E facce di e vittime di u terrimotu sò sorridenti cù a Casa di Fata

E vittime di u terrimotu ridenu cù a casa di fiaba
E facce di e vittime di u terrimotu sò sorridenti cù a Casa di Fata

A Municipalità Metropolitana di Izmir furnisce ancu un supportu psicologicu à e vittime di u terrimotu in a cità di tenda chì hà stabilitu in Hatay. A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà apertu una Casa di Fata in l'area per i zitelli, guarisce e ferite di e vittime di disastru cù a so "Rete di Supportu Psicosociale" è "Centru di Serviziu Holisticu di Studi Femminili ANAHTAR". Ministru Tunç SoyerDichjarà chì continuanu à sustene e vittime di u terrimotu, in particulare i zitelli è e donne, in ogni aspettu, hà dettu: "Semu quì, simu sempre cun voi".

A Municipalità Metropolitana di Izmir offre un supportu suciale è psicologicu è ancu un rifugiu, alimentazione, aiutu è servizii di salute in a cità di a tenda, u primu di quale hè statu stabilitu in Hatay, induve sò stati più di mille vittime di u terremotu. A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà iniziatu u prughjettu "Rete di Supportu Psicosociale" in modu chì e vittime di u terrimotu ponu superà u prucessu di traumu più facilmente, ghjunghje à e vittime di u terrimotu attraversu i psicologi è i sociologi chì travaglianu in a tenda di a cità. In a cità di a tenda induve a Casa di Fairytale per i zitelli hà cuminciatu à serve, u persunale di u Centru di Serviziu Integratu di Studii Femminili ANAHTAR svolge ancu attività per e donne.

Soyer: "Apreremu e Case di Fata in tutti i centri di coordinazione"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà visitatu u Fairy Tale House in a cità di a tenda in Antakya è hà dettu: "Avemu purtatu i Fairy Tale Houses, chì avemu popularizatu in Izmir, per sustene u sviluppu suciale di i zitelli è furnisce e mamme cù cumpetenze prufessiunale. Oltre à Hatay, apriremu ancu Fairytale Houses in i centri di coordinazione chì a Municipalità Metropolitana di Izmir mette in serviziu in Adıyaman, Kahramanmaraş è Osmaniye. U Centru di Serviziu Holisticu di Studi Femminili ANAHTAR, chì avemu stabilitu in Izmir per aumentà a participazione di e donne in a vita suciale, sustene ancu e donne quì. Continueremu à sustene e vittime di u terrimotu, in particulare i zitelli è e donne, in ogni aspettu. "Semu quì, seremu sempre cun elli", disse.

E vittime di u terrimotu ridenu cù a casa di fiaba

U nostru scopu hè di mette un surrisu nantu à a faccia di i nostri figlioli.

Sottulineendu chì anu cuminciatu à travaglià in u prucessu psicosociale da u primu ghjornu di u terrimotu, u Capu di u Dipartimentu di Prughjetti Suciali di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Anıl Kaçar, hà dettu: "Avemu furnitu a 'Rete di Supportu Psicosociale' chì avemu creatu in Izmir direttamente à i punti di u terrimotu. Facemu un sondaghju di u campu visitendu tutte e tende in a zona. "Femu stu travagliu principalmente per assicurà chì e donne è i zitelli passanu facilmente u prucessu", disse. Anıl Kaçar hà dettu chì u travagliu hè realizatu in u listessu modu quì cum'è in a Casa di Fairytale in Izmir è hà dettu: "Semu nantu à u campu in a zona di u terrimotu cù i nostri sperti. Cuntribuiscemu à u mondu cognitivu è spirituale di i nostri figlioli. Cù Fairytale Houses, pudemu mette un surrisu nantu à a faccia di i nostri figlioli chì sò stati feriti in u terrimotu. "Qui, i zitelli amparanu nova infurmazione è ancu ghjucanu è si diverte", disse.

E vittime di u terrimotu ridenu cù a casa di fiaba

Hanu bisognu à sente chì ùn sò micca solu

L'anzianu mudellu Tuğba Özay, chì cuntinueghja u so travagliu di sustegnu à e vittime di u terremotu in Hatay, hà visitatu ancu Fairytale House è ANAHTAR Women's Studies Holistic Service Center. Özay hà dettu: "Vogliu à u nostru paese una rapida ricuperazione. Avemu persu assai vite. Hè un prucessu assai difficiule. Superemu stu prucessu cù u spiritu di unità è sulidarità. u nostru presidente Tunç SoyerAghju apprezzatu è felicità ellu è a so squadra. U travagliu di campu hè statu realizatu assai rapidamente. I traumatismi vissuti da i zitelli è e so famiglie sò assai severi è pudemu solu allevà tali traumi cù un sustegnu psicologicu. I nostri figlioli pitturanu. Mi dumandu "Chì avete disegnatu?" "Aghju disegnatu una casa resistente à i terrimoti", dice. Ùn ci vole à scurdà di sti lochi. Sò quì per 10 ghjorni. Ùn ci hè quasi nisun locu chì ùn aghju micca statu in Hatay. Stu locu hè spaventoso, micca cum'è una zona di terramotu, ma cum'è una zona di guerra. Ùn ci scurdemu di sti rigioni. Chì u nostru sustegnu cuntinueghja. Superà questi traumi hè pussibule cun morale è motivazione. Hè diventata una zona degna di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Quessi sò studii assai impurtanti. "Queste persone anu da sente chì ùn sò micca solu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*