U sustegnu Cuntinueghja à a Zona di Terremotu da İzmir

Supportu da Izmir à l'area di u terremotu
U sustegnu Cuntinueghja à a Zona di Terremotu da İzmir

A mobilizazione di l'aiutu iniziata da a Municipalità Metropolitana di Izmir dopu à u terrimotu chì hà scuzzulatu Turchia cuntinua. In 10 ghjorni, 154 camions, 123 camions, 3 aerei, 3 navi, 4 autobus sò stati spediti in a regione cù carica. A quantità di donazioni à e campagne "Hope Movement" è "One Rent One Home" hà righjuntu 63 milioni di lire.

A mobilizazione iniziata da a Municipalità Metropolitana di Izmir per a zona di disastru dopu à u terrimotu, l'epicentru di u quale era Kahramanmaraş è chì affetta 10 pruvince, hè in crescita. Mentre e donazioni raccolte in a cità sò consegnate à a regione per terra, mare è aria, u persunale 779 di a Municipalità Metropolitana di Izmir travaglia in a regione cù veiculi 646. In i zoni di a tenda stallati, i vittimi di u terrimotu sò furniti cun refuggiu è cibo.

L'aiutu furnitu

Cù u sustegnu di u populu di Izmir, 10 camioni, 154 camioni, 123 aerei, 3 navi è 3 autobus sò stati mandati cù carica in 4 ghjorni. 514mila 198 coperte, 25mila 708 pacchetti alimentari, 7mila 700 trapunte, 851mila 787 pezzi di vestiti, 18mila 396 pacchetti di igiene, 14mila 299 pacchetti di pastiglie igieniche, 33mila 678 pacchetti d'acqua, 677mila 862 pannolini di acqua è formula litri , 10 tende, 40 mila 181 stufe è riscaldatori, 65 tunnellate di carburante, 3 generatori, 33 tunnellate di mele, 359 mila XNUMX litri di latte è tunnellate di materiale d'aiutu umanitariu sò stati mandati à e zone di disastru sottu a coordinazione di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA quantità di donazione righjunta cù e campagni di sulidarità "Hope Movement" è "One Rent One Home" hà righjuntu 63 milioni di lire.

Distribuisce u latte à e vittime di u terrimotu

I bisogni di e vittime di u terremotu sò soddisfatti attraversu i Centri di Coordinazione di Disastri stabiliti da a Municipalità Metropolitana di Izmir in Hatay, Osmaniye, Adıyaman è Kahramanmaraş. I zitelli in a zona di u terrimotu prufittà ancu di u Prughjettu di Agnelli di Latte di a Municipalità Metropolitana di Izmir. E squadre metropolitane cuminciaru à distribuisce u latti mandatu da Izmir à i zitelli in a zona di u terrimotu.

I travaglii di igiene è di pulizia sò ancu cuminciati

Per prevene l'epidemie in a regione, u travagliu hè statu cuminciatu cù i camioni di basura, i veiculi di lavà è u persunale di pulizia. I 33 toilette mobili mandati à a regione da u Dipartimentu di Pulizia di a cità sò stati installati rapidamente. L'igiene è a pulizia di e toilette sò ancu furnite da e squadre municipali.

L'aiutu tutale hà righjuntu 62 milioni 901 mila 975 TL

U "Muvimentu di Speranza" iniziatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir per quelli chì volenu sustene i materiali d'aiutu umanitarii necessarii da e vittime di u terrimotu hè in crescita. 46 milioni 501 mila 285 lire sò stati donati per esse mandati à a regione da l'indirizzu "umuthareketi.izmir.bel.tr". In a campagna "One Rent, One Home", chì riunisce i citadini chì anu persu a so casa in u terrimotu è e persone chì volenu dà un supportu di affittu o apre e so case viote per l'usu, 16 milioni 400 mila 690 lire sò stati cuntribuiti attraversu "birkirabiryuva. org". Cù a campagna, 960 persone anu dichjaratu ch'elli sustenevanu l'affittu è 537 persone anu dichjaratu ch'elli sparteranu e so case. A quantità tutale di l'aiutu s'avvicinava à 63 milioni di lire. L'imballaggio è a carica di materiale d'aiutu umanitariu da i citadini cuntinueghjanu in Gaziemir Fair İzmir, Kültürpark Celal Atik Sports Hall è u giardinu di APİKAM in Çankaya.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*