Tappeti Uşak fatti a mano à u Museu di l'Arte Moderna di Cipru

Tappeti Usak fatti a mano à u Museu d'Arte Moderna di Cipru
Tappeti Uşak fatti a mano à u Museu di l'Arte Moderna di Cipru

L'Esposizione di Tappeti Uşak, induve u Museu di l'Arte Moderna di Cipru riunisce 46 tappeti fatti à manu cù l'amatori d'arte, serà apertu à i visitatori gratuitamente finu à u 10 di ferraghju à a Sala di Esposizioni di l'Hospital di l'Università di u Vicino Oriente.

"Usak Carpet Exhibition", induve u Museu di l'Arte Moderna di Cipru riunisce l'arti di tappeti fatti a manu, una di e tradizioni antiche di l'Anatolia, cù u Cipru di u Nordu, a Sala di Esposizioni di l'Hospital di l'Università di u Vicino Oriente cù a participazione di u presidente Ersin Tatar è u presidente di L'Assemblea di a Republica Zorlu Töre è u sindaco di Uşak Mehmet Çakın hà apertu in .

Riunisce i tappeti Uşak fatti a mano, chì sò esposti in parechji musei impurtanti di u mondu, in particulare u Museu di u Louvre di Parigi, u Museu Bardini di Firenze, u Museu Metropolitanu d'Arte di New York è a Galleria Naziunale d'Arte, a "Esposizione di Tappeti Uşak" riunisce. 46 tappeti artigianali unichi.porta.

Prima di l'esposizione, u Rettore Fundatore di l'Università Vicinu Oriente Dr. Visità Suat İrfan Günsel in u so uffiziu, u sindaco di Uşak Mehmet Çakın hà dettu à u Dr. Hà ringraziatu Günsel è prisintò un tappettu artighjanali.

À l'apertura di a mostra tenuta in a Sala di Esposizioni di l'Hospital di l'Università di u Near East, u presidente Ersin Tatar, u sindaco di Uşak Mehmet Çakın è u rettore di l'Università di Near East Prof. Dr. Tamer Şanlıdağ hà datu discorsi.

"U Museu di l'Arte Moderna di Cipru crea una memoria d'arte straordinaria cù a so 435a mostra è l'opere chì mostra in i so musei. Stu ricordu risale à u 1571 ".

Parlendu à a ceremonia di apertura di l'Esposizione di Tappeti Uşak, u presidente Ersin Tatar hà dettu: "Oghje ospitemu una preziosa delegazione di Uşak. Inauguremu una mostra preziosa chì rinfurzà i nostri ligami cù a Patria Turchia ". In quelli ghjorni difficiuli chì avemu campatu, u nostru sognu più grande era un futuru in quale sti ligami sò stati rinfurzati ".

U presidente Tatar hà dettu: "I Ciprioti Turchi si sò stallati annantu à questa isula dopu à u 1571. Tuttavia, ùn hà mai scurdatu di e so radiche in Anatolia. Ùn s'hè mai separatu da quella cultura ", disse, aghjustendu:

"A tradizione di a fabricazione di tappeti, chì hà iniziatu in Uşak quandu i nostri antenati sò ghjunti in Cipru, hè diventata unu di i beni culturali più impurtanti di a regione, apprezzatu in u mondu sanu. Mi pare estremamente significativu è preziosu chì sta tradizione di l'Anatolia scuntrà u nostru paese oghje attraversu l'Università di u Vicino Oriente è u Museu di l'Arte Moderna di Cipru. In a vostra presenza, vogliu ringrazià l'Università di u Vicino Oriente è u Museu di l'Arte Moderna di Cipru per e so iniziative preziose ".

Ricordendu chì a Republica Turca di Cipru di u Nordu hà luttatu cù embargamenti è isolamenti dapoi anni, u presidente Tatar hà dettu: "Avemu ghjuntu in u mondu malgradu l'embargo cù l'ambiente di scienza, cultura è arte chì a Famiglia Günsel hà creatu cun grande curagiu in u nostru paese. paese attraversu l'Università di u Vicino Oriente ".

U presidente Tatar hà dettu: "U Museu di l'Arte Moderna di Cipru crea una memoria d'arte straordinaria cù a so 435a mostra è l'opere chì mostra in i so musei. Questa memoria torna in u 1571 ", disse, aghjustendu: "Cù l'"Esposizione di tappeti Uşak" chì apremu quì oghje, andemu in u passatu da una banda, è da l'altra parte, aghjustemu un novu à i forti ligami chì avemu cù Anatolia è Turchia. Mandemu un missaghju cù sta mostra. Semu unu cù Turchia, simu un sanu è andemu versu u futuru inseme ". disse.

