I travaglii di Trasformazione Urbana Cuntinueghjanu in Beylikdüzü

I travaglii di trasfurmazioni urbani cuntinueghjanu in Beylikduzu
I travaglii di Trasformazione Urbana Cuntinueghjanu in Beylikdüzü

A municipalità di Beylikdüzü cuntinueghja i studii necessarii di riduzzione di risichi in u scopu di l'obiettivi è l'azzioni determinate in cunfurmità cù u Pianu Provinciale di Riduzzione di Rischi (IRAP).

In u scopu di l'attività di riduzzione di u risicu, a cumuna dà priorità à i studii di trasfurmazioni urbani per trasfurmà edifizii risicatu in u distrittu è per allughjà i citadini in case sicure.

In u risultatu di i studii realizati da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu in cunfurmità cù a Legge N ° 6306 nantu à a Trasfurmazione di Zone Sottu Rischiu di Disastru, 45 di e strutture risicate 974 identificate in u distrittu sò stati demoliti. Mentre chì l'operazioni riguardanti 71 edifici risicatu cuntinueghjanu, i travaglii di reinserimentu per a custruzzione di 110 edifici chì sò stati demoliti cuntinueghjanu.

A trasfurmazioni cuntinua in a regione di Gürpınar Siteler

Supportendu tutte l'opere di trasfurmazioni urbane in u distrittu, a municipalità hà ancu iniziatu u prucessu di trasfurmazioni urbane in a Regione Gürpınar Mahallesi Siteler, induve si trovanu residenze risicate, travagliendu inseme cù KİPTAŞ.

"Ùn pudemu micca sapè quandu si verificanu disastri, ma pudemu pianificà per esse pronti quandu u disastru accade"

U sindaco di Beylikdüzü, Mehmet Murat Çalık, hà dichjaratu chì anu avvicinatu u prucessu di trasfurmazioni urbane cù un approcciu olisticu è hà dettu:

"Avemu travagliendu duramente per fà a nostra cità più resistente, per migliurà e misure è a gestione di disastru. Per minimizzà a perdita di vita è di pruprietà in un terremotu pussibule, avemu bisognu urgente di rinnuvà i nostri edifici fragili. D'una banda, realicemu i nostri travaglii prima, durante è dopu à u disastru, da l'altra parte, agimu da priurità a trasfurmazioni urbane. Mentre facemu l'accordi necessarii per a trasfurmazioni di vechji edifici u più prestu pussibule, rinnuvemu ancu e nostre carte di risichi contr'à tutti i risichi pussibuli ".

Dichjarà chì anu stabilitu a Direzzione di l'Affari di Coordinazione per assicurà a coordinazione è a coordinazione inter-unità in i prucessi di risichi è di crisa in modu chì l'avvenimenti naturali ùn si trasformanu in un disastru, u sindaco Çalık hà dettu: "L'unicu duvere di sta direzzione serà di assicurà chì a nostra cità hè pronta per i disastri, vale à dì per assicurà a resilienza urbana. Ùn pudemu micca sapè quandu i disastri accadenu, ma pudemu pianificà per esse pronti quandu u disastru colpisce. Continuemu à travaglià nantu à cumu pudemu custruisce un Beylikdüzü più resistente cù a cooperazione di u nostru guvernatore di distrettu ".