Eccu a Roadmap di l'Educazione Post-Termotu

Eccu a Roadmap di l'Educazione Post-Termotu
Eccu a Roadmap di l'Educazione Post-Termotu

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer è u Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà fattu dichjarazioni annantu à l'ultimi sviluppi in a regione à u Centru di Coordinazione AFAD di Fire Brigade in Malatya.

In a so dichjarazione, u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dichjaratu chì i prucessi di basa in Malatya cuntinueghjanu cù successu è hà dettu: "U nostru scopu hè di assicurà u trasferimentu di i nostri citadini à edifizii solidi è cità di cuntainer. "Malatya hà veramente avanzatu assai rapidamente in questu cuntestu". disse.

U Ministru Özer hà dichjaratu chì u travagliu nantu à a pianificazione di più di 10 mila cità di cuntainer hè statu finitu è ​​chì e prime 110 cità di containeru anu cuminciatu à serve i citadini di Malatya. Per d 'altra banda, Özer; Hà nutatu chì i funziunarii è l'impiegati si sò spustati in tutti l'edifizii publichi chì sò stati datu un rapportu solidu da u Ministeru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, è hà dichjaratu chì questu hè u primu esempiu di a transizione à edifizii solidi. Özer disse: "U nostru desideriu hè; "Per assicurà u passaghju rapidu di i nostri citadini à tutti l'edifizii chì sò stati valutati per danni è datu un rapportu sonu da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climàticu, è per restaurà u flussu normale di a vita u più prestu pussibule". disse.

In riferimentu à l'ultimi sviluppi in quantu à u Ministeru di l'Educazione Naziunale in e pruvince affettate da u terrimotu, u Ministru Özer hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Avemu 10 milioni 3 mila 784 studenti in queste 411 pruvince. 212 mila 992 prufessori sò in turnu. Avemu annunziatu prima e decisioni chì avemu pigliatu. In altre parolle, in u secondu semestru, a presenza ùn serà micca necessaria in tutte e classi è livelli in 10 pruvince. Avemu inclusu centri di tenda, dormitori è centri di cuntainer stabiliti in 10 pruvince in u scopu di a furmazione mobile. In altre parolle, purteremu i nostri studienti chì stanu quì à e nostre scole gratuitamente. Li daremu pasti caldi è li facemu riportà à induve stanu. Di novu, se e famiglie volenu, avemu principiatu u prucessu di spustà i so figlioli in altre pruvince, 71 pruvince. In questu cuntestu, avemu creatu abbastanza capacità per attivà u trasferimentu di sti 3 milioni 784 mila 411 studenti in a scola primaria, secundaria è liceu à 71 pruvince. "Finu à avà, 5 mila 836 studienti anu benefiziu di sta opportunità".

U Ministru Özer hà ricurdatu chì a capacità di borsa di studiu di l'istituzioni d'istruzione private, chì era di 3 per centu, hè stata aumentata à 10 per centu per i vittimi di u terremotu è hà dichjaratu chì in questu cuntestu, 110 mila 735 capacità supplementari sò state create in istituzioni d'istruzione private è 2 mila 332 studienti anu. beneficiatu finu à avà.

Özer hà dettu: "Attualmente, 4 mila cunsiglieri è cunsiglieri psicologichi servenu in u campu. Face ogni cuntribuzione à i nostri citadini è i zitelli per rinfurzà a so resilienza psicosociale. Da oghje, aumenteremu stu numeru à 5 mila. Avemu criatu tende di supportu psicosociale micca solu in Malatya, ma ancu in cità di tenda è centri di cuntainer stabiliti in 10 pruvince. Quì, inseme cù i nostri cunsiglieri, i cunsiglieri psicologichi è tutte e squadre di u nostru Ministeru di a Cultura è u Turismu chì furniscenu sustegnu in quantu à a biblioteca è i libri, furniscemu ogni tipu di sustegnu à i nostri figlioli in queste tende per rinfurzà a so resilienza psicosociale. Tutti l'artisti di u nostru Ministeru di a Cultura è di u Turismu ci facenu attività per i nostri figlioli è li facenu ghjucà. In questu cuntestu, avemu stabilitu 355 tende di supportu psicosociale finu à avà. "Sperendu, compieremu a stallazione di tende di supportu psicosociale in tutte e cità di tende, centri di cuntainer è posti di riunione in 10 pruvince da u venneri".

U Ministru Özer hà dichjaratu chì più di 212 mila maestri chì travaglianu in u campu sò in licenza amministrativa perchè e scole ùn sò micca aperte, ma i so tariffi di u cursu seranu pagati in tuttu, è chì u Decretu Presidenziale nantu à u sughjettu hè statu publicatu in a Gazzetta Ufficiale cum'è d'oghje. Özer hà dettu: "I maestri pagati è i maestri istruttori chì insegnanu per una tarifa riceveranu ancu u so salariu sanu in i ghjorni chì l'educazione hè sospesa per via di u terrimotu". disse.

Özer cuntinuò e so parolle cusì: Avemu 20 mila 868 scole è edifici in a regione. 95 di elli sò stati distrutti. A valutazione di i danni di tutti l'altri edifici serà finita da u nostru Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu da u venneri. Da a settimana prossima, compieremu tuttu u travagliu nantu à a pianificazione di l'educazione in queste 10 pruvince, in quali distretti è regioni apriremu e nostre scole, da u weekend. Speremu, sparteremu i risultati di sti studii cù tutti i nostri citadini da a settimana prossima. In questu cuntestu, cuntinuemu à travaglià nantu à e dumande di i nostri maestri affettati da u terrimotu è di u persunale amministrativu per esse assignati à altre pruvince, nantu à l'assignazioni scusate, è nantu à i prufessori chì veneranu quì da altre pruvince. Speremu, sparteremu i so piani da a settimana prossima. Cumincemu l'educazione in 71 pruvince da u 20 di ferraghju. Per noi di nurmalizà a vita, ci vole prima nurmalizà l'educazione perchè u Ministeru di l'Educazione Naziunale ùn hè micca una mostra di Turchia, ma u so universu. Cum'è avemu cuntribuitu à a nurmalizazione di Turchia assicurendu una nurmalizazione rapida durante u prucessu Covid cù i so 20 milioni di studienti è 1,2 milioni di prufessori, speremu applicà u listessu approcciu è a stessa sperienza ancu in stu prucessu. Se ùn avemu micca fattu decisioni basate in cità o in u distrittu, ma avemu fattu operazioni di apertura è chjude in a scola, applicheremu a stessa sperienza in e nostre 10 pruvince affettate da u terrimotu durante stu terrimotu. U nostru statu hè nantu à u campu cù tutte e so risorse. Speremu, avemu da passà per sti prucessi rapidamente in unità è sulidarità. Aspettaremu assai più forte. Ci hè una coordinazione assai successu quì. U nostru stimatu Ministru, Governatori, Membri di u Parlamentu, Sindaco Metropolitanu, Cumandante di l'Armata 2nd, Cumandante di Gendarmeria, Capu di a Pulizzia Pruvinciale, gestiscenu i prucessi assai bè cù tutte l'altri unità. Speremu, nurmalizà gradualmente quelli tende in u campu è li trasporteremu in altre regioni è pruvince in bisognu. "Le nostre condoglianze di novu."

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*