U numeru di linee di treni di merci Cina-Europa chì passanu per Alashankou aumenta à 100

Numeru di Linee di Treni di Carichi Europei Cinesi chì Passanu Per Alashankou
U numeru di linee di treni di merci Cina-Europa chì passanu per Alashankou aumenta à 100

U numeru di linee di treni di merci Cina-Europa chì passanu per a porta di a fruntiera Alashankou in a Regione Autonoma Uyghur di Xinjiang in Cina hà righjuntu 100. Sicondu l'infurmazioni ottenute da u China Railways Urumqi Group, cù l'approfondimentu di a custruzzione di Belt and Road, a custruzzione di a ferrovia in Xinjiang hè stata rinfurzata ancu in u scopu di u prughjettu di u trenu di merci China-Europe.

U numaru di linee di treni di merchenzie Cina-Europeu chì passanu per a porta di a fruntiera Alashankou hè stata aumentata da 25 linee l'annu passatu è da 2 linee quist'annu, ghjunghjendu à 100 in totale.

Attualmente, u numeru mediu ghjornu di servizii di treni di merci Cina-Europa chì passanu per a porta di a fruntiera di Alashankou hè aumentatu à 17, è e rotte di a linea di treni copre 24 paesi, cumprese Germania, Pulonia è Russia, è ancu 19 regioni domestiche.

Situatu à u centru di u cuntinente Europa-Asia, Xinjiang hè una finestra impurtante di a Cina à i paesi di l'Asia Occidentale cum'è vicinu à ottu paesi.