Circa 525 XNUMX Veiculi Elettrichi Venduti in Cina in Febbraiu

Quasi milla veiculi elettrici venduti in ferraghju in Cina
Circa 525 XNUMX Veiculi Elettrichi Venduti in Cina in Febbraiu

Circa 525 55,9 veiculi elettrici sò stati venduti in Cina in ferraghju. Stu numeru currisponde à un incrementu di 28,7 per centu cumparatu à u frivaru di l'annu precedente è di XNUMX per centu cumparatu cù ghjennaghju. A marca chì hà pigliatu a più grande parte di a nova torta era BYD.

In Cina, u statu implementa pulitiche per incuragisce a produzzione è u cunsumu di veiculi d'energia nova. In questa categuria, ùn sò micca solu i veiculi elettrici, ma ancu i veiculi ibridi elettrichi è alimentati da a batteria.

A vendita di ghjennaghju era più bassa di u tradiziunale altu di dicembre, ma hè aumentatu da ghjennaghju 2022 à 408 376 unità. In u frivaru, i venditi anu aumentatu è sò stati distribuiti à 149 mila unità elettriche puri è 43,9 mila unità hibridi rechargeable. In cunfrontu cù u stessu mese un annu fà, a vendita di veiculi puramente elettrichi anu aumentatu da 98 per centu, è e vendite di ibridi ricaricabili anu aumentatu da XNUMX per centu.

Per d 'altra banda, un totale di 1 milione 976 mila veiculi, cumprese l'electricità, l'ibrida è l'oliu di carburante, sò stati venduti in Cina in u ferraghju. In questu cuntestu, ci hè un aumentu di 13,5 per centu cumparatu cù un annu fà. Inoltre, a quota di u mercatu di i veiculi d'energia nova hè stata di circa 26 per centu.