In Focus di u 24u Cungressu Internaziunale di Studi Bizantini

Sottu u Focus di u Cungressu Internaziunale di Studi Bizantini
In Focus di u 24u Cungressu Internaziunale di Studi Bizantini

L'Istitutu di Ricerca di Istanbul hà riunitu l'osservazioni di i ghjovani circadori chì anu participatu à u 24u Cungressu Internaziunale di Studi Bizantini tenutu in Venezia è Padova, Italia l'aostu passatu, in a so pagina Blog.

Suna è İnan Kıraç Foundation Istanbul Research Institute (IAE) presenta sei temi iniziali per accademichi, circadori è lettori di tutti i profili in Turchia, chì anu interessatu in questu campu, à u 24u Cungressu Internaziunale di Studi Bizantinu, chì hà riunitu parechji circadori bizantini da Diversi paesi di u mondu, In più di l'impressioni di u ricercatore di carriera, hà publicatu un saggio di un ricercatore chì documenta u patrimoniu architettonicu è artisticu di Bizanziu cù i so ritratti, è un contu di u cungressu tenutu in Mosca in u 1991 è l'ultimu cungressu. Emir Alışık, Pırıl Us-Maclennan, Gizem Dörter, Elif Demirtiken, Canan Arıkan Caba, Sercan Sağlam, David Hendrix è Brigitte Pitarakis sò trà i nomi chì anu cuntribuitu à u Blog IAE cù e so impressioni.

U 24u Cungressu Internaziunale di Studi Bizantini, una parte impurtante di quale hè stata preparata da u cumitatu di Turchia, era previstu per esse tenutu in Istanbul in Aostu 2021, ma l'urganizazione ùn pudia esse tenuta in Turchia per via di a pandemia di Covid-19.

Emir Alışık, chì cuntinueghja i so studii di duttore in u Dipartimentu di Storia di l'Arte di l'Università di Istanbul è hè u capu di prughjettu in u Dipartimentu di Studi Bizantini di l'Istitutu di Ricerca di Istanbul, hà dichjaratu chì u rinviu di u cungressu, chì hè previstu di esse in Istanbul in 2021, à 2022 è Venezia, eccu in i so discorsi d'apertura, hà spartutu e tracce d'Istanbul è Bizanziu in Istanbul è e so osservazioni annantu à u cungressu chì era simultanea cù a 59a Biennale di Venezia.

Pırıl Us-MacLennan, chì cuntinueghja u so dutturatu in u Dipartimentu di Letteratura di l'Università di Gand, hà parlatu di u so sforzu di truvà un modu cum'è candidatu accademicu malgradu tutte e negatività trà lingue, discipline è lochi à u cungressu, chì hà chjamatu u "bizantinu". Coppa del Mondo di Studi".

Gizem Dörter, un ricercatore postdoctorale in u Centru di Ricerca di Studi Bizantini di l'Università Boğaziçi, porta u lettore in un viaghju da tracce bizantine è mostre contemporanee in Venezia à i mosaici illuminati da lampade di a Basilica di San Marco. "11. Prisentendu a so ricerca nantu à i studii bizantini in a sessione intitulata "Confini è e persone di u cunfini da u 13u seculu à u XNUMXu seculu", Dörter hà aghjustatu chì i participanti di diversi paesi anu avutu l'uppurtunità di ottene u so feedback nantu à u sughjettu.

U candidatu à u dutturatu di l'Università di Edimburgo è u dutturatu IAE 2022-2023 Elif Demirtiken hà sottolineatu chì u trasferimentu di u cungressu da Istanbul à Venezia hà creatu diversi prublemi per i ghjovani circadori di Turchia, cum'è esitazioni annantu à a pandemia, a crisa ecunomica è i prublemi di visa.

Canan Arıkan Caba, chì face i so studii di duttore in u Dipartimentu di Studi Bizantini è Grechi Moderni in l'Università di Viena, hà parlatu di cumu u cungressu in Venezia, induve l'impronta di carbone hè stata ridutta è hà vistu u core di un cungressu bizantinu più demucraticu. in quantu à a participazione, puderia esse resu più pruduttivu in l'anni à vene, infurmatu di e direzzione.

Cuntinuendu a so ricerca post-doctorale à u Centre National de la Recherche Scientifique (CNRS) - CESCM, H. Sercan Sağlam hà toccu a storia prufonda di i studii bizantini in Turchia, mentre chì i storichi bizantini si sò riuniti per a prima volta cù un grande è cumpletu. l'urganizazione in un ambiente induve a pandemia era cuntrullabile, hà enfatizatu chì sta riunione hè una opportunità impurtante per ellu.

Cuntribuisce à l'inventariu up-to-date di a cultura materiale bizantina cù u so prughjettu Legacy Bizantinu, David Hendrix palesa a cunnessione trà Venezia è Istanbul, chì hè chjamatu "seconda Constantinopuli" cù u so essai fotograficu.

Brigitte Pitarakis, ricercatrice à u Centre National de la Recherche Scientifique, porta i lettori 32 anni fa à u 1991u Cungressu Internaziunale di Studi Bizantini, tenutu in Mosca in u 18. Pitarakis parla di a so sperienza cù l'accademici di Turchia in u cungressu di Mosca durante u colpu, in u quale l'ultimu capu di l'URSS, Mikhail Gorbachev, hè statu pigliatu in ostagiu, pocu prima di u colapsu di l'URSS.