A foto di dui fratelli arruvinati in Siria hè diventata u focu di l'attenzione

A foto di dui fratelli lasciati sottu à e ruine in Siria hè diventata u focus d'interessu
A foto di dui fratelli arruvinati in Siria hè diventata u focu di l'attenzione

U grande terrimotu chì hè accadutu in Turchia è in a regione di a fruntiera siriana hà causatu una seria perdita di vita è di pruprietà. I sforzi di ricerca è salvezza, in quale participanu parechji paesi, cuntinueghjanu senza interruzzione. A foto di dui fratelli chì sò stati lasciati sottu à e macerie in Siria hà cuminciatu à attirà l'attenzione nantu à e social media.

A foto sparta da u Rappresentante di u Cunsigliu Economicu è Soziale di l'ONU Mohammad Safa in u so contu Twitter hè stata presa da a squadra di ricerca è salvezza. A zitella di 7 anni è a so surella più ghjovana sò stati intrappulati sottu à e machja per 17 ore. A zitella pruteghja a testa di u fratellu cù a so manu.

A foto di i dui zitelli hè stata sparta largamente nantu à e social media. I dui figlioli sò sopravvissuti è sò stati purtati à l'uspidale. Ma millaie di Siriani anu persu a so vita in u terrimotu.

Stu disastru hè à tempu naturali è artificiale.

"E sanzioni impediscenu l'aiutu", dicenu i sopravviventi di u terrimotu siriani.

Dopu à u terrimotu, i Stati Uniti anu sottolineatu chì ùn avarianu micca alzà e sanzioni à a Siria è chì a sanzione ùn impedisce micca e spedizioni di aiuti umanitarii in Siria. In a dichjarazione fatta da u Ministeru di l'Affari Esteri sirianu, l'espressione "U USA hè mintuvatu, e foto in l'area di disastru ùn mintunu micca".

Siccomu ùn anu micca l'equipaggiu è u suminatu, i Siriani scavanu i detriti cù e so mani. A maiò parte di u tempu, sò impotenti in faccia à i detriti di ferru è d'acciaio. Siccomu a squadra di ricerca è salvata siriana ùn hà micca avutu l'equipaggiu necessariu, ùn puderanu micca salvà a ghjente sottu à i rubbles. U tempu di ricerca è salvata hè u doppiu di u normale.

Dapoi a guerra civile scoppiata in Siria in u 2011, guerri è cunflitti anu causatu grandi danni à stu paese. E sanzioni imposte da i paesi occidentali, guidati da i Stati Uniti, anu causatu u colapsu di l'ecunumia siriana è a vita di e persone devastate.

In i ghjorni friddi di l'invernu, l'elevazione di a sanzione hè diventata a speranza di e vittime di u terrimotu sirianu in i ghjorni disperati.

A Siria vive un disastru seriu. I barrieri da i Stati Uniti è i paesi occidentali rallentavanu seriamente i sforzi per cumbatte u disastru. Se i pulitici americani anu sempre una cuscenza, duveranu risponde positivamenti à e voci di e vittime in Siria è facilità l'accessu à i suministri di succorsu di stu paese, invece di offre vane condolenze.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*