Autostrade chì Cuntinueghjanu i so travaglii in a zona di u terremotu senza interruzzione

Autostrade Cuntinuendu e so Operazioni In a Zona di Terremotu
Autostrade chì Cuntinueghjanu i so travaglii in a zona di u terremotu senza interruzzione

A Direzzione Generale di l'Autostrade cuntinueghja u so travagliu, chì hà iniziatu in a regione dopu à i terrimoti accaduti in Kahramanmaraş u luni 6 di ferraghju à 04.07 è 13.24, affettendu 10 pruvince.

A reta stradale, chì hè sottu à a rispunsabilità di Mersin (5a Regione), Kayseri (6a Regione), Elâzığ (8a Regione) è Diyarbakır (9a Regione) Direzzione in a zona di u terrimotu, hè stata esaminata in dettagliu è i punti dannighjati sò stati aperti à trafficu in pocu tempu. A seccione Bahçe-Gaziantep di l'Autostrada Tarsus-Adana-Gaziantep, chì hè u principale assi di trasportu in a regione, hè stata aperta à u trafficu di i veiculi in 24 ore.

Mentre assicurendu chì a reta stradale hè mantenuta aperta tuttu u tempu, u nostru persunale 3.900 da a Direzzione Generale di l'Autostrade è tutte e Direzzione Regiunale in tuttu u paese sustene i sforzi di ricerca è salvezza cù 2.502 machini è equipaggiu in a zona di u terremotu. I pranzi preparati sò distribuiti in punti designati in a zona di u terrimotu, è u sustegnu hè furnitu per risponde à a necessità di pane cù un fornu mobile. I bisogni basi cum'è forniture, alimentazione basica, vestiti è mantelli sò soddisfatti.

Sutta a rispunsabilità di a Direzzione Generale di l'Autostrade, pensioni, diversi cantieri, edifici amministrativi è annessi in tuttu u paese servenu i nostri citadini affettati da u terrimotu. Inoltre, u sustegnu di u containeru hè furnitu à a regione. I materiali per risponde à i bisogni di riscaldamentu cum'è stufe, legnu è carbone sò spediti in a regione.

I travaglii d'ispezione in 99 Stazioni di Inspeczione di l'Autostrada sò stati sospesi temporaneamente per assicurà un accessu rapidu à i veiculi pesanti chì furniscenu supportu à a regione.

U General Manager Abdulkadir Uraloğlu, chì hè ghjuntu in a regione subitu dopu à u terrimotu, coordina e squadre di l'Autostrade chì venenu in l'area di u terrimotu da tuttu u paese, mentre travaglia per assicurà chì e strade furniscenu un serviziu sanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*