A Top Race in a Super League di Handball Femminile principia dumani

A Top Race in Handball Women's Super League principia dumani
A Top Race in a Super League di Handball Femminile principia dumani

U Club di Ghjuventù è Sport di a Municipalità Metropolitana di Izmir incontrerà a Municipalità di Antalya Konyaaltı u marcuri 1 di marzu (dumane) in a prima partita di i quarti di finale di a Coppa Europea di Handball Femminile EHF. A partita di ritornu trà e duie squadre si ferà dumenica 5 di marzu in Izmir.

U Club di Ghjuventù è Sport di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hè in a corsa in cima di a Super League di Handball Femminile, serà l'invitatu di a Municipalità di Antalya Konyaaltı in a prima partita di i quarti di finale di a Cuppa Europea di Handball Femminile EHF u mercuri 1 di marzu à 16.00. . A partita di ritornu trà e duie squadre si terrà in İzmir dumenica 5 di marzu à 16.30 è a squadra semifinale serà determinata. A partita serà gestita da l'arbitri ciprioti di u Sud Efstathios Efstathiou è Charalambos Charalambous.

Semu pronti

U coach Senar Dayat, chì hà dettu chì u paese passava per un periodu difficiule, hà dettu: "Ci dispiace assai per i terremoti in u nostru paese. Mentre chì millaie sò morti, decine di millaie sò stati feriti. Semu assai tristi. A nostra partita, chì duvia esse ghjucata in ferraghju, hè stata posposta da l'EHF. Una di e duie squadre turche farà u so nome in a semifinale. Semu pronti. Vulemu esse a squadra chì hà passatu u turnu dumenica per truvà u puntu vantaghju cun un bonu ghjocu.