"Hè assai significativu per noi di fà u nostru primu passu in a Republica Turca di Cipru di u Nordu annantu à sta strada chì avemu principiatu per portà di novu i nostri tappeti storichi Uşak à u mondu".

U sindaco di Uşak, Mehmet Çakın, in u so discorsu di apertura, hà dettu: "Semu assai felici di purtà i nostri tappeti storichi Uşak inseme cù a Famiglia di u Vicino Oriente, chì ci accoglie oghje, à voi, amanti d'arte. In particulare, u Rettore Fundatore di l'Università Vicinu Oriente Dr. Suat Günsel, l'Università di u Vicino Oriente è u Museu d'Arte Moderna di Cipru.

U sindaco Çakın, chì hà dettu chì, cum'è a municipalità di Uşak, stanu rivivendu a tessitura di tappeti, una di e tradizioni culturali più impurtanti di Uşak, hà dettu: "Rivivemu sta tradizione infundendu a cultura di tessitura di tappeti à parechje persone attraversu a nostra Casa Dokur. Hè assai significativu per noi di fà u nostru primu passu in a Republica Turca di Cipru di u Nordu nantu à sta strada chì avemu principiatu per portà di novu i nostri tappeti storichi Uşak à u mondu. usatu a frasa.

Esprimendu chì Uşak hà una cultura assai ricca, Çakın hà dettu: "Usak Carpets, chì datanu di Lidia è Frigi, ùn sò micca solu un tappettu in u settore di a tessitura. I tappeti Uşak, chì anu vistu un valore impurtante in Europa, in particulare in u Palazzu Ottumanu dapoi u 1500, cuntenenu sentimenti di tristezza, felicità è eccitazione in i so motivi. Semu assai felici chì i nostri tappeti, chì sò esposti cum'è opere d'arti in parechji musei impurtanti di u mondu, sò esposti in a Republica Turca di Cipru di u Nordu à traversu u Museu di l'Arte Moderna di Cipru. Continueremu à trasmette sta cultura preziosa à e generazioni future ".

"Mentre u sviluppu di a scienza, l'arti, a cultura è a tecnulugia, chì sò i parti più impurtanti di u prugressu chì creanu u futuru; Cuntinuemu à travaglià è pruduce cù a cuscenza chì rapprisentamu micca solu a nostra università è u nostru paese, ma ancu u mondu turcu in l'arena internaziunale ".

Vicinu à l'Università Rettore Prof. Dr. Tamer Şanlıdağ hà iniziatu u so discorsu enfatizendu l'impurtanza di a cità di Uşak per a Turchia.

prof. Dr. Şanlıdağ hà dettu: "A nostra cità di Uşak, chì accoglie assai primi cum'è a prima fabbrica di zuccheru è a prima pianta di generazione di energia in Turchia; Pioneeru à pusà i fundamenti di l'industrializazione è l'arti in l'era republicana. In particulare, unu di i migliori esempi di questu hè e foto iconiche di a Republica, "Hè cusì chì avemu fundatu a Republica", chì hè diventata una memoria per tutti noi ". disse.

"Ogni prughjettu impasta cù l'arti, a scienza è a tecnulugia in crescita in u campus universitariu vicinu à l'Oriente; A vedemu cum'è u sangue di u nostru paese, chì cuntinueghja à arradicà in u Mediterraniu cù a so determinazione di purtà a so esistenza in u futuru ", hà dettu u Prof. Dr. Tamer Şanlıdağ, "Cù l'Usak Carpet Exhibition, chì avemu apertu quì oghje, e nostre radiche si estendenu à Uşak, una di e cità impurtanti di a nostra Anatolia". usatu a frasa.

Şanlıdağ hè in l'inventariu di u Museu di l'Arte Moderna di Cipru, u Museu di l'Auto di Cipru, u Museu d'Arte Vicino Oriente, u Museu di a Cità Surlariçi, l'Herbarium di Cipru è u Museu di Storia Naturale è u Museu d'Arte GÜNSEL, è a dimensione di e cullezzione create cun una cunniscenza chì integra contemporanea. l'arte cù a storia hè 100 mila. Dichjarà chì hà superatu sta parte, disse: "Mentre chì u sviluppu di a scienza, l'arti, a cultura è a tecnulugia, chì sò i parti più impurtanti di u prugressu chì creanu u futuru; Cuntinuemu à travaglià è pruduce cù a cuscenza chì rapprisentamu micca solu a nostra università è u nostru paese, ma ancu u mondu turcu in l'arena internaziunale ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*