Quantu era u numeru di morti in u terrimotu, quale hè u numeru attuale di feriti?

L'istituzione di u Ministru hà annunziatu u numeru di edifici dannighjati in a pruvincia affettata da u terrimotu
10 cità affettate da u terrimotu

U terrimotu di magnitudine 7.7 è 7.6 chì hè accadutu in Kahramanmaraş hà colpitu 10 pruvince. Mentre i sforzi di ricerca è salvata cuntinueghjanu in i zoni di disastru, u numeru di terrimoti morti è feriti hè spartutu cù u publicu. In u terrimotu chì hà causatu grandi danni in Adana, Gaziantep, Hatay, Malatya, Kilis, Osmaniye, Diyarbakır, Şanlıurfa è Adıyaman, 29.605 di i nostri citadini anu persu a vita, mentre chì 80.278 di i nostri citadini sò stati feriti. Allora chì era u numeru di morti in u terrimotu, quale hè u numeru attuale di feriti? Quanti edifici sò stati distrutti in quale pruvincia, quante persone sò morte ?

Dopu à i terrimoti centrati in Kahramanmaras chì anu affettatu 10 pruvince, una nutizia amare hè ghjunta una dopu l'altra. Hè statu dichjaratu chì ci sò 10 mila 7 edifizii in 584 pruvince chì sò o distrutti o anu da esse demoliti immediatamente. U numeru di morti in terremoti severi cuntinueghja à aumentà.

QUÈ ERA U NÚMERU DI MORTI È FERITI IN U TERMOTU, QUANTI EDIFICI IN QUALI PROVINCIA ?

Sicondu l'infurmazioni AFAD ottenute da SAKOM, u numeru di persone chì anu persu a so vita in u terrimotu hà righjuntu 12 da u 15.55 di ferraghju à 29:605. Infine, i dati di morte sò stati annunziati à questu tempu. 147.934 persone in a zona di u terrimotu sò stati evacuati in altre pruvince. Per d 'altra banda, dopu à u terrimotu di magnitudine 7,7 chì hè accadutu in Kahramanmaraş, un totale di 2.412 terremoti sò accaduti da avà.

U NUMERU DI PERSONALE TRAVAILU IN A REGIONE ARRIVA A 233 mila 320 !

In a dichjarazione fatta da l'AFAD, hè stata nutata: "Un totale di 233.320 persone è 12.322 veiculi è equipaghji di custruzzione travaglianu in i travaglii realizati in a zona di u terrimotu. 70 aerei, 167 elicotteri, 24 navi, 45 UAV è 9 droni operanu in a regione.

80 mila 863 persone sò stati scacciati

147.934 citadini in a zona di u terrimotu sò stati evacuati in altre pruvince. In u risultatu di e negoziazioni cù u Ministeru di l'Affari Esteri, 9.369 persone di altri paesi per aiutu sò stati mandati à a zona di disastru.

TEMPESTA DI TERREMOTU IN TURCHIA

In a dichjarazione fatta da AFAD, hè statu dettu: "Dopu à u terrimotu di magnitudine 7,7 chì hè accadutu in Kahramanmaraş, un totale di 2.412 terremoti sò accaduti da avà".

U TERREMOTU AFFECTU 13.5 MILIONI DI PERSONE

Facendu una dichjarazione dopu à u terrimotu, u Ministru Kurum hà dettu: "Dopu à u terrimotu di Erzincan, hè u più grande disastru di terrimotu chì u nostru paese hà vistu in l'ultimu seculu. Hà affettatu direttamente 10 pruvince in a regione. Hè u più grande disastru di u seculu passatu. Hà affettatu 13.5 milioni di citadini. I nostri feriti sò in trattamentu. Da u primu mumentu, i vostri squadre eranu nantu à u campu. U focu hè cascatu nantu à i nostri fogghi, hà brusgiatu i nostri cori... Stu dulore hè indescrivibile. Avemu intrutu in a seconda 24 ore. 72 ore hè assai preziosa per noi ". usatu e frasi.

LETTERA "INTERRU" A I PROCURSURI GENERALI

Una lettera hè stata mandata à l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu Capu da u Ministeru di a Ghjustizia, a Direzzione Generale di l'Affari Criminali, in modu di realizà e prucedure di sepultura rapidamente è in modu efficace in e pruvince affettate da i terremoti, l'epicentru di quale hè Kahramanmaraş.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*