I materiali d'aiutu sò consegnati à e vittime di u terremotu cù i camioni di u mercatu suciale mobile

I materiali d'aiutu sò consegnati à e vittime di u terremotu cù i camioni di u mercatu suciale mobile
I materiali d'aiutu sò consegnati à e vittime di u terremotu cù i camioni di u mercatu suciale mobile

U Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali furnisce materiali di succorsu à e vittime di u terrimotu cù camioni in u Mercatu Sociale Mobile creatu in Malatya dopu i terrimoti in Kahramanmaraş.

5 camioni sò stati pronti per a distribuzione di diversi materiali d'aiutu da a Fundazione Centrale di Assistenza Sociale è Solidarietà Malatya, chì hè affilata à u Ministeru.

I materiali purtati à i magazzini di l'Assistenza Soziale d'Urgenza di Disastru (ASIA) da u paese è à l'esteru sò ordinati da i funzionari è carricati nantu à i camioni. I materiali necessarii cum'è l'alimentariu, a medicina, a robba, a pulizia, i tessili, l'utensili di cucina sò distribuiti à i vittimi di u terrimotu in i camioni di u Mercatu Sociale Mobile, chì vanu in diverse parti di a cità è in i quartieri rurali.

Per d 'altra banda, i bisogni di e vittime di u terrimotu sò ancu soddisfatti attraversu i mercati suciali stabiliti in e cità di tenda. Inoltre, tende cù vestiti è materiali di cura per e donne è i zitelli sò stati ancu stallati.

Mentre chì u persunale 102 è i vuluntarii 368 anu participatu à l'attività realizate in u scopu di u Prugramma di Benefici Comunitariu (TYP), u sopravvivente di u terrimotu Nurhayat Üçöz hà dichjaratu chì assai di i so bisogni sò stati soddisfatti grazie à l'aiutu è ringraziatu l'autorità.

Dichjarà chì ponu ghjunghje à i so bisogni necessarii grazia à u mercatu suciale, Üçöz hà dettu: "U persunale si cura bè di noi è ci serve. Ogni nostra esigenza hè soddisfatta da u staffu ". disse.

Şirin Kaplan hà dichjaratu chì tutti i so bisogni sò stati soddisfatti è disse: "Quaddu Allah sia cuntentu di tutti. In particulare u nostru accessu à i prudutti d'igiene hè diventatu assai faciule ". disse.

Zeynep Kırktepe hà dettu ancu chì l'ufficiali anu fattu u so megliu per guarì e ferite di u terrimotu è ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu.