.

In i zoni cù una superficia tutale di 190 mila metri quadrati, ci saranu campi di ghjocu per i zitelli, kindergarten, scola, moschea, campi sportivi, strutture suciali è strutture sanitarie.

"I studii di microzonazione è di indagine in terra sò cuminciati per novi spazii residenziali"

Murat Kurum, Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climàticu, và in e pruvince affettate da i terrimoti centrati in Kahramanmaras, chì sò qualificati cum'è u "disastru di u seculu", è tene cunsultazioni nantu à a determinazione di novi spazii di stabilimentu in e riunioni di coordinazione. ellu tene. U Ministru Murat Kurum hà dichjaratu chì, in più di e zone di refuggiu pruvisoriu da esse stabilitu, i travaglii sò ancu iniziati per e residenze permanenti.

In e riunioni di coordinazione pruvinciali urganizati da l'Istituzione di u Ministru, l'opinioni di l'amministratori pruvinciali, i municipalità, i parlamentari, l'urganisazioni non governamentali è l'accademici sò pigliati per novi spazii di stabilimentu. Per minimizzà i danni di u terrimotu, u terrenu più adattatu hè determinatu per mezu di studii di microzonazione è studi di terra. In cunseguenza, i novi insediamenti sò determinati in u locu ghjustu, nantu à a terra dritta, cù a tecnica ghjusta, è secondu a so distanza da a linea di falla. Dopu à sti scuperti, i studii di indagine in terra sò stati iniziati in i zoni determinati. In u scopu di i studii, i campioni determinati da e zoni seranu esaminati per stabilisce se u tarrenu hè adattatu per u stabilimentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*