8 di marzu Messaghju di u ghjornu internaziunale di a donna da u Partitu IYI

Messaghju di marzu di u ghjornu mundiale di a donna da u GOOD Party
8 di marzu Messaghju di u ghjornu internaziunale di a donna da u Partitu IYI

A Direzzione di e Politiche di u Partitu İYİ hà fattu una dichjarazione l'8 di marzu, u ghjornu internaziunale di a donna.

"Denominazione di l'8 di marzu cum'è u ghjornu internaziunale di e donne chì travaglianu à e donne; Hè un simbulu di una ricerca di diritti, una lotta è un dulore. Perchè in ogni locu in u mondu è in ogni periodu di a storia; E donne, chì sò stati pruvati da i stessi preghjudizii, presupposizioni è pressioni, anu avutu a lotta ancu per i so diritti più basi. Ciascuna di e decine di lotte per i diritti umani, cù storie diverse ma dulori simili, in parechje parte di u mondu, hè in realtà per un unicu scopu; È questu hè di avè una vita onorevoli.

E donne forti di a grande Nazione Turca affruntà stu scopu è ùn anu mai risignatu à u so destinu. Hanu incisu i so nomi in a storia cù lotte chì ùn sò senza precedente in ogni locu in u mondu. A più grande chance di sti valenti donne turchi era a nostra gloriosa Republica, chì hè u simbulu di a nostra santa lotta per l'indipendenza chì avemu luttatu esattamente 100 anni fà.

Ma sfurtunatamenti, 100 anni dopu, e donne turche oghje; Passa i ghjorni quandu hè alluntanatu da quelli valori sacri di a Republica chì hà cambiatu u so destinu, ignurati è pruvati di novu cun grande dolore. Hè ghjudicatu da a so robba, e so credenze, u so corpu, u so surrisu, è quasi ogni decisione chì face in a so vita. Lutta cù una profonda inuguaglianza di genere chì afecta a so vita di travagliu, l'educazione è ancu a so salute.

Sfurtunatamente, sta lotta ci cunfronta ancu in i nostri ghjorni più dolorosi. Dopu à u grande disastru di u terremotu in u nostru paese, ùn ci hè mancu à nimu, eccettu i nostri citadini vuluntarii è l'urganisazioni non governamentali, chì e donne in l'area di disastru anu accessu à materiali d'igiene. Tuttavia, noi, cum'è İYİ Party; Semu cuscenti di a grande rispunsabilità chì ci tocca.

Hè per quessa, in questu ghjornu significativu è impurtante, chjamamu à u sustegnu naziunale per tutte e donne è i zitelli affettati da u disastru di u terrimotu. Perchè cum'è a Nazione Turca; Cridemu di core chì guarisceremu e nostre ferite causate da u grande disastru di u terrimotu, cum'è ogni sfida chì avemu superatu cù a nostra unità è sulidarità finu à avà.

In u risultatu di tutti sti sforzi; Custruiremu inseme, spalla à spalla, un avvene induve e donne ùn esitanu micca à sprime e so bisogni, à respira in pace, à diventà più forte in ogni campu è à campà in libertà. Averemu una Turchia induve portà una cravatta ùn allevia micca l'assassiniu è a Cunvenzione di Istanbul ci mantene in vita. È u novu seculu di a nostra Republica ; L'allevaremu nantu à e spalle di e donne di successu, felici è allegri. Felice 8 di marzu Ghjornu internaziunale di a donna di travagliu à tutte e donne.