A pruibizione di l'esportazioni di tomate fresche hè stata rialzata

A pruibizione di l'esportazione di pumati freschi hè stata rialzata
A pruibizione di l'esportazioni di tomate fresche hè stata rialzata

50 istituzioni s'opponenu à a prohibizione di l'esportazione di i pumati freschi, u campionu di l'esportazione, è a pruibizione hè stata rialzata. A pruibizione di l'esportazione di l'esportazioni di tomate frescu u 3 di marzu di u 2023 hè stata rialzata dopu à 3 ghjorni dopu una obiezione ghjustificata da u settore. U settore di u pumadoru è di i prudutti derivati ​​da u pumadoru, u campionu di l'esportazione di i settori di frutta fresca, verdura è prudutti di frutta è verdura, hà accoltu a decisione chì hà apertu a strada per una esportazione di 1 miliardi di dollari.

Sottulineendu chì l'industria di u pumadoru hà ottenutu una esportazione di 2022 milioni di dollari in 377, di i quali 980 milioni di dollari sò pumati freschi, u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione di Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu hà dichjaratu chì l'esportazioni totali di Turchia di 2022 miliardi di dollari in 5,5 Settori di frutta fresca, verdura è prudutti di frutta è verdura. Hè statu dichjaratu chì 18 d'elli sò stati ottenuti da u pumadoru è i prudutti derivati ​​da u pumadoru, è l'abolizione di sta decisione di pruibizione hà liberatu à longu andà i pruduttori, l'esportatori è i cunsumatori.

In a dichjarazione scritta chì a quantità di valuta straniera per esse ottenuta da i pumati freschi, a pasta di tomate, i pumati secchi, i pumati sbucciati, a pasta di tomate, i pumati congelati, i salsi di tomate è u ketchup, u sucu di tomate hè previstu di più di 2023 miliardi di dollari in 1, hè Hè necessariu di pensà à longu andà in u sviluppu di e pulitiche relative à i prudutti agriculi. Turchia hè unu di i paesi principali in u mondu cun una produzzione annuale di tomate di 13-14 milioni di tunnellate. A mità di i pumati chì pruduciamu sò per u cunsumu di a tavola fresca è l'altra mità hè prodotta da i pumati industriali. A nostra esportazione di tomate frescu hè à u livellu di 550-600 mila tunnellati. In altri palori, u 3,5 per centu di a pruduzzione tutale è u 7-8 per centu di i pumati di tavulinu sò esportati. I pumati pruduciuti da Turchia sò abbastanza per u mercatu domesticu, l'esportazione è u settore di i prudutti di frutta è verdura. U settore hà da cuntinuà à pruducia è esporà cù tutte e so forza. Hà u duvere di regulatore in l'esportazione di prudutti agriculi. Quandu disattiveghjanu u duvere di regulazione di l'esportazioni, ci sarà un muvimentu chì romperà tutti i ligami in a catena.

Grazie à u presidente Erdoğan è à i ministri Kirişçi è Muş

EYMSİB hà cunclusu i so punti di vista dicendu: "Ringraziemu à u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, chì hà personalmente cura di u prublema è hà assicuratu chì a decisione di prohibizione di l'esportazione, chì pruvucarà a pressione psicologica in i mercati, hè stata rialzata in pocu tempu. "

L'esportazioni di pasta di tomate anu battutu un record

In u 2022, Turchia hà ottenutu valuta straniera da l'esportazioni di tomate frescu cù un aumentu di 4 per centu à 377 milioni di dollari, mentre chì l'esportazioni di pasta di tomate anu aumentatu da 97 milioni di dollari à 208 milioni di dollari cù un aumentu di 408 per centu è superanu l'esportazioni di tomate frescu.

Mentre l'esportazioni di tomate seccu sò stati registrati cum'è 116 milioni di dollari, 57 milioni di dollari di pumati congelati, 22 milioni di dollari di salsi di tomate è ketchup sò stati esportati.