Technopark Istanbul hà lanciatu u prugramma Helpcube per i Prughjetti di Disastru

Technopark Istanbul hà lanciatu u prugramma Helpcube per i Prughjetti di Disastru
Technopark Istanbul hà lanciatu u prugramma Helpcube per i Prughjetti di Disastru

Technopark Istanbul, chì hà iniziatu u Programma di Accelerazione Helpcube per l'imprenditori cù prughjetti per disastri è emergenze sottu a dirigenza di u Centru di Incubazione Cube Incubation, stabilisce una cità cuntainer per 3 persone in a zona di u terrimotu sottu a coordinazione di a Presidenza di l'Industria di Difesa di l'Istanbul. Republica di Turchia.

Teknopark Istanbul, chì hà iniziatu un prugramma di tecnulugia preventiva chjamatu Helpcube per disastri è emergenze dopu à i terrimoti in Kahramanmaraş, mobilizatu per e vittime di u terrimotu inseme cù l'imprese di l'industria di difesa. Cù u sustegnu di e cumpagnie di difesa turche, chì realizanu studii di R&D in Teknopark Istanbul è ghjucanu un rolu attivu in a salvezza di centinaie di persone cù sensori è UAV mandati in l'area di u disastru, una cità cuntainer di 3 persone hè stata stabilita in a regione di u terrimotu.

Dopu à i terrimoti chì anu affettatu 11 pruvince, l'impiegati di Technopark Istanbul è e cumpagnie di difesa turche si sò ghjunti in a regione è anu participatu à i sforzi di ricerca è salvezza. L'impiegati chì sustenenu l'autorità cù radar daretu à u muru, camera di bastone, camera termica, imaghjini sotterranei è dispositivi di analisi, apparecchi di imaging sub-dent, camere alimentate da u sole è circa 2 XNUMX generatori cuntinueghjanu sempre e so attività d'aiutu in a regione.

Una cità cuntainer cù una capacità di 3 persone hè stata stabilita

U presidente di l'industria di difesa Prof. Dr. Dopu à a dichjarazione di İsmail Demir chì furnisceranu alloghju è opportunità di impiegu à e vittime di u terremotu, Teknopark Istanbul hà acceleratu l'attività di a cità di container in a regione. 3 mila 600 persone seranu allughjate in a cità di u containeru da esse stabilita in a Zona Industriale Organizzata Kahramanmaraş sottu a coordinazione di a Presidenza di a Presidenza di l'Industria di Difesa. Ogni cuntinuu in a zona di vita per esse situatu in l'area EXPO costarà 120 mila lire.

Bilal Topçu: Semu à u serviziu di u nostru paese, da a nostra più grande cumpagnia di R&D à a nostra più chjuca cumpagnia di incubazione.

U direttore generale di Teknopark Istanbul, Bilal Topçu, chì hà dettu chì sò stati mobilizati da u primu mumentu per guarì e ferite in l'area di u terrimotu è per rinvià a vita à u so flussu normale u più prestu pussibule, hà dettu: Semu cun voi è à u vostru serviziu. In a prima tappa, avemu speditu i materiali necessarii in a zona di disastru à e regioni cù dui camioni d'aiutu. Facemu ogni sforzu per soddisfà i bisogni prioritari in u prucessu difficiule in cui simu ".

U prugramma Helpcube hè statu lanciatu per i prughjetti di disastru

Sottu a dirigenza di Cube Incubation, u Centru d'Incubazione, chì si distingue cù a so sperienza in l'ecosistema di tecnulugia è imprenditorialità prufonda, Teknopark Istanbul hà lanciatu u prugramma di tecnulugia preventiva Helpcube per disastri è emergenze cù a participazione di partenarii è partenarii di suluzione impurtanti. Cù Helpcube, chì hè pensatu per u nostru paese per esse preparatu tecnologicamente per i disastri, u sustegnu serà furnitu per a crescita di iniziative cù prughjetti chì cuntenenu servizii o prudutti di supportu durante è dopu à u disastru, è ancu tecnulugii preventivi per emergenze è disastri.