Ünallar hà firmatu cunnessi impurtanti à a Fiera Agricola

Unallar hà firmatu cunnessioni impurtanti in a Fiera Agricola
Ünallar hà firmatu cunnessi impurtanti à a Fiera Agricola

Unallar, chì produce in u settore di i machini agriculi in Aydın dapoi u 1976, hà fattu cunnessioni impurtanti à a 18a Fiera Internaziunale di l'Agricoltura è l'Allevamentu Agroexpo.

Yiğit Ünal, Direttore Generale di Ünallar, hà dichjaratu chì realizanu a produzzione domestica XNUMX% per i settori di l'agricultura, l'allevamentu è l'industria, è chì cuntinueghjanu a so crescita in u settore.

Fornendu infurmazioni nantu à l'attività di produzzione, Ünal hà dettu: "Continuemu e nostre attività in a Zona Industriale Organizzata Astim cun focus in a Regione Egea. Producemu l'equipaggiu utilizatu in camioni, furgoni, carrelli elevatori, macchine di custruzzione è trattori. Producemu l'equipaggiu chì esegue travaglii impurtanti cum'è u trasportu, l'impilamentu, u versamentu, l'elevazione è a carica. À a fiera, avemu avutu l'uppurtunità di esibizione di i nostri prudutti cum'è caricatore inversu montatu in trattore, escavatore retroescavatore portatile, tutti l'attrezzature di l'equipaggiu di custruzzione, l'attaccamentu di spiedini, u bucket di seta, a tavola rotativa montata in carrelli elevatori utilizata soprattuttu in l'olivi è u fruttu, è u casu. apparatu di rotazione di scatula. Avemu ancu avutu riunioni d'affari impurtanti. Offremu ancu un scontu speciale di 15% per a fiera ", disse.

TARGET DI CRESCITA DOMESTICA È ESTERA

Nutendu chì, cum'è Ünallar, anu obiettivi di crescita per a crescita domestica è internaziunale, Yiğit Ünal hà continuatu e so parolle cusì: "Attualmente, avemu rivenditori in İzmir, Afyon, Denizli è Muğla. Prima di tuttu, u nostru scopu hè di aumentà u numeru di i nostri venditori in u paese. In u 2024, avemu l'obiettivu di esportà à e Republici Turche è i paesi Balcani. Attachemu ancu impurtanza à i studii di R&D. Avemu un pruduttu chì riceve u sustegnu di incentive d'investimentu da KOSGEB è ​​cuntinueghja i so studii di R&D. À u mumentu, vulemu pruduce u prototipu di carica frontale à bracciu allargatu, un pruduttu di u nostru propiu disignu, chì serà pruduttu per a prima volta in u mondu, in lugliu. Hè un pruduttu cù una distanza di estensione di 5 metri per esse utilizatu nantu à u trattore. Cum'è una cumpagnia, avemu ancu pigliatu l'azzione in quantu à a trasfurmazioni di facilità. Cuntinuemu a nostra preparazione per fà a produzzione in una zona nova è più larga.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*