Precauzioni da piglià in e Scole per i zitelli cù allergie alimentari

Precauzioni da piglià in e Scole per i zitelli cù allergie alimentari
Precauzioni da piglià in e Scole per i zitelli cù allergie alimentari

Membru di l'Associazione Naziunale Turca di Allergia è Immunologia Clinica. Melike Ocak hà listatu i precautions chì ponu esse pigliati in i scoli per i zitelli cù allergii alimentarii, affirmannu chì u zitellu deve esse infurmatu prima di e so allergii.

Dichjarà chì u zitellu deve esse infurmatu di l'allergii, u Dr. Melike Ocak hà dettu: "Hè assai impurtante chì spiegà a malatia di u vostru zitellu in una lingua simplice chì ponu capisce, senza scantà, è sensibilizà a so allergia. Serà impurtante per voi di portà una collana o bracciale chì indicà a vostra allergie, per informà a ghjente intornu à voi. Insegneli à stà luntanu da l'alimentu à quale hè allergicu è da i prudutti chì cuntene, è à verificà l'etichette di tutti l'alimenti chì hà da cunsumà prima. Inoltre, prima di accettà l'alimentu offrittu da i so amichi, informallu chì deve amparà bè chì u fattore chì provoca allergii ùn hè micca inclusu in ellu. Ancu à u suggerimentu di i so parenti, assicuratevi chì ùn cunsumu micca un alimentu chì ùn cunnosci micca è ùn anu micca fiducia. Quandu si sviluppa una scossa allergica (anafilassi), lasciate chì l'apprenu trasformendu a so pratica in un ghjocu cù i demo di l'auto-iniettore di adrenalina chì applicàranu ". disse.

Dichjarà chì i prufessori è a gestione di a scola duveranu esse infurmati è cooperati, u Dr. Melike Ocak, "U megliu modu per gestisce l'allergii alimentari in i scoli; i genitori è u persunale di a scola chì travaglianu inseme cum'è una squadra. A cumunicazione efficace hè essenziale per aiutà à tutti à capisce l'allergii alimentarii è assicurà a sicurità di u zitellu. Assicuratevi chì tutti i prufessori è u staffu di a cafeteria cunnoscenu u vostru zitellu è cunnoscenu l'alimenti à i quali hè allergii. Inoltre, uttene u menù mensu di menzu è l'alimenti chì cuntene da u persunale di a cafeteria è verificate unu per unu cù u vostru zitellu. Pruvate di participà à l'eventi cullettivi cum'è viaghji scolastici è anniversari urganizati da a scola. Se ùn pudete assistisce, fate chì un membru di a famiglia o un amicu di fiducia assista à l'amministrazione di l'auto-iniettore di adrenalina. disse.

"Sparte i sintomi di scossa allergica chì avete ricevutu da u vostru duttore è u pianu di primu aiutu in scrittura cù l'amministrazione di a scola è u maestru", disse Dr. Melike Ocak cuntinuò e so parolle cusì:

"Hè vitale per u maestru di sapè chì tipu di sintomi chì u zitellu hà da sperimentà se u zitellu cunsuma accidentalmente l'alimentu à quale hè allergià, è di ricunnosce a reazione prima. I sintomi accumincianu rapidamente, di solitu in pochi minuti di ingestione accidintali di l'alimentu, è ponu purtà à a morte s'ellu ùn hè micca trattatu bè. Di genere, questi sintomi includenu; pruritu diffusa, rossu è gonfiore in u corpu, gonfiore di e labbra, gola è lingua, starnuti multipli in una fila, rossu di l'ochji, pruritu è ​​lacrime, congestione nasale / scaricamentu, tosse, difficultà à respira, sibilante, nausea, addominali. dolore, vomitu, diarrea, vertigini, pressione sanguigna bassa, svenimenti. Sì qualchissia di sti sintomi accade, uttene u pianu di primu aiutu da u vostru duttore è sparte per scrittu cù l'amministrazione di a scola è u maestru ".

Dichjarà chì l'anafilassi, cunnisciuta cum'è scossa allergica, hè a forma più seria di reazzioni allergii chì si trovanu cù più di un sintomu, Dr. Melike Ocak hà dettu: "U passu più impurtante in a gestione di u pianu d'aiutu hè di ricunnosce l'anafilassi, chì hè una cundizione potenzialmente minaccia di vita. Dopu u diagnosticu di l'anafilassi, a prima opzione di trattamentu hè l'adrenalina. U vostru zitellu è quelli chì anu bisognu di sapè induve si trovanu l'auto-injectors adrenaline, quale hà accessu à elli, è cumu si ponu esse amministrati in una emergenza. Per quessa, hè assai impurtante per u maestru di determinà in anticipu cumu intervene è riceve furmazione nantu à u pianu di primu aiutu prima. Avè i prufessori chì cunnosci u pianu di primu aiutu renderà e famiglie assai còmode ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

Hè da esse assicuratu chì ci hè un pianu scrittu nantu à ciò chì deve fà in casu di scossa allergique per allergie alimentaria è chì l'applicazione hè fatta in u quadru di stu pianu:

"Se u zitellu sviluppa una stampa di scossa allergique;

Immediatamente mette u zitellu nantu à a so spalle è alzate i so pedi,

Eliminate i residui di l'alimentariu in a so bocca è permettenu di respira comodamente,

Se u zitellu porta cun ellu l'injections d'adrenaline pronti, datu prima da u so duttore, appricà immediatamente da a parte anteriore-laterale di a coscia. Allora chjamate immediatamente u 112 ".

Dite chì ùn deve esse micca cuntattu cù l'alimenti allergii in a cucina di a scola è chì l'alimenti deve esse preparatu in una zona separata per i zitelli allergii. Precauzioni deve esse pigliatu in i spazii induve l'alimentu hè preparatu è sirvutu, è i piatti, i cuttuni è i culteddi utilizati anu da esse lavati cù cura è l'utensili di cucina cumuni ùn anu micca esse usatu. L'etichette di tutti l'alimenti chì i zitelli cunsumanu à a scola duveranu ancu esse verificate prima da u persunale di cucina ". disse.