A custruzzione di u ponte hà iniziatu in u distrittu di Elmalı Bayralar

A custruzzione di u ponte hà iniziatu in u distrittu di Elmali Bayralar
A custruzzione di u ponte hà iniziatu in u distrittu di Elmalı Bayralar

A Municipalità Metropolitana di Antalya hà iniziatu i travaglii per a custruzzione di un novu ponte demolendu u vechju ponte chì unisce u distrittu Bayralar di u distrittu Elmalı à i distretti Tekke è Karamık.

U Dipartimentu di Servizi Rurali di a Municipalità Metropolitana di Antalya custruisce un novu ponte in u distrittu di Elmalı Bayralar Mahallesi, chì hè statu distruttu cù u tempu è scadutu. U ponte chì unisce Bayralar à i quartieri di Tekke è Karamık serà ricustruitu per prutege a sicurità di i citadini. E squadre metropolitane creanu una strada secundaria à u latu di u vechju ponte per chì u trafficu ùn sia micca interrottu durante a custruzzione di u ponte.

U capu di u distrettu di Elmalı Bayralar, İsmail Sarı, hà dettu: "U ponte chì unisce i distretti di Bayralar, Karamık, Tekke è Akçaeniş è chì hè spessu usatu da i citadini, ùn puderia più risponde à i bisogni in cundizioni naturali è in u tempu. Avemu pigliatu l'iniziativi necessarii per rinnuvà stu ponte, chì mette in periculu u trafficu è a sicurità di i pedoni. U nostru Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Antalya, chì ùn era micca indifferente à a nostra dumanda. Muhittin Böcek hà datu l'urdinamentu necessariu. I travaglii sò cuminciati. Presidente per u so sustegnu Muhittin Böcek"Vogliu ringrazià in nome di u mo quartieru è di mè stessu", disse.