Cina stabilisce un novu centru logisticu per urganizà mille servizii di treni in Europa

Cina hà stabilitu un novu centru logisticu per urganizà mille spedizioni di treni in Europa
Cina stabilisce un novu centru logisticu per urganizà mille servizii di treni in Europa

Un novu centru di raggruppamentu per i treni di merchenzie Cina - Europa hà apertu in Shenyang, a capitale di a pruvincia di Liaoning di u Nordeste Cinese. U trenu di merci, chì partì per a Russia cù 55 cuntainer u ghjornu di l'apertura, era a prima volta per registrà l'apertura di u China Railway Express Shenyang Center.

U centru di raggruppamentu copre una superficia tutale di 80 mila metri quatratu, di cui 92 mila metri quatratu sò sottu supervisione doganale. Dunque, u centru hè abbastanza grande per almacenà 3 cuntenituri standard à u stessu tempu. Li Haiping, Direttore Diputatu di l'Operazioni di u Centru Shenyang, hà dettu chì u centru hà una capacità di trasfurmazioni chì permetterà à un mille treni Cina-Europa per operare annu.

U funziunamentu di u centru risponde à a necessità di aumentà u numeru di treni chì portanu merchenzie trà Cina è Europa via Shenyang. Per d 'altra banda, secondu Li, u centru serà ancu a basa per a creazione di un centru logisticu internaziunale "strada - ferrovia - mare" cù servizii logistichi chì culliganu Shenyang à i porti marittimi di Yingkou è Dalian in Liaoning.