Eskişehir Furniture Fair conta i ghjorni

Eskisehir Furniture Fair conta i ghjorni
Eskişehir Furniture Fair conta i ghjorni

Eskişehir, unu di i lochi induve i primi mobili sò nati in Anatolia, si prepara per a "Fiera di Mobili 2023". A prima fiera di mobili prufessiunale di Eskişehir, chì hè stata tenuta l'annu passatu in cuuperazione cù Eskişehir Furniture Industry Cluster (ESMOS) è Tüyap, si terrà trà 3-7 di maghju di questu annu.

I membri di u Cunsigliu di l'ESO, chì si sò riuniti à a Camera di l'Industria di Eskişehir per valutà ciò chì si pò fà per prumove i mobili Eskişehir à un publicu più largu, anu tenutu una riunione di cunsultazione cù i Membri ESMOS è Fiere TÜYAP.

U presidente di ESMOS, Ertuğrul Tezgören, chì hà fattu valutazioni prima di a riunione, hà dichjaratu chì e cumpagnie lucali è straniere anu mostratu un grande interessu in a prima fiera di mobili prufessiunale di Eskişehir l'annu passatu è hà dettu: "Avemu partitu cù u mottu di tuttu per Eskişehir. Cum'è Cluster, avemu travagliatu per sviluppà u nostru settore, per pruduce prudutti di altu valore aghjuntu è per cuntribuisce à u nostru paese. L'esportazioni di u nostru paese di mobili, carta è prudutti forestali anu aumentatu da 20,8 per centu à $ 8,44 miliardi, ghjunghjendu a più alta cifra annuale di tutti i tempi. Avemu u scopu di aumentà a figura di l'esportazione travagliendu intensamente in u 100 anniversariu di a nostra Republica. Noi, cum'è Eskişehir Furniture Cluster, seremu à a fiera cù tutti i nostri membri per l'alta destinazione d'esportazione di u nostru paese è per a megliu prumuzione di i mobili di a nostra cità ".

Faremu ciò chì sapemu megliu; Per pruduce

Parlendu à a riunione, Eskişehir Furniture Fair Coordinator è ESMOS Vice President Hakan Korkmaz hà dichjaratu chì ci era assai travagliu in l'industria di u mobili quist'annu, è hà dettu: "Avemu stabilitu u nostru cluster di mobili à l'iniziu di a pandemia. Malgradu parechje difficultà, u nostru cluster hà fattu bè. Tuttavia, dopu à u terrimotu, avemu più travagliu è duveri. Dopu à u terrimotu, u nostru paese hè andatu in un muvimentu di ricustruzzione. Avemu da mette e mani sottu à a petra. Faremu ciò chì sapemu megliu; Susteremu sta mossa da 'Producing Furniture'. Per d 'altra banda, avemu da furnisce ingressu à u nostru paese cù l'espurtazioni. Quist'annu, urganizeremu a fiera, per quessa hè assai preziosa. Ospitemu e nostre cumpagnie naziunali è straniere à a fiera. Aspittemu tutti i nostri rapprisentanti di u settore, i sperti di compra naziunali è stranieri è a nostra ghjente à a fiera. Guarirà e nostre ferite inseme pruduciendu è esportendu. Hè trà i nostri duveri di fà i nostri mobili Eskişehir una marca mundiale ".

Dopu à i discorsi di apertura, i funzionari ESMOS è TÜYAP anu cunsultatu nantu à a fiera.