U "Panel di cità resistente à a crisa di l'acqua" serà tenutu in u Campus IPA

"City Resistant Against the Water Crisis Panel" per esse tenutu in u Campus IPA
U "Panel di cità resistente à a crisa di l'acqua" serà tenutu in u Campus IPA

U "Panel di Città Resistente à a Crisi di l'Acqua" si terrà u luni 22 di marzu, per via di a "Giornata Mondiale di l'Acqua di u 20 di marzu", in cuuperazione cù u Parcu IMM, u Dipartimentu di Giardini è Spazi Verdi, a Direzzione Generale İSKİ è l'Agenzia di Pianificazione di Istanbul (IPA).

Cù a decisione presa da e Nazioni Unite (ONU) in u 1993, u 22 di marzu hè statu dichjarata cum'è "Gurnu mundiale di l'acqua". L'ONU-Acqua (ONU-Acqua) determina ogni annu un tema sfarente per a "Giornata mundiale di l'acqua". U tema per u 2023 era "Accelerazione di u cambiamentu attraversu Partenariati è Cullaburazioni". In questu cuntestu, un pannellu "City Resistant to Water Crisis" si terrà in cooperazione cù IMM Park, Garden and Green Areas Department, Urban Ecological Systems Branch, İSKİ General Directorate and Istanbul Planning Agency (IPA).

U pannellu, chì principiarà u luni 20 di marzu di u 2023, à 10.30 am in u Campus IPA in Florya, discuterà i fatturi chì afectanu a qualità è a quantità di l'acqua, a gestione di l'acqua è l'approcciu, chì sò necessarii per a sustenibilità di i spazii verdi. , chì ghjucanu un rolu attivu in a lotta contru u cambiamentu climaticu, da l'istituzioni pertinenti è l'accademici.Hè stata pianificata nantu à a participazione è a determinazione di a mente cumuna.

In u pannellu chì si terrà in duie sessioni sottu à i tituli di "A Crisa Climatica è Spazi Verdi in u Futuru di Istanbul è Spazi Verdi Sostenibile / Gestione è Visione di l'Acqua"; prof. Dr. Yasin Çağatay Seçkin (Capu di Parcu IMM, Dipartimentu di Giardinu è Spazi Verdi), Dr. Şafak Başa (İSKİ Direttore Generale) è Oktay Kargül (Segretariu Generale IPA) farà discorsi di apertura.

Panelisti:

prof. Dr. Ayşen Erdinçler (Capu di u Dipartimentu di Prutezzione è Control Ambientale di l'IMM)

prof. Dr. Ömer Lütfi Şen (ITU, Eurasia Institute of Earth Sciences)

Dr. Mert Gökalp (Associazione di ricerca subacquea)

Özhan Özde (membru di u cunsigliu di l'IFSAK)

Dr. Gökçer Okumuş (Agenzia di pianificazione di Istanbul)

Assoc. Dr. Mahmut Ekrem Karpuzcu (Facoltà di Ingegneria Civile di l'ITU, Dipartimentu di Ingegneria Ambientale)

Dr. Bahar Başer Kalyoncuoğlu (Università Medipol di Istanbul, Dipartimentu di Disegnu Urbanu è Membro di a Facultà di Architettura di Paesaggio)

Büşra Bingöl (Agenzia di pianificazione di Istanbul)

Dirk van Peijpe (De Urbanisten)