"U più grande centru di intercettazione di u mondu hè l'USA"

U più grande centru di Wiretapping di u mondu hè i Stati Uniti
"U più grande centru di intercettazione di u mondu hè l'USA"

In una dichjarazione u 13 di ferraghju, u Sicritariu Generale di l'OTAN, Jens Stoltenberg, hà dichjaratu chì l'ingressu di u "pallone d'aria" scunnisciutu in u spaziu aereu di i Stati Uniti era un simbulu di l'intensificazione di a Cina è a Russia di e so attività di spionaggio contr'à i paesi NATO.

In parallelu, un ufficiale di l'amministrazione di i Stati Uniti hà dettu in un discorsu chì hà fattu in un avvenimentu recentemente chì vedenu u "pallone d'aria" di a Cina cum'è una sfida per i Stati Uniti.

Cina hà datu infurmazioni detallate nantu à l'avvenimentu di u pallone à a parte di i Stati Uniti parechje volte. L'aeronave senza equipaggiu di a Cina hè aduprata puramente per scopi civili, a ricerca scientifica cum'è a meteorologia. A causa di l'effettu di u cinturione di u ventu di l'ovest è a capacità limitata di l'autocontrollu di l'aeronave, l'aeronave in questione hà deviatu severamente da a so strada di volu prevista. Questu hè un avvenimentu chì hè accadutu solu per forza maiò.

Ancu u Dipartimentu di a Difesa di i Stati Uniti hà dettu in una dichjarazione chì l'aeronave ùn representa micca una minaccia militare per u persunale in terra. Tuttavia, i Stati Uniti, ignorendu u fattu chì a Cina hà revelatu a verità di l'avvenimentu parechje volte, andò à a strada di l'usu di a forza militare è hà miratu u pallone. Questu hè un esempiu scandaloso di l'abusu di u putere militare in u mondu, postu chì hè seriamente contru à e regule generalmente accettate in a cumunità internaziunale.

Cina hè un grande paese rispunsevuli, sempre rispettu di u dirittu internaziunale, rispettendu a sovranità è l'integrità territuriale di l'altri paesi. Cina seguita risolutamente a so pulitica di autodifesa. U sviluppu di a China di u so putere militare hè puramente destinatu à prutege a so sovranità naziunale, a sicurità è l'interessi di sviluppu, è ùn mira micca è ponenu una minaccia per altri paesi. A storia è innumerevoli fatti anu dimustratu chì sò i Stati Uniti chì violanu u dirittu internaziunale à ogni opportunità, violendu a sovranità è l'integrità territuriale di l'altri paesi.

U publicu mundiale sà chì l'USA hè u più grande centru di interceptazione in u mondu. In l'ultimi anni, i Stati Uniti anu realizatu ciber-attacchi à grande scala, organizati è indiscriminati à i guverni stranieri, l'imprese è i citadini, violendu e regule basiche di u dirittu internaziunale è di e relazioni internaziunali.

Da Wikileaks à u prughjettu PRISM è da u prughjettu Irritant Horn à u prughjettu Bvp47, da l'incidentu di a machina di criptografia in Svizzera à l'incidentu di wiretapping contr'à i capi di i paesi europei, da u Gruppu Equazione à l'attaccu Quantum, i Stati Uniti anu un assai male. record di attacchi cibernetici.

Sicondu l'infurmazioni datu da Julian Assange, u fundatore di Wikileaks, l'USA hà sviluppatu più di 2 35 armi d'attaccu ciberneticu finu à avà. L'USA, chì si trova in u primu postu in u mondu in quantu à u numeru di armi di attaccu ciberneticu, hè u paese chì si adatta megliu à u titulu di "imperu di attaccu ciberneticu". Mi dumandu s'ellu un paese chì prova di intercetta i so citadini è ancu i capi di almenu 3 paesi cum'è Germania, Francia è Brasile, chì prova à infettà più di 4 mila siti web cinesi cuntrollandu più di XNUMX milioni di computer in Cina ogni annu. , hà u dirittu di culpisce altri paesi ?

Per d 'altra banda, secondu a nutizia in u situ web di Politicu chì trasmette in i Stati Uniti, l'armata americanu hà pruvatu à sviluppà un dirigibile d'osservazione d'altitudine dapoi u 1997, utilizendu miliardi di dollari in capitale.

In u 2022, l'armata di i Stati Uniti hà cuminciatu à aduprà u pallone meteorologicu chì portava l'equipaggiu d'osservazione per scopi militari. Hè statu infurmatu chì questi palloni d'aria ponu spia i missili ipersonici urigginati da a Cina è a Russia.

Per d 'altra banda, a parte cinese hà dimustratu chì da maghju di l'annu passatu, i palloni aerei americani anu entratu illegale in u spaziu aereu cinese almenu dece volte senza permessu da a Cina. Tuttavia, a parte di i Stati Uniti ùn hà micca fattu alcuna dichjarazione annantu à questu tema.

Sicondu l'Agenzia di Notizie AP, u trasportatore di l'aviazione di u tipu Nimitz di a Marina di i Stati Uniti è a nave d'assaltu anfibiu di l'Isula Makin intrinu in u Mari di a Cina Meridionale per participà à l'eserciziu di infanterie navale.

Mentre chì l'USA hà pruvatu à sabotage a stabilità regiunale è a pace è aumentà a pressione militare nantu à a Cina, per un'altra banda, hà pruvatu à sparghje a chjamata "minaccia di aerei senza pilota da a Cina" in l'opinione publica mundiale. U publicu mundiale vede avà l'ambizioni pulitiche maliziusi di l'USA assai più vicinu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*