Prughjettu "Baby95" da esse realizatu in Mersin

"U prughjettu di u zitellu serà realizatu in Mersin"
Prughjettu "Baby95" da esse realizatu in Mersin

U prughjettu di l'Unità di a Prima Infanzia "Baby95" sottu u tettu di u Centru di Ricerca è Applicazioni di Psicologia di l'Università Boğaziçi (BUPAM) in cuuperazione cù u Dipartimentu di i servizii per a donna è a famiglia di a municipalità metropolitana di Mersin serà implementatu in Mersin. U sustegnu di guida di a famiglia basata nantu à a visita di a casa serà datu à i svantaggiati sottu u nome "Mersin95", à e donne incinte affettate da u terrimotu è à e famiglie cù i zitelli trà l'età di 0-3.

Chì ghjè u prughjettu Bebek95?

In l'unità Bebek3, chjamatu dopu à 95 cm, chì hè accettatu cum'è l'altezza media di un zitellu sanu di 95 anni da l'Organizazione Mondiale di a Salute, studii sò realizati per sustene i prucessi di sviluppu di basa di i zitelli da prenatal à 3 anni. . Trà i scopi di u prugettu; Sensibilizà a sucetà nantu à l'impurtanza critica di u periodu di età 0-3, per sviluppà prugrammi di intervenzione precoce orientati à a famiglia per u sviluppu di a prima zitiddina à a luce di dati scientifichi, per aiutà i caregivers è i zitelli in famiglie chì vivenu in cundizioni svantaggiate cum'è a miseria è u statutu di rifuggiati, i guverni lucali, l'urganisazioni non governamentali, u sviluppu di partenarii cù l'urganisazioni di u settore publicu è privatu, furnisce u sustegnu à e squadre di campu chì implementanu prugrammi di intervenzione precoce, ricercendu l'effetti di i prugrammi nantu à e famiglie è i zitelli, è permette à i prugrammi basati in evidenza per ghjunghje. più zitelli è famiglie.

Benveniste: "Avemu decisu di lancià 'Mersin95' inseme cù a Municipalità Metropolitana di Mersin"

U psicologu specialista Hande Benveniste, Coordinatore di l'Unità di a Prima Infanzia Bebek95 in l'Università Boğaziçi, hà parlatu di i dettagli di u prughjettu Bebek95 è hà dettu: "Avemu cuminciatu à travaglià cù a Fundazione Bernard van Leer in 2017. Un studiu pilotu hè statu fattu per misurà l'impattu di u prugramma in 4 cumune di distrittu. Avemu creatu un prugramma di visita in casa chì principia cù a gravidanza è visita a mamma ogni duie simane dopu a nascita. Quì, avemu principiatu à sustene a mamma nantu à tematiche cum'è a salute mentale di a mamma, a relazione mamma-figliolu, u sviluppu di u zitellu è a nutrizione. Per questu, avemu furmatu squadre in i guverni lucali, li furnia u sustegnu di u campu, è pruvatu à fà questu un prugramma sustenibile. I risultati pusitivi chì avemu ottenutu à a fine di u prughjettu di ricerca ci anu spintu à espansione in Turchia è un centru hè statu stabilitu in l'Università Boğaziçi. Semu attualmente in u prucessu di diffusione. Dopu l'ultimu avvenimentu tristu, avemu decisu di inizià "Mersin95" inseme cù a Municipalità Metropolitana di Mersin per sustene e persone chì anu sperimentatu u terrimotu.

"A Municipalità Metropolitana hà furmatu rapidamente una squadra"

Spieghendu chì a Municipalità Metropolitana travaglia rapidamente per u prugettu, Benveniste hà dettu: "A Municipalità Metropolitana di Mersin hà furmatu rapidamente una squadra. Avà veneremu à furmà sta squadra. À u listessu tempu, aghjunghjemu ancu novi moduli secondu a situazione specifica. In seguitu, avemu da principià à sustene e mamme è e famiglie affettate da u terrimotu, chì sò incinte o anu figlioli di 0-3 anni. A funzione più impurtante di u prugramma hè a continuità. In altri palori, seremu in cuntattu cuntinuu cù e famiglie chì anu sperimentatu terrimoti una volta ogni duie simane, chì hè avà una volta à settimana. Al di là di dà li infurmazione; Cerchemu di furnisce e cumpetenze cum'è a migliurà e cumpetenze di pratica, e cumpetenze di i genitori, creanu cambiamenti di cumpurtamentu, cambià a stampa di u zitellu in a so mente, apprezzendu è pensamentu pusitivu. Di sicuru, quandu dà questi, una grande relazione di fiducia hè furmatu. U sensu di valore di a mamma aumenta a so fiducia in sè stessu cum'è e so cumpetenze migliurà è vede i sviluppi in u so zitellu, è in u risultatu, hà un effettu pusitivu nantu à a famiglia sana. Vulemu esse à u so fiancu cù stu cuntattu cuntinuu, stu rapportu di fiducia, è pudemu ancu esse capaci di identificà i bisogni chì ponu esse bisognu in tutta a famiglia dirigendu l'unità necessarie di a cumuna.

