Sò preparati u terremotu di Fethiye è Seydikemer ?

Sò preparati u terremotu di Fethiye è Seydikemer ?
Hè preparatu u terremotu di Fethiye è Seydikemer ?

In u Fethiye-Seydikemer Organizzazioni Prufessiunale Power Union Platform, induve Fethiye Camera di Cummerciu è Industria (FTSO) conduce u secretariatu, u Pianu d'Azzione di Emergenza di a Pruvincia di Muğla, i pussibuli scenarii di terrimotu, e cose da fà prima è durante u terrimotu sò stati discututi.

Fethiye è Seydikemer Organizzazioni Prufessiunale Unità Piattaforma riunita à u FTSO Meğri Hall u ghjovi 2 di marzu di u 2023, sottu a presidenza di Birol Keski, u Rappresentante di a Filiale di Fethiye di a Càmera di i Urbanisti.

In a riunione cù una larga participazione, l'avvenimenti sperimentati in i terrimoti chì anu accadutu u 6 di ferraghju 2023, l'epicentru di i quali eranu i distretti Pazarcık è Elbistan di Kahramanmaraş è chì affettanu 11 pruvince sò stati valutati, mentri a preparazione di Fethiye è Seydikemer per u terrimotu, carenze. è ciò chì ci vole à fà hè statu discutitu. Fethiye Neighborhood Disaster Volunteers Emergency Response Team (MAG) è e squadre AKUT, chì anu andatu in e zone di terrimotu da Fethiye è anu participatu à i sforzi di ricerca è salvata, anu spartutu e so sperienze cù i participanti. À a riunione, induve u Pianu d'Azione Urgente di a Pruvincia di Muğla hè statu ancu discutitu, i punti di vista sò stati scambiati nantu à u stock di edifizii, u statutu di l'edifizii custruiti dopu a lege di l'ispezione di l'edifiziu, u statutu di l'ispezione è e zoni di assemblea d'emergenza, è informà u publicu.

A gestione di disastru one-stop deve esse preparatu

In a riunione, induve i rapporti di l'analisi di l'edifiziu preparati dopu à i terrimoti centrati in Kahramanmaras chì anu affettatu 6 pruvince u 11 di ferraghju scorsu sò stati esaminati, l'impressioni di e squadre di ricerca è salvata chì andavanu in a regione sò state ascoltate. Hè statu accunsentutu chì u Pianu d'Azzione di Disastru di Fethiye deve esse preparatu u più prestu pussibule è l'azzioni necessarii per a gestione di disastru deve esse fatta senza perde u tempu.

Spieghendu chì l'assemblea d'urgenza è i spazii di l'alloghju temporaneu duveranu esse determinati è annunziati à u publicu, i participanti anu enfatizatu l'impurtanza di equipà i rifugi cù toilette, elettricità, acqua è materiali di risposta d'emergenza indipendentemente da l'infrastruttura di a cità. In a valutazione di l'attività di ricerca è salvezza; Hè statu enfatizatu chì l'aghjunzione di nomi di esperti cum'è ingegneri di salute è strutturale à e squadre puderia furnisce grandi benefici.

Sottulineendu chì l'istituzione di una squadra di ricerca è salvata vuluntaria in ogni quartiere informendu u publicu, sottu a dirigenza di i capi, puderia furnisce grandi benefici in i primi ghjorni di u terrimotu quandu e squadre d'esperti avianu difficultà à ghjunghje à a regione, i participanti hà dettu chì, cum'è s'ellu hè accadutu un terremotu maiò in Fethiye, un pianu cumpletu deve esse creatu da determinà e strade da esse deteriorate è e zoni chì puderanu esse danatu, è cunducendu esercizii.

U 50 per centu di e strutture in Fethiye sò stati custruiti dopu à u 2011.

