A perdita di vita in u terrimotu era 6 mila 807, di i quali 49 mila 589 eranu stranieri.

Migliaia di morti in u terrimotu hà righjuntu migliaia di cittadini stranieri
A perdita di vita in u terrimotu era 6 mila 807, di i quali 49 mila 589 eranu stranieri.

U vicepresidentu Fuat Oktay hà fattu dichjarazioni à a sede di l'AFAD. In i terrimoti accaduti in Kahramanmaraş, 6 mila 807 persone, 49 mila 589 di i quali eranu stranieri, anu persu a vita in u terrimotu.

A data, AFAD hà mandatu 22 miliardi 328 milioni 330 milla lire à e nostre pruvince affettate da u terrimotu, è un totale di 31 miliardi lire hè statu mandatu da e nostre istituzioni è urganisazioni pubbliche. 82 billion 454 million 611 mila TL di a quantità impegnata da a campagna Turkey One Heart hè stata dipositata in i cunti AFAD da i nostri donatori. L'appropriazioni chì mandemu à e pruvince è l'aiuti tutali raccolti sò valutati è utilizati tenendu in contu i piani di e nostre istituzioni pubbliche per a ricuperazione di a nostra zona di disastru è i bisogni di i nostri citadini.

Attualmente, a nostra priorità hè allughjatu, alimentà è ricustruisce e cità. Per risponde à i bisogni temporali di rifuggiu di i nostri citadini in u disastru di u seculu, e stallazioni di tenda è di cuntainer chì avemu principiatu in a regione da u primu mumentu cuntinueghjanu senza interruzzione. Finu a ora, sò stati creati 354 zoni di cità di tenda. Inseme à e dumande individuali, 480 mila tende sò state stallate.

L'alloghju hè furnitu à 1 milione 921 mila citadini in e tende stallate. Inoltre, 245 spazii di cità di containeru è un totale di 108 mila 155 installazioni di container sò previsti in e nostre pruvince affettate da u terrimotu. Finu à avà, 25 mila installazioni di container sò state cumplette.

In i cuntenituri stabiliti, un totale di 96 mila 444 citadini sò furniti cù servizii di alloghju. Comu avemu dettu prima, a cità di a tenda è ogni cuntainer è tenda in a cità di cuntainer sò stati designati è arregistrati cum'è residenza.

Ùn ci sarà micca perdita di diritti quandu i nostri sopravviventi di u terrimotu piglianu a so residenza in altrò per vutà. Vogliu sprimà questu in particulare, cusì ùn ci hè bisognu di alcuna esitazione, ponu facilmente piglià a so residenza induve sò. Finu a ora, avemu 345 mila 97 citadini chì anu cambiatu a so residenza.

Cum'è un statu è una nazione, facemu ciò chì hè necessariu per via di a valutazione di danni di inundazioni è di disastru di terramotu. U nostru sustegnu à i nostri citadini cuntinueghja senza calà. Un totale di 10 billion 13 million 769 mila TL per u pagamentu di sustegnu di a famiglia chì ammonta à 850 mila TL hè statu dipositu in i cunti di e nostre famiglie vittime di u terrimotu. In più, un totale di 15 miliardi 3 milioni 926 milla lire di assistenza di traslocazione hè statu furnitu à e nostre famiglie, chì ammonta à 355 milla lire. E transazzione di pagamentu sò sempre in corso.