10 Supportu per l'ingrassamentu di camion è l'alimentazione di latti da Konya à i pruduttori d'animali da Hatay

Supportu per l'ingrassu è l'alimentu di latti da Konya à Hatay
10 Supportu per l'ingrassamentu di i camion è l'alimentazione di latti da Konya à Hatay

10 ingrassamentu di camioni è alimentazione di latti mandati da a Municipalità Metropolitana di Konya, chì hà mobilizatu tutte e so risorse per guarì e ferite di u terrimotu in Hatay, per sustene i pruduttori di l'animali in Hatay, sò diventati un salvatore per i pruduttori in a regione di u terrimotu. I pruduttori, chì anu ricivutu l'alimenti mandati da Konya, anu ringraziatu à a Municipalità Metropolitana di Konya per esse cun elli in questi ghjorni difficili è dissenu: "I nostri amici di l'allevatori sò stati lasciati senza alimentazione, i so animali anu patitu. Semu grati à a Municipalità Metropolitana di Konya, chì hè stata quì da u primu ghjornu di u disastru. Chì Diu sia piacè cù u nostru statu è a nostra nazione.

In più di l'opere cum'è infrastruttura, logistica, opere d'acqua, cucine mobili, cumunicazione è fornitura d'energia realizate da a municipalità metropolitana di Konya in a zona di u terrimotu di Hatay, 10 camioni di ingrassamentu è alimentazione di latte mandati per i pruduttori d'animali sò diventati una salvezza per a ghjente di u regione.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dichjaratu chì e municipalità, e camere, l'urganisazioni non governative è tutti i generosi filantropi in Konya sò "un core" per chì a vita torna à a normale in Hatay dopu u disastru di u seculu.

Dapoi u primu ghjornu di u terrimotu chì hà causatu una grande distruzzione in Hatay; Dichjarà chì mostranu una grande devozione per esse cù a ghjente di Hatay in ogni campu necessariu, in particulare a ricerca è u salvata è a coordinazione, l'approvvigionamentu di l'acqua potabile, u centru logisticu, a cucina mobile, u fornu di pane, u rifugiu, l'alimentariu è i materiali di igiene, u sindaco Altay hà dettu chì inseme. cù i municipalità di u distrittu, 600 Hà ricurdatu ch'elli furnianu più di TIR di materiali d'aiutu, è 50 TIN sò stati mandati a semana passata.

"HÈ ASSOLUTAMENTE IMPORTANTE CHE A PRODUZIONE ANIMALE NON SIA INTERRUPTA"

Nutendu chì 10 TIR fattening and latte feed, chì sò stati mandati da l'agricultori di Hatay per sustene u prucessu di produzzione, sò stati consegnati à i pruduttori in a regione, u presidente Altay hà dettu: "Hè assai impurtante chì a pruduzzione animale cuntinueghja senza interruzzione, soprattuttu in u paese. stu periodu. Cù sta capiscitura, circhemu di stà vicinu à i nostri pruduttori in a regione. Vogliu chì u nostru ingrassu è l'alimenti di latti, chì serà l'acqua di vita per i nostri fratelli pruduttori di pecuri è bovini in Hatay, sia fruttu.

Enfatizendu chì questi ghjorni difficiuli ponu esse superati cù a cooperazione statale-nazione, u presidente Altay hà dettu: "Ùn ci hè micca difficultà chì ùn pudemu micca superà quandu simu inseme, per permessu di Allah. Cum'è Konya, continueremu à fà a nostra parte per guarì e ferite in Hatay ".

I PRODUTTORI ANIMALI GRAZIE A MUNICIPALITÀ METROPOLITANA DI KONYA

I pruduttori, chì anu ricivutu l'alimentu mandatu da Konya in Hatay, hà dichjaratu chì i so animali sò stati lasciati senza alimentazione per via di u terrimotu è ringrazianu a Municipalità Metropolitana di Konya per esse cun elli in questi ghjorni difficili. I pruduttori di Hatay anu dettu: "I nostri amici di l'allevatori sò stati lasciati senza manghjà, i so animali anu patitu. Semu grati à a Municipalità Metropolitana di Konya, chì hè stata quì da u primu ghjornu di u disastru. Chì Diu sia piacè cù u nostru statu è a nostra nazione.