Publicata a Circular "Scarica di Merchandise" per a Zona di Terremoti

A Circular on the Evacuation of Goods for the Earthquake Zone hè stata publicata
Publicata a Circular "Scarica di Merchandise" per a Zona di Terremoti

In u risultatu di u travagliu cumunu di u nostru Ministeru è i Ministeri di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, in i zoni di terrimotu ruvinatuper esse demolitu subitu ve assai dannatu A circular chì cuntene e regule per l'ingressu / micca l'ingressu à l'edificazioni per l'evacuazione di e merchenzie hè stata publicata da a nostra Presidenza AFAD.

In a circular, era enfatizatu chì ùn saria micca permessu di entre in l'edificazioni arruvinate, demolite urgente.

Hè statu ancu spiegatu cumu entre in l'edificazioni induve l'evacuazione cuntrullata serà fatta è ciò chì pò esse pigliatu. Hè statu ancu sottolineatu chì l'evacuazioni seranu realizate sottu a coordinazione di i guvernatori è i guvernatori di distrittu è sottu a tutela di l'ufficiali di l'infurzatori di a lege.

Sicondu questu;

  1. in zone di disastru ruvinatu ve edifiziu da esse demolitu Hè strettamente pruibitu d'entra in l'edificazioni chì sò determinate à esse di natura è di piglià merchenzie, ancu per pocu tempu.
  2. U permessu di ingressu per tutti l'edifizii assai dannighjati è l'acquistu di merchenzie seranu valutati in cunfurmità cù u rapportu di esperti numinati da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu.
  3. Serà pianificatu in cunfurmità cù u rapportu di evacuazione chì deve esse preparatu da esperti in quantu à i so edifici, in modu chì i nostri citadini, chì u so edifiziu hè statu determinatu per esse assai dannatu è ùn anu micca ughjettu à u statu di dannu di l'edificiu in l'obiezione di 30 ghjorni. periodu, puderanu piglià e so cose.
  4. Questi piani seranu spartuti cù i nostri citadini in tende di cumunicazione.
  5. In u rapportu di l'espertu ùn pò esse inseritu S'ellu hè scrittu, l'ingressu à l'edifiziu ùn serà micca permessu per assicurà a salvezza di a vita.
  6. U cuntrollu di 30 minuti pò esse inseritu in l'edificiu In l'eventu chì un rapportu hè sottumessu, solu oggetti di valore (passaportu, documenti di valore, etc.) seranu permessi di cumprà in 30 minuti.
  7. U cuntrollu di 2 ore pò esse inseritu in u bastimentu Se un rapportu hè datu, un massimu di 2 persone puderanu uttene e so cose entrendu in l'edificiu in 4 ore. (Qualsiasi tipu d'attività chì hè fissata à a struttura è pruvucarà vibrazioni durante u disassemblamentu hè strettamente pruibita. Hè strettamente pruibitu di disassembled cabinets di cucina, nuclei di riscaldatori, porte PVC, finestre, cumpunenti muntati nantu à ogni tipu di strutture, installazioni elettriche è di illuminazione. , etc.)
  8. A coordinazione generale di i travaglii di evacuazione serà furnita da i Governatori / Governatori di Distrettu.
  9. L'evacuazione serà realizatu sottu a tutela di l'uffiziali di l'ordine è hè ubligatoriu per rispettà tutte e regule.
  10. In l'eventu chì l'evacuazione deve esse cessata per causa di forza maiori pussibuli durante l'evacuazione (a posteriori, etc.), l'evacuazione serà terminata immediatamente è sta situazione serà registrata.
  11. Per i nostri citadini chì ùn sò micca permessi di entre o chì e so bè ùn ponu esse evacuate, merchenzie supplementari seranu furnite.