Un zitellu in Hatay hà enterratu u so dulore in u so core è corse per aiutà

In Hatay, U zitellu imbarazza u so core è corre per aiutà
Un zitellu in Hatay hà enterratu u so dulore in u so core è corse per aiutà

E squadre di gendarmeria sò stati in turnu in Hatay da u primu mumentu di u terrimotu. Unu di quelli chì anu aiutatu à guarì e ferite in a regione hè u Petty Officer di Gendarmerie Özlem Özçelik. Özçelik, chì a so figliola di 7 anni hè morta sottu à e macerie, prova di allevà u dulore di u so zitellu aiutendu i zitelli affettati da u terrimotu.

I terrimoti chì sò accaduti in i distretti Pazarcık è Elbistan di Kahramanmaraş u 6 di ferraghju anu causatu una grande distruzzione in 11 pruvince è millaie di persone anu persu a vita. Dopu à i terrimoti, alcune regioni intere sò stati guasi trasformati in munzi di rumble, è parechji citadini sò stati custretti à migrà in pruvince circundante.

U numaru di persone chì anu persu a so vita in i terrimoti hà aumentatu à 46 mila 104. In Hatay, a figliola di 7 anni di u Gendarmerie Petty Officer Özlem Özçelik hè morta dopu esse intrappulata sottu à e macerie.

Mentre parlava di u prucessu chì hà passatu, u Petty Officer Özlem Özçelik hà dettu: "A mo figliola era cù a so nanna, ci era un appartamentu di famiglia quì. Ellu m'hà dettu: "Mamma, quandu vi venite à piglià mi? Lunedì aghju a scola". Aghju dettu: "Ragazza, sò in turnu dumenica. Quandu u mo turnu hè finitu, vi veneraghju à piglià prima u luni matina". "Ùn hè statu ancu sopra, hà ghjucatu cù i so cugini finu à l'11 di notte, è s'hè cascatu à u pianu di a terra vicinu à a so nanna è hè statu intrappulatu in e macerie". disse.

Hà intarratu u dulore di u so zitellu in u so core. Si corse subitu à u duvere. U Petty Officer di Gendarmerie Özlem Özçelik dà una manu d'aiutu à e vittime di u terremotu.

U 4u ghjornu hà cacciatu u corpu senza vita di a zitella da i rutti

Özçelik hà dichjaratu chì sò stati i ghjorni più duru di a so vita è hà dettu: "Aghju pruvatu à andà à a mo figliola, ma tuttu intornu à mè era pienu di edifici di macerie. A ghjente aspittava aiutu da noi in qualchì modu, era cum'è l'apocalisse. Ùn sapia micca in quanti pezzi saria divisu, ma a prima cosa chì mi vina in mente era di sicuru a mo figliola. Avemu aspittatu quattru ghjorni per esce, ma ùn pudemu micca esce. Pudemu cullà u so corpu à a fine di u 4 ghjornu. Era minore è ùn avia micca fattu crimine. "Mi cunsulemu perchè sò chì ellu hè affidatu à Diu è chì ùn ci hè nimu altru ch'e possu fidàvule altru ch'è ellu", disse.

A zona di u terrimotu hè piena di eroisimu è storie dolorose. A figliola di a gendarmeria Özlem Özçelik hè stata ancu intrappulata sottu à l'edificiu colapsatu è hà persu a so vita. Özçelik sustene e vittime di u terrimotu mentre sperimenta u dulore di un zitellu. Viaghja da paese à paese è aiuta à guarì e ferite.