Quelli cù e malatie croniche in a zona di u terrimotu puderanu piglià i so medicini signalati senza prescription

Quelli cù e malatie croniche in a zona di u terrimotu seranu capace di piglià i so medicini signalati senza prescription
Quelli cù e malatie croniche in a zona di u terrimotu puderanu piglià i so medicini signalati senza prescription

U Ministeru di u travagliu è di a Sicurezza Sociale hà implementatu diverse misure in u scopu di studii per e zone di disastru dopu à i terremoti in Kahramanmaraş u 6 di ferraghju chì anu affettatu 10 pruvince.

Per ùn sperimentà alcuna disrupzione in i servizii in l'area di u terrimotu, u sustegnu di i gestori è di u persunale espertu hè statu furnitu à a regione da u primu ghjornu. I servizii chì devenu esse furniti da e direzzione provinciale İŞKUR in a regione sò stati trasferiti à a rispunsabilità di e unità di serviziu situate in u centru o altre pruvince fora di a zona di u terrimotu. Per mitigà l'effetti di u terrimotu per 10 pruvince affettate da u terrimotu, İŞKUR hà attribuitu una quota per u Programma di Benefici Comunitariu per 16 mila persone à i guvernatori di u statu d'emergenza.

Programma di Beneficu Comunitariu cù un totale di 30 persone, 750 à 200 per a continuazione di i servizii furniti à i zitelli, disabili, donne è anziani trasferiti da l'istituzioni di u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Sociali situati in l'area di disastru à altre pruvince, è 18 950 per risponde à i bisogni di e vittime di u terrimotu trasferiti à i guvernatori di Aydın è Mersin, a quota hè stata attribuita. Un appropritatu di 1.4 miliardi di TL hè statu trasferitu per u cumpletu di stu serviziu. In più, cù l'articulu pruvisoriu aghjuntu à u Regolamentu nantu à e Prucedure è Principii in quantu à l'Esecuzione di Programmi à Prughjettu di a Cumunità, e cundizioni per a participazione à i Programmi à u Prughjettu di a Cumunità sò ancu ridefiniti per furnisce più efficacità. è serviziu inclusivu à e vittime di u terrimotu in e pruvince di Statu di Emergenza, chì sò stati determinati da u Decretu Presidenziale publicatu l'17 di ferraghju. Un novu arrangiamentu hè statu fattu in a regione chì pruducerà prestazioni suciali.

Quelli cù Malattie Cròniche Puderanu piglià i so Medicamenti Reportati Senza Prescription

Duranti u statu d'emergenza, i citadini cù una carta verde, chì i primi di l'Assicuranza Salute Generale sò pagati da u statu, anu avutu l'uppurtunità di dumandà direttamente o per riferimentu à tutti i prestatori di servizii di salute cuntratti cù u SSI per i trattamenti di dialisi in queste pruvince o in i Stati Uniti. e pruvince induve sò stati trasferiti. Per prevene i lagnanze da esse sperimentate in u fornimentu di droghe è forniture mediche, i periodi di rapportu per tutti i rapporti di malatie croniche, chì scaduranu / scaduranu da u 1 di ghjennaghju di u 2023, sò stati allargati finu à u 30 di ghjugnu 2023, trà i rapporti. nantu à u supply of drugs and medical supplys utilizati per via di e malatie croniche. E persone chì ùn residenu micca in l'area di disastru, ma chì anu acquistatu droghe da farmacie situate in l'area di disastru in l'ultimi trè mesi, sò stati furniti cù droghe senza prescription basatu nantu à i rapporti registrati in u sistema MEDULA.

operante in a zona di disastru; A causa di demolitions terrimoti-related in farmacie / centri, l 'applicazzioni IP ubligatoriu hè statu abolitu cusì chì i citadini ponu procure medicini è suminatu medicale da differente urdinatore cù u sistema MEDULA. Per ùn disturbà a prestazione di servizii di salute in tutti i fornitori di servizii di salute, u periodu di consegna di fattura / prescrizione per u periodu di ghjennaghju à ferraghju 2023, è i termini per l'obiezioni chì a data di scadenza hè prima di u 31 di marzu, è a cummissione di valutazione di l'obiezione sò stati allargati. finu à a fine di l'ore di travagliu di u 31 di marzu di u 2023. U periodu di consegna di fattura / prescrizione per u periodu ghjennaghju-2023 di i fornitori di servizii di salute chì operanu in altre pruvince diverse da Kahramanmaraş, Adana, Adıyaman, Hatay, Diyarbakır, Gaziantep, Kilis, Malatya, Osmaniye, Şanlıurfa, cù un protocolu / cuntrattu cù SGK , hè u 28 di ferraghju 2023. allargatu finu à a fine.

Tutte l'infurmazioni, i ducumenti è i dichjarazioni necessarii per esse sottumessi à SSI Ritardati

Un statu di forza maiò hè statu dichjaratu per e pruvince di Adana, Adıyaman, Diyarbakır, Gaziantep, Hatay, Kahramanmaraş, Kilis, Malatya, Osmaniye è Şanlıurfa per via di i terremoti chjamati "Disastru di u Seculu". In questu cuntestu, trà u 6 di ferraghju è u 30 d'aprile per i citadini in queste pruvince, ogni tipu d'infurmazioni, documenti è dichjarazioni chì devenu esse presentati à l'Istituzione di a Sicurezza Soziale sò stati posposti finu à u 26 di maghju di u 2023. L'infurmazioni, i ducumenti è e dichjarazioni sottumessi à u SGK finu à a data specificata sò stati cunsiderati cum'è stati presentati in u tempu, impediscendu l'imposizione di ammende amministrative.

SSK è Bağ-Kur Pensioni Date di Pagamentu Avanzate

Per quelli chì i so redditu è ​​i pagamenti seranu pagati u 17, 18, 19, 20 di ferraghju 2023 per l'assicurati è i beneficiari di SSK, quelli da esse pagati u 14 di ferraghju, 21, 22, 23, 24 di ferraghju 2023, per quelli chì saranu pagati 15 di ferraghju, 25 è 26 di ferraghju di u 2023 Hè statu ancu anticipatu per esse tenutu u 16 di ferraghju. I redditi è e pensioni di l'assicurati è i beneficiari di Bag-Kur sò stati pagati u 25 di ferraghju per quelli chì devenu esse pagati u 26 è u 16 di ferraghju, è u 27 di ferraghju per quelli chì devenu esse pagati u 28 è u 2023 di ferraghju 17.

In u scopu di i studii post-disastru naturali, e date di esame di cuntrollu di quelli chì e date di esame di cuntrollu eranu trà u 1 di ferraghju è u 31 d'aostu sò state accettate cum'è u 31 d'aostu 2023, in modu chì i citadini ùn saranu micca vittime.

Lanciata una breve applicazione di travagliu

Per chì i posti di travagliu affettati da u terrimotu ùn licenzianu micca i travagliadori in questu prucessu, l'Applicazione di travagliu Cortu hè stata messa in usu è i preparativi per riceve l'applicazioni di Travagliu Cortu per via di a crisa regiunale sò stati cumpletati. I preparativi per e mudificazioni legislative necessarie sò stati cumpletati per fà i pagamenti in quantu à l'Indennità di Travagliu Cortu, chì hè prevista per esse implementata per i posti di travagliu affettati da u terrimotu, senza aspittà per a verificazione di eligibilità, è per furnisce un Supportu di Salariu in Cash à quelli chì chì ùn risponde micca à e cundizioni per l'indennità di travagliu breve in termini di u dirittu.

Pagamenti di l'Assicuranza di Disoccupazione Avanzate

U travagliu per purtà i pagamenti di l'assicuranza di disoccupazione in e pruvince affettate da u terrimotu hè statu finitu è ​​i pagamenti di ferraghju sò stati fatti u 15 di ferraghju. I pagamenti di marzu seranu fattu u 21 di marzu è i pagamenti d'aprile seranu fatti u 19 d'aprile. In listessa manera, i travaglii per portà i pagamenti Half-Work avanti in a regione sò stati cumpleti in una manera chì permette di fà sti pagamenti in e stesse date.

L'infurmazioni di e persone registrate à l'Agenzia in e professioni chì saranu necessarii in a zona di u terrimotu hè stata preparata è sparta cù a Presidenza di Gestione di Disastru è Emergenza. I regolamenti chì allunganu i limiti di tempu per e notificazioni è facenu i pagamenti più faciuli per i posti di travagliu chì beneficianu di prugrammi di forza di travagliu attivi è dannati da i terremoti è i beneficiari di u prugramma sò stati implementati. In quantu à i Programmi di Formazione On-the-Job, u regulamentu in quantu à u pagamentu di e spese essenziali annantu à u mese sanu per i mesi di ghjennaghju, ferraghju, marzu è aprile, indipendentemente da u statutu di presenza di i participanti, hè statu ancu cumpletu.

Primu Debiti di i citadini in e Pruvince Affettate da u terrimotu Ritardatu

In u scopu di i studii post-disastru, u Ministeru hà rinviatu i termini di presentazione di i documenti trà u 6 di ferraghju è u 30 d'aprile per i posti di travagliu chì impieganu assicurazioni in Adana, Adıyaman, Diyarbakır, Gaziantep, Hatay, Kahramanmaraş, Kilis, Malatya, Osmaniye è e pruvince Şanlıurfa. I debiti di prima esistenti, chì u periodu di pagamentu hè scadutu prima di u 26 di ferraghju, è i debiti di prima per ghjennaghju, ferraghju, marzu, aprile, maghju è ghjugnu di u 6 sò stati posposti finu à u 2023 d'aostu. Inoltre, a penalità di ritardu è a tassa di ritardo ùn sò micca stati applicati durante u posponimentu, è i pagamenti di a rata di ristrutturazione sò stati posposti finu à u 31 d'Aostu di u 31.

In quantu à l'amministrazioni pubbliche, i debiti di prima esistenti chì u periodu di pagamentu hè scadutu prima di u 6 di ferraghju, è i debiti di prima di ghjennaghju, ferraghju, marzu, aprile, maghju è ghjugnu di u 2023 sò stati posposti finu à u 31 d'aostu di u 2023, senza l'applicazione di ritardu. penalità è penalità tardiva. Per e pruvince chì i so debiti scaduti sò stati ristrutturati in cunfurmità cù diverse leggi in u scopu di u disastru, i patroni chì ùn anu micca entratu in a cundizione di annullà e so transazzione di ristrutturazione / rate à u 6 di ferraghju, anu avutu l'uppurtunità di pagà e so rate, u so pagamentu. i termini sò finiti trà u 6 di ferraghju è u 31 di lugliu, finu à u 31 d'aostu di u 2023.

In quantu à l'assicurati chì paganu e so prime, i so debiti di prima attuali, chì sò scaduti prima di i terrimoti accaduti u 6 di ferraghju, è i debiti di prima di ghjennaghju, ferraghju, marzu, aprile, maghju è ghjugnu di u 2023 sò stati posposti finu à aostu. 31 di u 2023, senza l'applicazione di penalità di ritardu è tassa tardiva. Per e pruvince chì i debiti scaduti sò stati ristrutturati in cunfurmità cù diverse leggi in u scopu di disastri, l'assicurati, chì e transazzioni di ristrutturazione / rate ùn anu micca entratu in a cundizione di annullà e so transazzione di ristrutturazione / rate à u 6 di ferraghju, sò permessi di pagà i so rimborsi. rates, chì i termini di pagamentu scadenu trà u 6 di ferraghju è u 31 di lugliu, finu à u 31 d'aostu di u 2023.

Pagamenti Premium esistenti cù Pagamenti scaduti posposti à u 31 d'aostu

In u scopu di i studii post-terrimotu, u Ministeru hà allargatu i debiti di prima di l'assicuratori Bag-Kur, chì u periodu di pagamentu hè scadutu prima di u 6 di ferraghju, è i debiti di prima di ghjennaghju, ferraghju, marzu, aprile, maghju è ghjugnu di u 2023 à u 31 d'aostu di u 2023, senza l'applicazione di penalità di ritardu è tassa di ritardo. I debiti di prima esistenti è i primi per u periodu da ghjennaghju à ghjugnu 6, chì u periodu di pagamentu hè scadutu prima di u 2023 di ferraghju, sò stati posposti finu à u 31 d'aostu di u 2023, senza l'applicazione di penalità di ritardu è tassa di ritardo. Per e pruvince chì i so debiti scaduti sò stati ristrutturati in cunfurmità cù diverse lege in u scopu di u disastru, l'assicurati chì ùn anu micca entratu in a cundizione di transazzione di ristrutturazione / installazione da u 6 di ferraghju, anu l'uppurtunità di pagà i so rates, chì i termini di pagamentu scadenu. trà u 6 di ferraghju è u 31 di lugliu, finu à u 31 d'aostu di u 2023.

A causa di i terrimoti chì sò accaduti u 6 di ferraghju, i citadini chì vivenu in Adana, Adıyaman, Kahramanmaraş, Hatay, Diyarbakır, Gaziantep, Kilis, Malatya, Osmaniye, e pruvince di Şanlıurfa è i so distretti impediscenu lagnanza in e so applicazioni à i fornitori di servizii di salute è in u supply. di medicini è/o suminati medichi chì sò aduprati in permanenza. Alcune misure sò state pigliate per passà. In questu cuntestu, i citadini residenti in l'area di disastru; Cum'è in u prucessu di a pandemia, per ùn creà congestioni in i fornitori di servizii di salute è per ùn disturbà i trattamenti attuali di i citadini, hè statu assicuratu chì a medicina deve esse acquistata in cambiu di u rapportu di salute è di l'equipaggiu medicale constantemente utilizatu, per una volta, senza prescription. Per chì quelli chì vivenu in l'area di disastru per prufittà di servizii di salute senza pagà alcuna tassa, hè stata assicurata ch'elli eranu esentati da a tarifa di participazione à l'esame in l'applicazioni di l'uspidale. I citadini chì vivenu in questa regione sò stati esentati da a tassa di prescription è di participazione à l'equipaggiu medicale in l'applicazioni di farmacia. I cuntributi di l'ispezione sorgiti prima di u 6 di ferraghju è micca ancora raccolti sò stati posposti. Per prevene ogni disrupzione in u trattamentu di i citadini per u motivu chì i droghe è i suminimi medichi in e so mani sò stati lasciati sottu à e macerie, e date di scadenza di e droghe o furniture mediche ottenute da e farmacie di quelli residenti in a zona di disastru. finu à u 5 di ferraghju sò stati disposti cum'è u 6 di ferraghju 2023.