Esperti Parlanu di Pruduzzione Avanzata è Tecnologie à a Fiera IMATECH

Esperti Parlanu di Pruduzzione Avanzata è Tecnologie à a Fiera IMATECH
Esperti Parlanu di Pruduzzione Avanzata è Tecnologie à a Fiera IMATECH

In l'avvenimenti tenuti in u scopu di IMATECH - Fiera di Tecnologie di Produzione Industriale, chì riunisce i settori di machini è di produzzione, l'esperti anu datu seminarii nantu à a produzzione avanzata è tecnulugia è novi prughjetti sviluppati in questi campi in Turchia.

IMATECH - Fiera di Tecnologie di Produzione Industriale, ospitata da a Municipalità Metropolitana di Izmir, in cuuperazione cù İZFAŞ è İzgi Fuarcılık, è cù u sustegnu di e fiere 4M, hà ancu ospitatu diversi seminarii. U primu invitatu di i seminarii, chì sò stati seguiti cun interessu in particulare da a ghjovana generazione, era u Coordinatore di l'Educazione Professionale di l'Educazione Naziunale di a Direzzione Provinciale di Kocaeli Hasan Burçin Menteş. Menteş hà datu infurmazioni nantu à a Piattaforma di Produzione Avanzata (LCAMP) Centrata in Studenti per Centri di Eccellenza Prufessiunale realizata in u scopu di u prughjettu di l'Unione Europea di GEBKİM - Kocaeli Gebze V (Chimica) Zona Industriale Organizzata Specializzata. Hasan Burçin Menteş hà dettu chì u prughjettu sustinutu da l'Unione Europea è multipartner hè di grande impurtanza micca solu per i studienti, ma ancu per i prufessori è per l'implementazione è u sustegnu di e tecnulugia novi in ​​l'industria di fabricazione è e fabbriche.

Menteş hà enfatizatu l'impurtanza di seguità tecnulugii di produzzione industriale, sviluppi è tendenze in l'Unione Europea è furnisce una furmazione prufessiunale in questa direzzione, è hà dettu ciò chì segue nantu à u prugettu:

"U scopu ultimu hè di furnisce cumpetenze prufessiunali di alta qualità, sustene l'attività imprenditoriale, sparghje l'innuvazione, agisce cum'è centri di cunniscenza è d'innuvazione per l'imprese è in particulare e PMI. U cunsorziu LCAMP hè custituitu da 9 partenarii pieni di 7 paesi, cumprese 4 istituzioni educative, 10 cumpagnie industriali è 20 associazioni di furmazione prufessiunale è di l'industria. U cunsorziu hè ancu sustinutu da 60 partenarii. "Grazie à sta piattaforma, u numeru di fabbriche chì implementanu tecnulugii di pruduzzione avanzati cù applicazioni intelligenti di fabbrica aumenta rapidamente in cità cum'è Istanbul, Ankara, Izmir, Bursa Kocaeli, Konya è Gaziantep in Turchia".

In u scopu di a Fiera IMATECH, una sessione intitulata "Idoneità per u funziunamentu industriale è i novi prudutti in l'alimentazione ininterrotta" hè stata tenuta da TESCOM, chì hè trà e cumpagnie participanti. In a sessione induve u direttore di marketing elettronicu di TESCOM, Mahmut Alptekin, era u parlante, l'impurtanza vitale di l'alimentazione senza interruzzione per l'industria hè stata spiegata. Alptekin hà dettu: "Credemu chì truveremu boni cullaburazioni è opportunità cù questa fiera. L'UPS industriale chì avemu cuncepitu per a Fiera IMATECH è chì hè u principale attore di u nostru stand. Comu hè cunnisciutu, campemu in l'età di l'industria 4.0, è ancu sentimu i passi di 5.0. Semu in un periodu induve i prucessi di cummerciale sò gestiti cù metudi scientifichi basati in dati è e tecnulugia di cumunicazione di l'internet di e cose sò aduprate inseme. Cù u sviluppu di a tecnulugia è a diffusione di l'industria di l'automatizazione di e macchine, parechje cumpagnie anu cambiatu i so prucessi di produzzione à a machina cù l'industria. Per quessa, i costi crescente di sta industria rende l'efficienza incondizionatamente essenziale. Per questa causa, hè criticu chì u prucessu prucede bè. "À questu puntu, quandu" forniture d'energia senza interruzzione "sò aduprate cum'è fonti d'energia o di salvezza di salvezza, anu da esse capace di operà à u listessu rendimentu ancu in e dure cundizioni ambientali purtate da l'industria di a produzzione", disse.