Anu furnisce un supportu psicosociale à e vittime di u terremotu cù a campagna di aiutu

Cù Campagna di Aiutu, Furniscenu Supportu Psicosociale à Vittimi di u Terramotu
Anu furnisce un supportu psicosociale à e vittime di u terremotu cù a campagna di aiutu

Un novu hè statu aghjuntu à e campagne d'aiutu urganizate dopu à i terrimoti centrati in Kahramanmaraş è Hatay. Una squadra custituita da prufessori, parenti è vuluntarii cù furmazione pedagogica hà dumandatu "Vai ghjucà cun mè?" Hà iniziatu una campagna chjamata. In a campagna, chì hà u scopu di accelerà u prucessu di nurmalizazione furnisce un supportu psicosociale à i zitelli, sò urganizati attelli di ghjocu cù ghjoculi donati da i genitori.

"Contribuisce à u prucessu di nurmalizazione di i zitelli affettati da u terrimotu"

U Coordinatore di a Campagna Arzu Sarıkaya hà dettu: "In parte di a campagna d'aiutu chì avemu lanciatu di pocu tempu, avemu ghjucatu ghjochi cù i zitelli affettati da u disastru in tuttu u weekend, sustenenduli è guidenduli in u quadru psicosociale. A nostra motivazione più grande era u surrisu nantu à e facci di i nostri figlioli affettati da u terrimotu. Ringraziemu tutti i nostri prufessori, studienti è genitori chì ci anu accumpagnatu in a nostra campagna. "Semu assai felici di cuntribuisce à u prucessu di nurmalizazione di i nostri figlioli grazia à sta campagna". hà fattu a dichjarazione.

Sicondu l'infurmazioni ottenute da Arzu Sarıkaya, "Vai ghjucà cun mè?" In a campagna d'aiutu intitulata, i funzionari di e scole private andanu oltre a cullezzione di ghjoculi per i zitelli è di cuncepimentu di ghjochi adattati per tutti i gruppi di età. Mentre chì sti ghjochi includenu ghjoculi di gruppu, scatula, strada, raziunale è creativi, i metudi chì sustenenu e cumpetenze di pensamentu di i zitelli, cum'è u tempu di storia, sò ancu applicati. In questu modu, i zitelli sò aiutati à acquistà a percepzione è e capacità di pensamentu di a so vita di rutina.