U presidente Soyer hà visitatu u campu di a ghjuventù induve e vittime di u terremotu eranu ospitate

U presidente Soyer hà visitatu u campu di a ghjuventù induve e vittime di u terremotu eranu ospitate
U presidente Soyer hà visitatu u campu di a ghjuventù induve e vittime di u terremotu eranu ospitate

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà visitatu u Campu di Ghjuventù, chì hè statu finitu in Özdere è dispunibuli à i vittimi di u terrimotu. Dichjarà chì anu mobilizatu tutte e pussibilità di a municipalità per i citadini chì sò ghjunti in İzmir da a zona di disastru, u sindaco Soyer hà dettu: "U nostru solu desideriu hè di curà i prublemi di i nostri citadini finu à chì stabiliscenu una nova vita".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà visitatu u Campu di Ghjuventù è Sport di a Municipalità Metropolitana di Izmir in Özdere, induve e vittime di u terrimotu chì sò ghjunti in Izmir sò state ospitate. Ministru Tunç SoyerVisitatu a lavanderia, u campu di ghjocu, a sala di pranzu è e strutture suciali in a facilità induve 105 vittime di u terrimotu sò stati accolti, è hà ricevutu infurmazioni da e squadre. Cù sopravviventi di u terrimotu chì vivenu in cuntenituri dopu a visita di a facilità sohbet U presidente Soyer hà ascoltatu i bisogni è e dumande.

"U nostru solu desideriu hè di esse una cura per i prublemi"

Dichjarà chì anu decisu d'apre sta facilità, chì anu preparatu cum'è un campu di ghjuventù è chì pò accoglie 200 persone, principalmente à e vittime di u terrimotu, u sindaco Soyer hà dettu: "Avemu finitu a furnizzioni di i cuntenituri assai rapidamente. E nostre fundazioni educative, in particulare a Bornova Anatolian High School Education Foundation, hà fattu cuntributi significativi. Anu realizatu u travagliu di furnishing e stanze, aghjunghjendu lavanderie, essiccatori è pianta di trattamentu. Stu locu hè statu preparatu da a manu. Famiglie, cumprese i nostri figlioli disabili, sopratuttu da Hatay è Adıyaman si sò stallati. Oghje sò venutu à visità elli è scopre s'ellu anu bisognu di qualcosa. Per furtuna, i nostri amichi quì sò soddisfatti di i servizii è l'opportunità offerti. U nostru solu desideriu hè di furnisce una cura per i prublemi di i nostri citadini, di allevà u so dulore è di dà l'uppurtunità di preparà a so nova vita, finu à ch'elli ponu stabilisce una nova vita ".

"Avemu più di 60 mila vittime di u terrimotu in İzmir"

U sindaco Soyer hà dettu chì tutti i mezi sò stati mobilizati per risponde à i bisogni di e vittime di u terrimotu chì sò ghjunti in Izmir è hà dettu: "Noi, cum'è a municipalità metropolitana di Izmir, usemu tutti i nostri mezi per i nostri vittimi di u terrimotu. Avemu apertu e nostre strutture Ornekkoy, Buca, Bornova. Utilizemu tutte e nostre risorse per e vittime di u terrimotu. Avemu più di 60 mila vittime di u terrimotu chì sò ghjunti in İzmir. Pruvemu di risponde à i bisogni di quelli chì pudemu ghjunghje quant'è pudemu. Sfortunatamente, u dulore hè troppu grande. Travagliemu inseme per alleviare questi dolori ", disse.

"E cità di cuntainer seranu pronte à a fine di marzu"

Fornendu infurmazioni nantu à i travaglii di a cità di cuntainer realizati simultaneamente in a zona di u terremotu, u sindaco Soyer hà dettu: "Cumpleremu è apremu e cità di container in Kahramanmaraş, Adıyaman, Osmaniye è Hatay à a fine di marzu. Producemu i cuntenituri noi stessi in l'attellu chì avemu stallatu quì. I nostri saldatori è i ferri facenu l'assemblea in a zona di u terrimotu. In questu sensu, andemu assai veloce ".

Impianti di piena capacità da l'installazione sportiva à a lavanderia

A facilità, pensata per risponde à tutti i bisogni di i sopravvissuti di u terremotu, hà 47 case di cuntainer cù una capacità d'alloghju di circa 200 persone. A facilità, induve serve u persunale di u Dipartimentu di Ghjuventù è Sport di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà una sala da pranzu, una caffetteria, una lavanderia, una reception, una sala di ghjocu, una sala di riunioni psicosociale, una infermeria, un camerino è una palestra. I bisogni di e vittime di u terrimotu per l'alloghju, l'alimentazione, i vestiti, i materiali di pulizia è di igiene sò soddisfatti.