L'ingressu di Bursa Textile Show serà donatu à e vittime di u terremotu

L'ingressu di Bursa Textile Show serà donatu à e vittime di u terremotu
L'ingressu di Bursa Textile Show serà donatu à e vittime di u terremotu

Bursa Textile Show Fair, urganizata da Bursa Chamber of Commerce and Industry, affiliata KFA Fairs in cuuperazione cù Uludag Textile Exporters' Association (UTIB), hà apertu e so porte per a 9a volta. U presidente di u Cunsigliu di BTSO, İbrahim Burkay, hà annunziatu chì l'ingudu ghjustu serà donatu à e vittime di u terrimotu.

Cunducendu i pruduttori di tessili turchi cù cumpratori di tuttu u mondu, Bursa Textile Show accoglie i so visitatori per a 9ª volta. À a fiera, chì hè stata per a prima volta quist'annu à u Bursa International Fair and Congress Center, quasi 200 cumpagnie presentanu e so cullezzione di tessuti di vestiti primavera-estate 2024 à i prufessiunali di l'industria. Più di 70 cumpratori stranieri qualificati da 1.000 paesi, in particulare i paesi europei è di u Mediu Oriente, tenenu ancu riunioni d'affari cù cumpagnie in u scopu di u travagliu di l'Organizazione Fiera di KFA è i cumitati di acquisti coordinati in partenariatu cù BTSO è UTİB. Organizzata in 4 sale, nantu à una superficie totale di 10 mila metri quadrati, a fiera offre ancu à i participanti l'uppurtunità di scopre l'ultime innovazioni in u settore cù zoni di tendenza è seminarii.

"85 Million One Heart"

U presidente di u Cunsigliu di BTSO, İbrahim Burkay, hà visitatu a fiera cù u presidente di l'Assemblea BTSO Ali Uğur è u Cunsigliu di Amministrazione è i Membri di l'Assemblea di BTSO. U presidente di u Cunsigliu di BTSO İbrahim Burkay, chì hà iniziatu u so discorsu quì, augurendu a misericordia di Diu à quelli chì anu persu a vita in u terrimotu di u 6 di ferraghju, hà dettu: "Condolenze à tutti noi. Passemu un tempu difficiule cum'è paese. Tutta a Turchia hè mobilizata per guarì e ferite di i nostri citadini in a zona di 85 milioni di terramoti. Cum'è Bursa, avemu pigliatu u nostru postu à l'avanguardia di questi travaglii cù a nostra municipalità metropolitana di Bursa, amministrazioni lucali, ONG, zoni industriali è rapprisentanti di u settore sottu a coordinazione di u nostru onorevoli guvernatore. Questu ùn hè micca un prucessu cortu. Hè un prucessu difficiule chì copre u prossimu unu o dui anni. Continueremu à sustene ogni sforzu per guarì e ferite in unità è sulidarità naziunale ". disse.

Grande interessu da l'esteru à a Fiera

Dichjarà chì anu urganizatu a Bursa Textile Show Fair per a 9a volta questu annu, Burkay hà dettu: "Cumu u mondu di l'affari, avemu intrutu in un prucessu induve avemu bisognu di realizà attività chì purteranu a nostra pusizione forte in l'arena glubale ancu più luntanu. In questu sensu, Bursa Textile Show hè una urganizazione preziosa sia per guarì e ferite di u disastru sia per furnisce una motivazione morale in u nostru paese. Quandu guardemu à a fiera chì avemu urganizatu in u nostru novu locu quist'annu, vedemu una forte participazione in quantu à i cumitati di compra. Eramu piacè di vede a sensibilità, a fiducia è a credenza di i nostri cumpagni di cummerciale à l'esteru dopu à u disastru di u terrimotu. I nostri cumpagni chì participanu à a fiera sò ancu assai soddisfatti di u prufilu di u visitore è di l'intensità di a fiera. Cridemu chì a nostra fiera cuntinuerà à furnisce un aumentu più forte di l'esportazioni à l'industria tessili in u so novu locu ". disse.

I rivenditi ghjusti seranu donati à a Zona di Terremotu

Spieghendu chì l'ingudu da a fiera serà ancu donatu à e vittime di u terrimotu questu annu, u presidente Burkay hà dettu: "Usemu l'ingudu di a nostra fiera, chì avemu urganizatu cù a cuscenza di a cooperazione è a sulidarità, per risponde à i bisogni in a regione di u terrimotu. . Quasi 200 cumpagnie participanti furnisceranu ancu supportu per risponde à a necessità di rifuggiu in a zona di u terrimotu. U mondu cummerciale turcu continuarà à piglià a rispunsabilità. Vogliu ringrazià tutte e nostre cumpagnie per u so sustegnu è i sacrifici durante stu prucessu difficiule è li augurà fieri fruttuosi. disse.

L'imprese sò soddisfatte di a densità

U presidente di l'Assemblea BTSO, Ali Uğur, hà dettu chì Bursa Textile Show hà accoltu i so visitatori per a prima volta in u so novu locu. Nutendu chì anu visitatu l'imprese chì anu apertu stands in a fiera è anu vistu a so satisfaczione, Uğur hà desideratu chì a fiera sia benefica per Bursa è l'industria tessili.

Cumpratori stranieri da 70 Paesi si scontranu cù cumpagnie in Bursa

İsmail Kuş, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO, hà dichjaratu chì a Turchia passa per un periodu difficiule è hà dettu: "Avemu assai dulore per via di u disastru di u terrimotu chì avemu avutu. Ma a vita cuntinueghja. Avemu da travaglià, urganizà fieri è vende merchenzie fora. U nostru paese hà bisognu di questu in questu tempu difficiule. Avemu usatu per urganizà Bursa Textile Show in Merinos finu à oghje, l'avemu purtatu à Bursa International Fair and Congress Center per a prima volta. Ci hè una bella atmosfera. Facemu a nostra fiera cù cumpratori di 200 paesi inseme cù quasi 70 cumpagnie participanti. Vogliu ringrazià u nostru presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, u sgiò İbrahim Burkay, l'Organizazione Fiera di KFA è tutti quelli chì anu cuntribuitu, è augurà à e nostre cumpagnie una bona fiera ". disse.

Bursa Textile Show Fair continuerà à accoglie i so visitatori finu à u 2 di marzu in Bursa International Fair and Congress Center.