Premiu Internaziunale per u Prughjettu di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara İzmir

Premiu Internaziunale à u Prughjettu di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara Izmir
Premiu Internaziunale per u Prughjettu di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara İzmir

U Prughjettu di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-İzmir hà tornatu cù u premiu "Proghjettu di Trasportu di u Sistema Ferroviariu Pesante di l'Annu" da a cerimonia tenuta in Londra.

IJ Global Awards, induve i prughjetti è l'imprese più riesciuti di l'annu sò determinati da Infrastructure Journal Global (IJ Global), una di e publicazioni principali di prughjetti è finanzii di l'infrastruttura in u mondu, truvaru i so pruprietari. Cumpagnia di u gruppu ERG ERG Construction Ankara, ERG International Ltd. U Prughjettu di a Linea di Trenu d'Alta Velocità (YHT) Ankara-İzmir (AİYHT), realizatu da a cullaburazione di Londra è SSB AG Zurich, hè stata premiata u premiu "Progettu di Trasportu di l'Annu - Sistema Ferroviariu Pesante".

Acceptendu u premiu in nome di u Gruppu in a cerimonia di premiazione tenuta in Londra, u Direttore Generale SSB Burak Sencer hà manifestatu a so felicità chì u prugettu hà purtatu un premiu in Turchia è hà dettu: "Mentre u prugettu riducerà a distanza trà Izmir è Ankara à trè ore. , impiegu per decine di millaie di persone, u clima di Turchia cuntribuisce à u rispettu di i so impegni. Serà benefica per u sviluppu di e cità è di e regioni nantu à a linea rendendu u viaghju trà e regioni più brevi è più ecunomichi ".

U prughjettu hà iniziatu in marzu 2022

U prughjettu, chì hè statu custruitu cù una lunghezza di 508 km è una vitezza di 250 km / h, include più di strutture di ingegneria 15, cumprese 25 tunnel, 51 viaducts è 800 ponti. In u scopu di i movimenti di terra, ci sò più di 11 milioni di metri cubi di scavi è più di 26 milioni di metri cubi di riempimentu.

U prughjettu, chì hà da creà impieghi per 10 mila persone è u sviluppu ecunomicu chì affettarà milioni di persone, furnisce un impiegu per circa 10 mila persone è un ingressu per 40 mila persone in tutta a so custruzzione.

In più di l'aumentu di l'attività cummerciale in a larga regione trà e duie cità, hè previstu chì e novi opportunità di travagliu è u sviluppu ecunomicu saranu in e pruvince è i distretti vicinu à e stazioni in u distrittu Polatlı d'Ankara, Afyonkarahisar, Uşak, Aydın, Manisa è İzmir, induve passerà u trenu d'alta velocità.