Biblioteca speciale per i zitelli svantaggiati da a municipalità metropolitana di Ankara

Biblioteca speciale per i zitelli da a municipalità di Ankara Buyuksehir
Biblioteca speciale per i zitelli da a municipalità metropolitana di Ankara

Una biblioteca per i zitelli svantaggiati hè stata creata in u Club di i zitelli Altındağ cù a cooperazione di a Municipalità Metropolitana di Ankara è l'Associazione Turca di Amanti di Carità.

Una aula in u Club di i zitelli Altındağ hè stata trasfurmata in una biblioteca per u 95 anniversariu di a fundazione di l'Associazione Turca di Amanti di Carità è u 100 anniversariu di a Republica. U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà apertu a biblioteca inseme cù i zitelli chì vivenu in a regione, i vuluntarii è i gestori di l'associazione.

In u Club di i zitelli Altındağ, induve i zitelli sò riuniti cù l'arte attraversu u Prughjettu Art for Every Child, una aula hè stata cunvertita in una biblioteca per i zitelli di 3-14 anni per assicurà chì i zitelli svantaggiati ponu accede facilmente à i libri chì anu bisognu.

In a biblioteca induve ci sò spazii di studiu; Un totale di 2 300 libri, da i rumanzi à i fiabe, da i racconti à a scienza, a tecnulugia è a storia, sò riuniti cù i zitelli.

Dichjarà chì anu cooperatu cù ABB per i zitelli svantaggiati per u 95 anniversariu di l'Associazione Turca di Amanti di Carità, Dilek Bayazıt, presidente di l'Associazione Turca di Amanti di Carità, hà dettu:

"A nostra associu hè una associazione di 95 anni. Hè una associazione fundata da i suggerimenti di Atatürk è chjamatu da ellu. A nostra priorità hè di furnisce servizii educativi. Per via di u nostru 95 anniversariu, avemu vulsutu chì duie grandi istituzioni di a Republica cooperanu. Avemu fattu sta dumanda da u nostru presidente è i nostri dirigenti, è ùn ci anu offensu. Cù a cuscenza di più attente à l'educazione di i nostri figlioli svantaghjiti, ci anu mustratu stu locu. Avemu realizatu i bisogni è l'equipaggiu di questu locu inseme cù ABB. In particulare, avemu u scopu di purtà i zitelli in a regione Altındağ cù i libri ".

A biblioteca, chì hè stata aperta per a prima volta cù a participazione di u presidente ABB Mansur Yavaş è rapprisentanti di parechje organizzazioni non governamentali, hè destinata à esse purtata in diversi punti di a Capitale secondu i bisogni. Dichjarà chì a so cuuperazione continuerà, u Capu di u Dipartimentu di i servizii di a donna è a famiglia di ABB Dr. Serkan Yorgancılar hà dettu: "Avemu avutu una attività piacevule è produttiva. U nostru travagliu inseme vene dopu. Tuttu hè per i nostri figlioli. Noi, cum'è ABB, facemu tuttu ciò chì pudemu per aiutà i nostri figlioli à scuntrà a cultura, l'arte è a literatura per ch'elli ponu ghjunghje à una qualità di vita megliu, più altu è piacevule ".