U 17 Squadra Naziunale di Handball Femminile hè prumuvutu à u gruppu finale

U Squadra Naziunale di Handball Femminile hè prumuvutu à u gruppu finale
U 17 Squadra Naziunale di Handball Femminile hè prumuvutu à u gruppu finale

Cumpete in u 16e Campiunatu di a Cunfederazione di u Mediterraniu di Handball U17, a nostra Squadra Naziunale di Handball U17 hà vintu tutti i trè partiti di u gruppu è avanzatu à u gruppu finale.

A squadra naziunale hà scunfittu a Tunisia 27-15 in a prima partita chì hà ghjucatu eri, è dopu hà scunfittu l'ospiti Grecia 19-17 in a partita chì hà ghjucatu. A Naziunale U32, chì hà ancu vintu 24-17 in a partita rumena chì hà ghjucatu oghje, hà finitu u so gruppu cum'è capu è avanzatu à u gruppu finali.

In a partita ghjucata à u Traida Sports Hall in Nafplio, in Grecia, a Squadra Naziunale hà vintu tutti i trè periodi 9-3, 8-6 è 10-6 contr'à a Tunisia in a so prima partita è hà vintu a partita 27-15 è hà guadagnatu cinque punti.

In l'altru partitu ghjucatu eri, a Squadra Naziunale di e Ragazze U17 hà affrontatu a Grecia ospitante. Mentri a Grecia era in testa 7-4 in u primu periodu, e nostre squadre naziunali eranu avanti 9-5 in u sicondu periodu è 6-5 in u terzu periodu, vincendu a partita 19-17 è puntuendu quattru punti.

In u so ultimu partitu in u gruppu, hà vintu u partitu contr'à a Romania cù i risultati di 9-10, 8-12 è 7-10 in tutti i trè periodi, è hà marcatu cinque punti. Cù questi risultati, a nostra squadra naziunale hà finitu u capu di u gruppu cù 14 punti. Dopu chì e partite di u gruppu in u campionatu sò finite dumane, a partita finale di u gruppu serà determinata.

In u campionatu induve nove paesi cumpetenu, i partiti sò ghjucati in trè periodi, un puntu hè attribuitu per ogni periodu vintu, a mità per u periodu chì finisce in un draw, 2 punti per a squadra vincitrice è un puntu per ogni sorte. I partiti in u campiunatu induve e trè prime squadre in i so gruppi avanzaranu à u gruppu finale, a Federazione Greca di Handball. Youtube trasmette in diretta nant'à u canali.

I seguenti atleti sò inclusi in a Squadra Naziunale di Ragazze U17 sottu a gestione di u coach Serkan İnci:

Portiere : Betul Yilmaz, Hiranur Ozturk
Ala manca: Şilan Yılmaz, Viyan Asmin Avras, Ela Hüzmeli
Quarterback left: Bugu Sonmez, Hande Muhcu
Quarterback mediu: Buket Seven, Öykü Doga Harmancı
Quarterback right: Ilayda Yuksel, Azra Ozturk
Ala diritta: Sümeyye Durdu, Seval Bozova, Ebrar Halime Kılıç
pivot: Zehra Karadavut, Sudenaz Kıyga
Staff tecnicu: Serkan İnci (Head Coach), Tolga Köybulan (Trainer), Ragıp Demirman (Trainer), Nuray Güney (PSK. Performance), Simay Şahinoğlu (Fisioterapeuta)