Spieghendu u significatu di u numeru 95 in u prughjettu Bebek95, Benveniste hà dettu: "'95' hè l'altezza media accettata da l'Organizazione Mondiale di a Salute di un zitellu sano di 3 anni. Dicemu; Se guardemu una cità da 95 cm, vede è risolve i prublemi, in fattu, risolvemu i prublemi per tutti, per l'anziani, per i disabili, per l'adulti, è creamu una cità più vivable. Unu di i pilastri di stu prugramma, chì hè cunnisciutu cum'è Kent95 è hè implementatu in parechji paesi di u mondu, hè u prugramma di visita di casa chì realicemu, un pilastru trasforma i spazii publichi secondu l'età di 0-3 anni, è un altru impurtante. pilastru hè di pudè fà tutte queste basate nantu à e dati ".

Benveniste hà dichjaratu ch'ellu li piacia è seguitava i studii nantu à a prima zitiddina in Mersin è hà dettu: "Sò ghjuntu à Mersin per a prima volta. Per l'ultimu annu, aghju fighjulatu ogni tipu di travagliu nantu à e donne è a zitiddina in Mersin cun grande eccitazione è aghju avutu a furtuna di travaglià. Hè veramente eccitante di travaglià cù una tale squadra, una cumuna cun tale intelligenza è cuscenza di a prima zitiddina. Spergu chì pudemu stabilisce u prugramma in un modu assai bonu è sparghje à l'ambiente ", disse.

Foggo: "Serà u primu prughjettu pilotu per e donne incinte affettate da u terrimotu"

Hacer Foggo, Coordinatore di Solidarietà di Povertà di u Partitu Populare Republicanu, hà dichjaratu ch'ella avia visitatu Mersin prima è esaminò i prughjetti suciali di a Municipalità Metropolitana è hà dettu: "Avemu esaminatu i prughjetti di a miseria di a Municipalità Metropolitana di Mersin. A Municipalità Metropolitana di Mersin hè digià travagliatu assai bè in generale ", disse.

Foggo hà dichjaratu chì u mutivu di a so visita sta volta era u trasferimentu di u prugettu Bebek95 à Mersin è hà cuntinuatu cusì:

"U mutivu chì simu quì oghje hè chì u prughjettu Mersin95 vene à a vita. Più precisamente, u prugettu Bebek95 serà ancu implementatu in Mersin. Un prughjettu assai impurtante in questu rispettu; Sicondu i figuri di e Nazioni Unite, ci sò più di 240 mila donne incinte in e zone affettate da u terrimotu. Quandu pensemu à Mersin, più di 400 mila persone affettate da u terrimotu si sò spustate quì. Frà elli sò e donne incinte è un prughjettu per elli serà implementatu quì. Serà u primu prughjettu pilotu per e donne incinte affettate da u terrimotu. Pensu chì hè un prughjettu assai impurtante, assai preziosu. Dopu à quessa, forsi sarà diffusa in altre regioni. Perchè hè impurtante? Perchè ùn sò micca assai prughjetti per l'educazione di a prima zitiddina, gruppi di età 0-3 in Turchia. Ma in fattu, tuttu u caratteru è a parsunalità accumincianu veramente à quellu tempu. In altri palori, principia in a prima zitiddina è hè assai impurtante in questu sensu. Pensu ancu chì hè un prughjettu assai impurtante per e mamme affettate da u terrimotu. Avemu ancu tenutu una riunione cù u nostru sindaco metropolitanu Vahap Seçer. Hè assai cuntentu chì stu prughjettu vene à a vita. Vogliu ringraziallu ancu quì ".