Evaluate e relazioni cù l'OTAN

Evaluate e relazioni cù l'OTAN
Evaluate e relazioni cù l'OTAN

Urganizatu una reunione per analizà a situazione è l'aspettattivi di Turchia, chì hè statu un membru di l'OTAN per più di 60 anni è chì a so cuntribuzione à u sistema di sicurità cullettiva di l'OTAN hà cambiatu in qualità è quantità in parallelu cù u cambiamentu in i scopi è strumenti di sicurità. . EGİAD; Hà discututu e relazioni bilaterali urganizendu un avvenimentu intitulatu Relazioni Nato-Türkiye: esse un alleatu in i tempi difficiuli.

Ege University Faculty of Economics and Administrative Sciences Faculty Member Assoc Prof. Dr. Mentre Sinem Ünaldı hà assistitu à a riunione cum'è un oratore invitatu, EGİAD Hè stata ospitata da u Vicepresidente Erkan Karacar. Karacar, chì hà fattu u discorsu di apertura di a riunione, hà ricurdatu chì ancu se l'OTAN hè riferita cum'è una alleanza militare, hè ancu una grande piattaforma pulitica è hà dettu: "I paesi anu da pruduce è implementà pulitiche di sicurezza per mantene a so naziunale è internaziunale. suvranità. Cù a globalizazione, u rapidu avanzamentu di a tecnulugia è a diffusione di i mass media, e pulitiche di sicurità sò diventate multidimensionali. In u passatu, quandu a sicurità hè stata citata, a sicurità militare hè vinuta in mente, ma oghje i tipi di sicurità cum'è l'energia, u mondu ciberneticu è l'alimentariu sò in espansione constantemente. Ancu l'OTAN hè una alleanza militare, hè ancu una piattaforma pulitica maiò. "L'OTAN, chì hè stata stabilita per scopi militari à l'iniziu di a Guerra Fredda, hà cessatu di esse una urganizazione puramente militare è diventata una struttura internaziunale multidimensionale unica cù a fine di a guerra", disse.

In riferimentu à u "NATO 2030: Unità Rapportu per a Nova Era" preparatu l'annu passatu, Karacar hà dettu: "U rapportu attira l'attenzione à certi prublemi strategichi. Cridemu chì u nostru paese duveria ancu esse dispostu à cooperà nantu à temi cum'è una stretta cooperazione cù l'UE, una solidarietà pulitica più stretta trà i membri, assicurendu l'aderenza à u sistema internaziunale basatu in regule, è detectà è scuntrà novi minacce, chì sò i temi prominenti in pianificà u futuru di l'OTAN. I fattori di minaccia listati in l'agenda 2030 sò minacce da a Russia è a Cina, u Terrurismu, l'attacchi cibernetici è u cambiamentu climaticu. In particulare u cambiamentu climaticu, se vi ricordate, avemu discututu di pocu tempu certi temi à a nostra cima. Hè ancu in prima linea in quantu à l'OTAN. U rapportu di l'OTAN stabilisce ancu una relazione trà u cambiamentu climaticu è a sicurità naziunale. "In questu sensu, pudemu riceve è furnisce supportu da altri membri di l'OTAN in tematiche cum'è a ricerca, a spartera è l'analisi di dati, è l'osservazione", disse.

Ricordendu chì i paesi membri di l'OTAN anu uguali membri è u dirittu di parlà in l'OTAN EGİAD U Vicepresidentu Erkan Karacar hà dettu: "Per quessa, un membru di l'OTAN pò vetu ogni decisione di l'OTAN chì vole. Ricertamenti, hè stata una materia di dibattitu ciò chì Turchia deve fà, in particulare in quantu à l'appartenenza di certi paesi. A nostra perspettiva nantu à e materie relative à l'affari esteri hè sempre centrata à agisce in u megliu interessi di u nostru paese. In questu cuntestu, e decisioni potenziali sò pusitivi è negativi; "Hè assai impurtante per sente l'effetti à cortu è longu andà da l'esperti è i circadori", disse.

Università Ege Facultà d'Ecunumia è Scienze Amministrative Membro di Facultà Assoc. Dr. Sinem Ünaldı hà parlatu di Strategie di l'OTAN è di l'Ultima Strategia: Summit di Madrid. Enfatizendu u memorandum d'intesa, Ünaldıs hà dettu: "In quantu futuri Alliati di l'OTAN, a Finlandia è a Svezia sustenenu pienamente a Turchia contr'à tutte e minacce à a so sicurezza naziunale. In questu cuntestu, a Finlandia è a Svezia ùn furnisce micca supportu à l'urganizazione definita cum'è PYD / YPG è FETO in Turchia. Türkiye dà ancu un sustegnu tutale à a Finlandia è a Svezia contr'à tutte e minacce à a so sicurità naziunale. A Finlandia è a Svezia cundannanu chjaramente l'attacchi contr'à Turchia da tutte l'urganisazioni terroriste è esprimenu i so sentimenti più profondi di sulidarità cù Turchia è e famiglie di e vittime. Türkiye, Finlandia è Svezia cunfirmanu chì ùn ci hè più un embargo naziunale d'armi trà elli. A Svezia hà mudificatu a so legislazione naziunale nantu à l'esportazioni di armi à l'Alleati di l'OTAN. "In u futuru, l'esportazioni di l'industria di difesa da a Finlandia è a Svezia seranu realizate in cunfurmità cù a sulidarità Alliata è u spiritu di l'articulu 3 di l'Acordu di Washington", disse. Ünaldıs hà dichjaratu chì a Turchia hà datu u lume verde à a Finlandia, chì hà intenzione di riduce a pressione di l'Occidenti prima di l'elezzioni, è chì agirà per ùn esse un paese in u modu di l'espansione di l'OTAN.