Cose da cunsiderà per un digiunu sanu in Ramadan

Cose da cunsiderà per un digiunu sanu in Ramadan
Cose da cunsiderà per un digiunu sanu in Ramadan

Sıla Bilgili Tokgöz, specialista in nutrizione è dieta di l'Hospital Acıbadem Bakırköy, hà parlatu di 10 sbagli chì deve esse evitati per avè un Ramadan sanu è per evità ogni prublema durante u digiunu. Sıla Bilgili Tokgöz, specialista in Nutrizione è Dieta, hà dettu: "L'alimenti da cunsumà in iftar ùn deve esse più è sfarente di una cena normale. Overfilling un stomacu viotu in una volta pò causà prublemi cum'è reflux, indigestioni è malati di stomacu. Invece, serà sanu di principià u digiunu cù prudutti leggeri cum'è datti o colazione, beie zuppa, poi cambià à una piccula parte di u pastu principale è chjude cù una insalata o iogurt. disse.

Durante u digiunu, a bocca è a gola diventanu secche per via di a sete. Cù una diminuzione di 1% in l'acqua in u corpu, u sensu di sete principia, è in a sete, ci hè una perdita di acqua è minerali in u corpu. Enfatizendu chì a ricaptazione di minerali è acqua persi hè estremamente impurtante per l'equilibriu di u corpu, u Specialista in Nutrizione è Dieta Sıla Bilgili Tokgöz hà dettu:

"Allora, beie menu acqua in questu tempu hè unu di l'altri grandi sbagli fatti. Assicuratevi di beie 30 ml d'acqua per ogni chilò di pesu trà sahur è iftar. In ogni casu, a quantità di l'acqua è u liquidu ùn deve esse mischju cù l'altri. A quantità di tè, caffè è compota bevuta dopu à l'iftar hè inclusa in a quantità di liquidu. Cumu ùn piglianu micca u locu di l'acqua, à u cuntrariu, u tè è u caffè causanu l'excrezione di l'acqua da u corpu. Per questu mutivu, hè necessariu micca overdo it with tè è caffè, è per fà l'ingesta di fluidu soprattuttu cunsumendu acqua.

Sıla Bilgili Tokgöz, specialista in nutrizione è dieta di l'Hospital Acıbadem Bakırköy, hà dettu: "Se ùn vulete micca avè prublemi di indigestioni è di riflussu dopu l'iftar, dividite u vostru iftar in 2. Pudete rompe u veloce cù l'acqua è poi cuntinuà cù l'albicocca secca o date. Pudete principià u manghjatu iftar cù zuppa è piglià una pausa di 15-20 minuti, dopu passà à u platu principale. In u platu principalu, invece di pasti grassi pisanti, pudete cunsumà platti grillati, bolliti o cotti preparati cù metudi di coccia sana, o legumi è piatti vegetali cù oliu d'aliva. Altrimenti, u risicu di zuccaru in sangue, pressione alta è malatie di u cori pò aumentà ". disse.

Dichjarà chì, per esse pienu per un tempu più longu, hè necessariu di sceglie l'alimenti cù un altu cuntenutu di proteine ​​​​cum'è l'ova, u furmagliu è u latte à u sahur, Tokgöz hà dettu: "Per esse più in forma è energica, per prevene u pussibule stitichezza è cuntrullà u glucose di sangue. ; Pigliate cura di cunsumà cibi cumplessi di carbuidrati cum'è pane integrale è avena da l'alimenti pulpy. Ùn vi scurdate di cunsumà salumi, insalate è frutti. disse.

A Specialista in Nutrizione è Dieta Sıla Bilgili Tokgöz hà dichjaratu chì sdraiarsi subitu dopu à l'iftar o andendu in lettu subitu dopu à sahur hè unu di i più grossi sbaglii fatti durante u Ramadan, "Ancu s'ellu ùn avete micca reflux, questu pò causà reflux. Ùn deve micca stendu immediatamente dopu à l'iftar è finisce di manghjà 2-3 ore prima di dorme. À u sahur, sceglie l'alimenti ligeri è camminendu intornu à a casa per un pezzu di tempu, alzà a testa di u lettu impedisce u cuntenutu di u stomacu di scappà in l'esofago è impedisce u reflux.