Esame oculare per e vittime di u terremotu chì venenu à Ankara

Esame oculare per e vittime di u terremotu chì arrivanu in Ankara
Esame oculare per e vittime di u terremotu chì venenu à Ankara

A Municipalità Metropolitana di Ankara (ABB), u Dipartimentu di l'Affari di Salute, in cuuperazione cù l'Ospedale Oculare Keçiören Dünya, hà realizatu un screening gratuitu di salute oculare per e vittime di u terrimotu chì sò ghjunti in Ankara dopu u disastru di u terrimotu.

I sopravviventi di u terrimotu chì stavanu à Kesikköprü Facilities anu participatu à l'esame oculare gratuitu. In più di un esame oculare detallatu, ABB hà ancu scontru i bisogni di eyeglasses di i sopravviventi di u terrimotu, chì anu avutu grandi difficultà per via di a rottura o a perdita di vetri chì avianu da aduprà per via di u terrimotu.

Seyfettin Aslan, Capu di u Dipartimentu di l'Affari di Salute, hà dettu chì continuanu à aduprà tutte e strutture di a Municipalità Metropolitana di Ankara per e vittime di u terrimotu, hà datu e seguenti informazioni nantu à u screening gratuitu di salute oculare:

"Cum'è a municipalità metropolitana di Ankara, avemu cooperatu cù l'Hospital di Dünya Eye per risolve i prublemi di l'ochji è i prublemi di occhiali di e vittime di u terrimotu chì avemu ospitu. Oghje, i nostri pazienti anu da esse esaminati. Cum'è a Municipalità Metropolitana, furniremu ancu i so vetri ".

U Medicu Capu di l'Ospedale Oculare Mondiale di Keçiören, Rahmi Duran, chì hà manifestatu u so grande piacè in a cooperazione cù a Municipalità Metropolitana di Ankara per e vittime di u terrimotu, hà dettu: "Cum'è Dünya Eye Hospitals Group, simu assai felici di fà esami oculari di e vittime di u terrimotu, è continueremu. per furnisce ogni tipu di sustegnu ".