18 Carichi Carichi di Trenu d'Aiuti Umanitari Partenu da Izmir

Trenu d'Aiuti Umanitari Pienu di Vagoni Partendu da Izmir
18 Carichi Carichi di Trenu d'Aiuti Umanitari Partenu da Izmir

Dopu à i severi terremoti accaduti in i distretti Pazarcık è Elbistan di Kahramanmaraş à brevi intervalli è chì anu affettatu un totale di pruvince 10, una cuntribuzione significativa hè fatta da İzmir à a mobilizazione di l'aiutu naziunale.

L'Uffiziu di u Governatore di Izmir, chì hà mandatu un gran numaru di materiali d'aiutu, arnesi, equipaghji è persunale à a regione immediatamente dopu à i terrimoti, cuntinueghja à furnisce l'aiutu chì coordina à e vittime di u terrimotu ogni ghjornu cù diversi veiculi di trasportu.

L'Uffiziu di u Governatore di Izmir avia prima furnitu aiutu umanitariu à a regione, chì era carricatu nantu à 2 navi ro-ro, un trenu cù 29 vagoni, 264 camions è 337 camions / furgoni. A sera di u marti 14 di ferraghju, 18 vagoni pieni di novi aiuti raccolti da a Stazione Ferroviaria di Biçerova da i guvernatori di u distrittu, l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche, l'ONG è e persone benevoli da Izmir sò stati mandati à Gaziantep.

Cù l'addiu assistitu da u guvernatore di İzmir Yavuz Selim Köşger, 15 tunnellate (3 vagoni) di materiali alimentari, circa 80 tunnellate (4 vagoni) d'acqua, latte è succhi di frutta, circa 60 tunnellate di (3 vagoni) sò stati purtati cù un trenu. custituitu da 8 vagoni coperti è 2 aperti, coperte è sudari, circa 50 tunnellate (4 vagoni) di articuli per i zitelli è igiene, circa 5 tunnellate (1 vagone) di materiale di vestiti, circa 12 tunnellate (1 vagone) di stufa-riscaldatore, stovepipe , circa 20 tunnillati (1 vagone apertu) di legnu, circa 14 tunnillati (1 vagone apertu) di carbone-legnu, circa 500 kg (1 vagone apertu), 2 toilette mobili (4 compartimenti) sò stati mandati à i vittimi di u terrimotu.

Nutendu chì u 9u ghjornu di u terrimotu, a ghjente di Izmir hà pruvatu à aiutà a regione da u primu ghjornu, u guvernatore Köşger hà dettu chì a sulidarità sperimentata in İzmir, chì hè stata scuzzulata da un terremotu severu in 2020, hè stata revelata in stu grande disastru. .

Esprimendu chì sò grati à u populu di Izmir per a so unità è sulidarità, u so travagliu diligente è i so sforzi, u guvernatore Köşger hà sottolineatu chì questi aiuti duveranu cuntinuà senza rallentà per un tempu, è hà dettu: "U statu di mobilizazione chì hè apparsu subitu dopu. i terrimoti finu à oghje hè un tipu di stampa chì ùn pò micca esse vistu in altre nazioni. . Sia sta nazione è a cumunità mundiale ùn si scurdanu mai di a cullizzioni di l'aiutu umanitarii è i so sforzi in i sforzi di ricerca è salvata realizati in e pruvince di a regione. Spergu chì a nostra amata nazione passerà stu periodu tristu è turbulente. Di novu guarì prestu. Vogliu a misericordia di Diu per i nostri citadini chì anu persu a vita, è una ricuperazione rapida à i nostri feriti ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*