U primu rapportu di u Cunsigliu di Scienza di u Terremotu di l'IMM hè statu publicatu!

U primu rapportu di u Cunsigliu di Scienza di u Terremotu di IMM hè statu publicatu
U primu rapportu di u Cunsigliu di Scienza di u Terremotu di l'IMM hè statu publicatu!

U primu rapportu di u cunsigliu scientificu di u terremotu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hè statu publicatu. Presidente İBB, chì e parolle sò incluse in u rapportu Ekrem İmamoğluurgeu u guvernu à travaglià inseme.

U "Earthquake Science Board" in u Centru di Coordinazione di Disastri IMM (AKOM) si riunì per a prima volta u 15 di ferraghju. U Cunsigliu hà tenutu parechje riunioni finu à u 25 di ferraghju. A logistica, l'ingenieria, l'urbanismu è l'architettura, a salute suciale, e dimensioni ecunomiche, amministrative è legali di u terrimotu sò stati discututi à e riunioni.

Più di 200 persone da i settori è l'accademia, cum'è Övgün Ahmet Ercan, Celal Şengör, Naci Görür è Okan Tüysüz, da i campi di l'energia, l'informatica, i trasporti, u trasportu marittimu, e scienze di a terra, a custruzzione, l'ambiente, l'urbanismu, l'architettura, a sucetà. , salute, ecunumia è dirittu è i sindaci di diverse municipalità di Istanbul.

In u rapportu, i mapei sò stati spartuti nantu à temi cum'è e zoni di assemblea, u locu di i dipartimenti di u focu, i zoni di refuggiu tempurale è u risicu di terramotu.

Custa almenu 360 miliardi di lire

E parolle di Imamoglu sò state incluse à u principiu di u rapportu. İmamoğlu hà dichjaratu chì u costu di rende durabile solu l'edificazioni problematiche hè di 360 miliardi di lire, è questu currisponde à u bilanciu triennale di l'IMM. İmamoğlu hà dichjaratu chì questu deve esse fattu inseme cù u guvernu.

İmamoğlu hà dettu: "Assumendu assai ottimisticu, 4 unità indipendenti per edifiziu, u costu di rende durabile solu i nostri edifici problematici hè di 360 miliardi di lire. Lasciami dì questu: Questa hè una figura sopra à a dimensione di u bilanciu triennale di l'IMM! Avemu un budgetu di 115 miliardi di lire. Sapemu chì a preparazione per u terrimotu ùn hè micca solu per rinfurzà questi edifici ! Avemu bisognu di fà un travagliu assai oltre è costu. Avà hè u tempu di mubilizà ! U nostru populu da tutti i quattru lati si precipitò à aiutà forzendu i so mezi, è cuntinueghjanu à curriri. E persone, e famiglie, e cumunità si riuniscenu in tempi dulurosi è grandi disastri. Contraddizioni, ostilità accumulate, risentimenti sò superati.

chjama à u guvernu

Quì vogliu fà una chjama à u nostru guvernu. Alleviemu tutti inseme a zona di u terrimotu è e regioni è e cità chì sò sottu a minaccia di terrimoti cum'è Istanbul. Istanbul, un modu o un altru, hè a spina di l'ecunumia turca, almenu 1/3 di u PNB hè pruduttu in questa regione. Circa 1/4 di a so pupulazione vive in Istanbul è intornu. L'elementi più preziosi di u so patrimoniu storicu-culturale sò in sta cità antica. A causa di sta accumulazione è cuncentrazione in u periodu passatu, Istanbul hè diventatu u mira di i cosiddetti prughjetti à grande scala.

"Investemu in u nostru populu"

Ci hè u terzu aeroportu, chì hè statu custruitu distrughjendu e so fureste è i bacini d'acqua da un locu à un locu. Una risorsa di $ 10 miliardi hè stata utilizata per u prucessu di custruzzione. À a fine di u ghjornu, parlemu di un investimentu chì currisponde à una fonte di 30-40 billion dollars. Questu hè fattu. Avemu criticatu. Intantu, avemu distruttu un aeroportu di travagliu cù e so piste.

Avà, in un tempu chì milioni di Istanbuliti campanu in una grande ansietà, vogliu fà una chjama quì : Facemu un altru prughjettu maiò in stu mumentu di mubilizazione è unità naziunale. Facemu u più grande prughjettu di a storia di a republica. Ùn facemu micca quellu grande prughjettu in una geugrafia in mezu à u desertu. Ùn sepultemu micca 100 miliardi di dollari in una terra senza persone. Investemu in u nostru populu sta volta ".