Container City Stabbilita da İGA in Hatay apre à u serviziu l'8 di marzu

Container City Custruita da IGA in Hatay, mette in serviziu in marzu
Container City Stabbilita da İGA in Hatay apre à u serviziu l'8 di marzu

In Hatay, una di e cità chì hà patitu u più dopu à i terrimoti chì sò stati definiti cum'è u disastru di u seculu è direttamente affettatu 11 pruvince, i sforzi per guarì e ferite di u disastru cuntinueghjanu rapidamente. Mentre l'IGA travaglia duramente per compie a stallazione di a cità di container 350 in a regione; U scopu di cumincià à accoglie circa 2 vittime di disastru da l'100 di marzu.

Mentre Turchia prova di guarì e ferite di i terrimoti centrati in Kahramanmaraş, chì hè chjamatu u più grande disastru di l'ultimu seculu è hà affettatu 11 pruvince; IGA hà pigliatu l'azzione a settimana passata per stabilisce una cità di cuntainer in Hatay, una di e pruvince più affettate da u terrimotu, per allughjà e vittime senza casa.

Situata accantu à u Cumandante di a Gendarmeria Provinciale di Hatay è da esse stabilita nantu à un terrenu di 30 decare attribuitu à İGA da u Governatore di Hatay, a cità di 350 contenitori hè prevista per esse una casa per 350 famiglie. Tutta l'installazione è u hardware hè realizatu da İGA; A cità, chì a custruzzione hà iniziatu u 13 di ferraghju, si prepara à accoglie e vittime di u terrimotu da l'8 di marzu. In a cità di u containeru, induve i travaglii cuntinueghjanu à un grande ritmu, 89 persone è 34 macchine di custruzzione travaglianu in turni 7/24.

Mentre chì ci sò mobili, doccia, toilette è banchetti di cucina in ognunu di i cuntenituri di 20 metri quadrati spediti da Istanbul trà 26-21 di ferraghju; ogni cuntainer pò risponde à i bisogni di alloghju tempuranee di una famiglia di 5-6 persone. Ci sò ancu spazii cum'è una sala di pranzu, cucina, lavanderia, parcorsu di i zitelli è sala di preghiera in a cità.

"L'aeroportu IGA d'Istanbul hè ancu prontu per un pussibule terremotu di Istanbul ..."

Comu cunnisciutu; Dopu à i terrimoti più scontri in l'ultimu seculu, l'ochji sò stati rivolti à u probabili terramotu d'Istanbul è u sughjettu hà cuminciatu à esse discutitu. In questa direzzione; Alcune valutazioni sò state fatte in diversi canali per IGA Istanbul Airport, u più grande prughjettu di infrastruttura di Turchia. L'infurmazione data da İsmail Hakkı Polat, Vice Direttore Generale di IGA Istanbul Airport Planning; chì a terra nantu à quale hè custruitu l'aeroportu hè stata rinfurzata è chì tutti i prucessi di cuncepimentu sò stati realizati in cunfurmità cù i terrimoti.

I pussibuli effetti di i scenarii di terremoti previsti in Istanbul nantu à tutte e strutture è strutture previste in l'aeroportu di Istanbul sò stati cunsiderati durante e fasi di cuncepimentu in 2015. Per questu scopu, İGA hà preparatu u Rapportu di Periculu Sismicu di l'Aeroportu d'Istanbul datatu di Maghju 2015, è in questu prucessu, u Prufissore Onorariu di u Dipartimentu di Ingegneria di Terremoti di l'Università di Boğaziçi Mustafa Erdik, u presidente di l'Associazione di rinforzamentu di u terremotu (DEGÜDER) Sinan Türkkan è u Prof. Dr. Hà travagliatu cù una squadra naziunale è internaziunale sottu a dirigenza di Atilla Ansal. In u rapportu sopra menzionatu, a valutazione di u periculu sismicu specificu di u situ hè stata realizata per determinà i pussibuli effetti di qualsiasi terrimotu chì ponu accade nantu à i difetti di fonte per u periculu di u terrimotu; I carichi di terremoti da esse aduprati in u disignu di pavimenti è edifici sò stati determinati specificamente per l'aeroportu di Istanbul.

İGA Istanbul Airport Deputy General Manager for Planning Polat hà dettu chì u disignu è a custruzzione di l'IGA Istanbul Airport hè stata cumpletata cù u principiu di serviziu ininterrottu, sottu l'influenza di u terrimotu DD475 cù un periodu di recurrenza di 2 anni. "U nostru criteriu hè basatu annantu à u fattu chì l'aeroportu IGA d'Istanbul ùn hè statu danatu dopu à u terremotu previstu di Istanbul è chì u principiu di l'usu ininterrottu funziona. In l'eventu di u terremotu previstu di Istanbul, avemu realizatu i nostri travaglii di cuncepimentu è di custruzzione in u quadru di u nostru mudellu di terramotu in modu chì l'operazione ùn sia micca interrotta in tutti i nostri edifici, cumprese a terminal, a torre di trafficu aereu, u centru energeticu, stazioni RFF, è da u latu di l'aria Runway-Apron-Taxiways ", disse Polat; Ellu hà sottolineatu chì a struttura geologica prima di a custruzzione di l'aeroportu hè stata cambiata è fatta adattata per l'operazioni di l'aeroportu, cumprese i pussibuli carichi di terramoti.

In u scopu di i Piani TAMP (Planu di Risposta à i Disastri di Turchia) è IRAP (Piano di Riduzzione di Rischi Provinciali), u pianu di disastru di u terremotu di l'IGA Istanbul Airport hè statu preparatu per via di i studii cù a participazione di tutte l'istituzioni pubbliche è private chì operanu in l'aeroportu di Istanbul.