ABB Career Center participa à u Prucessu di l'impiegazione di e vittime di u terremotu

ABB Career Center participa à u Prucessu di l'impiegazione di e vittime di u terremotu
ABB Career Center participa à u Prucessu di l'impiegazione di e vittime di u terremotu

Stabbilitatu da a Municipalità Metropolitana di Ankara per aumentà l'impieghi in a capitale, "ABB Career Center" participa à u prucessu di ricerca di travagliu di e vittime di u terremotu chì venenu da e zone di disastru. ABB Career Center hà direttu 288 vittime di u terrimotu à e cumpagnie chì cercanu persunale. U presidente di ABB, Mansur Yavaş, hà dettu: "Semu cun voi per un novu principiu in Ankara".

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì hà pigliatu l'azzione cù tutte e so unità dopu à i terrimoti centrati in Kahramanmaraş, cuntinueghja u so travagliu sia in e zone di disastru sia in a Capitale.

ABB hà pigliatu l'azzione per accelerà u prucessu di ricerca di l'impieghi di i citadini affettati da u terrimotu chì anu da lascià a cità in cui stavanu dopu à u disastru di u terrimotu, cù u Centru di Carriera chì serve in u Parcu di a Ghjuventù.

Dopu à i terrimoti, un totale di 603 vittime di u terrimotu applicà à l'ABB Career Center, mentri l'entrevista di i citadini 288 cù i patroni anu risultatu pusitivu.

YAVAŞ: "SEMU CUN VOI PER UN NOVU INIZIO IN ANKARA"

Spartendu nantu à i so cunti di e social media nantu à u travagliu realizatu in u Centru di Carriera ABB, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà dettu: "A data, 603 vittime di u terrimotu anu dumandatu un travagliu in u nostru Centru di Carriera. 288 di i nostri citadini cuminciaru u so novu travagliu. "Semu cun voi per un novu principiu in Ankara", disse.

603 TERMOMOTI CITTADINI APPLICATI

Dichjarà chì un totale di 603 citadini affettati da u terrimotu anu dumandatu à a Municipalità Metropolitana d'Ankara per truvà un impiegu, u Capu di u Dipartimentu di l'Affari è Affiliati ABB, Murat Sarıarslan, hà dettu: "L'entrevista di travagliu di 288 di questi citadini cù i patroni anu risultatu positivamente. Cum'è a Municipalità Metropolitana di Ankara, prutegemu sia i nostri patroni sia i nostri citadini affettati da u terrimotu. https://kariyermerkezi.ankara.bel.tr/ Vi invitemu à l'uffizii di u travagliu chì u situ web è a sede si trovanu in u Parcu Ulus Gençlik. "Cum'è Municipalità Metropolitana di Ankara, continueremu à sustene e nostre vittime di u terrimotu in l'impieghi, cum'è in ogni altra questione", disse.

Sò guidati secondu e so qualificazioni è capacità

In ABB Career Center, chì partenarii cù i prucessi di u travagliu di i citadini affettati da u terrimotu chì cercanu di stabilisce una nova vita in a capitale, i vittimi di u terrimotu sò diretti à pusizioni di travagliu secondu e so qualificazioni è capacità è in linea cù e dumande di persunale di e cumpagnie, cù u serviziu di cunsulenza furnitu da squadre di esperti.

U staffu espertu in u Centru di Carriera situatu in Ulus Hacı Bayram Mahallesi Gençlik Park Metro Kapı Entrance No: 12; Fornisce servizii di cunsulenza qualificata à e vittime di u terrimotu nantu à l'acquistu di carriera, a pianificazione di a carriera, a preparazione di CV, l'usu efficace di i canali di ricerca di travagliu è i prucessi di entrevista. I citadini affettati da u terrimotu ponu uttene infurmazioni detallate chjamendu "(0312) 507 42 44".