Un altru puntu di l'agenda di a riunione era u bastimentu di Fethiye è a custruzione illegale. Dichjarà chì solu l'11 per centu di l'edifizii sottumessi à l'ispezione di l'edifiziu sò stati demoliti in 1 pruvince affettate da u terrimotu, i participanti anu sottolineatu chì in alcune pruvince, e pratiche di ispezione di a custruzzione sò state attivate in diversi anni è sottolineanu chì u 99 per centu di l'edificazioni distrutte eranu vechji edifici. chì ùn sò micca sottumessi à l'ispezione di a custruzione. Dichjarà chì u 50 per centu di l'edifizii in Fethiye sò sottumessi à e regule d'ispezione di l'edificazioni dopu à 2011, i participanti anu nutatu chì stu numeru coincide cù circa 6 mila edifici. Rimarchendu chì a custruzzione prima di 2011 deve esse rivista prima in u prossimu periodu, i participanti accunsenu chì a custruzzione illegale deve esse firmata in u prucessu assolutu.

Çıralı: "Avemu da furmà una unione di forze nantu à u terrimotu"

Parlendu à a fine di a riunione, Osman Çıralı, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di FTSO, hà dichjaratu ch'elli vulianu agisce inseme cù l'istituzioni, l'urganisazione è l'ONG in quantu à e misure da piglià in quantu à u terrimotu, è hà dettu chì cum'è a Camera, eranu pronti à mustrà l'autosacrificiu necessariu.

Enfatizendu chì e richieste duveranu esse espresse inseme è cù una voce forte per preparà Fethiye è Seydikemer per un terremotu, u sindaco Çıralı hà dettu: "Speremu chì sta sperienza dolorosa serà una tappa per noi. Una cuscenza hè stata creata in u nostru paese è in u nostru distrittu, chì si trova in a zona di terrimotu di 1u gradu, ma vulemu travaglià per rinfurzà u nostru stock di custruzzione è risponde à i nostri bisogni senza scurdà. A nostra Piattaforma di Cullaburazione Fethiye Seydikemer hè una piattaforma putente custituita da 19 ONG, induve tutte e nostre ONG portanu u termine presidenza in una basa rotativa. Prestendu i rapporti è e dumande preparate separatamente da e nostre ONG à e nostre istituzioni inseme, pudemu formà una unione di forze nantu à u tema di i terrimoti ". disse.

A riunione hè stata participata da u presidente di FTSO Osman Çıralı, u presidente di u Rappresentante Regionale di u Mediterraniu Occidentale di TÜRSAB Özgen Uysal, a Camera di Artighjani è Artigiani di Fethiye Mehmet Soydemir, Direttore di l'Uffiziu di l'Uffiziu di l'Informazione Turistica di u Distrettu di Fethiye Saffet Dündar, u Manager di Ghjuventù è Sport Harun Reşit, Registrar di District Yiğit, Necla Yıldız. , Membru di u Cunsigliu di a Municipalità di Fethiye è Segretariu Generale di u Cunsigliu di Fethiye Gözde Gürsoy Hoşafçı, Vicepresidente di FTSO Muhammet Kökten, Vicepresidente di a Camera di Spedizione Fethiye di IMEAK Ali Kaçar, Membru di u Cunsigliu di FTSO ingegneri Elettrici Capu di a Filiale di Fethiye, Veli Önver General Ezgi Kullukçu, Camera di Ingegneri Civili Fethiye è Rappresentanti di Muğla Branch Levent Çimen è Hüseyin Kaya, Camera di Ingegneri di Survey Fethiye Rappresentante Birol Güner, Camera di Ingegneri Meccanici Fethiye Rappresentante Mustafa Tunç, Camera di Ingegneri Geofisica Rappresentante Fethiye Ergin Erçetin Camera di Agricultura Fethiye Rappresentante Gökçen Güven, Architetti Rappresentante di a Camera Fethiye Günay Solak, Rappresentante di a filiale di Fethiye di a Mezzaluna Rossa Turca Arif Koçyiğit, Tecnicu di Gestione di Disastri di a Municipalità di Fethiye Tuncer Dur, Rappresentante di u Centru di Operazioni di AKUT Fethiye İsmail Madak è i so ufficiali Alp Yiğitler è Dilek Yiğitler, Uffiziu di Risposta di Disastru di Fethiye (MAG) Voluntarii Ercan Kolcu è Mehmet Ali Polat anu assistitu.