Campagna "Un libru una lettera" da a municipalità di Ümraniye

Campagna Un Libru Una Lettera da a Municipalità di Umraniye
Campagna "Un libru una lettera" da a municipalità di Ümraniye

A municipalità di Ümraniye hà lanciatu a campagna "One Book One Letter" per a biblioteca per esse custruita in a cità di container di 500 famiglie, chì hè in costruzione in u distrittu Onikisubat di Kahramanmaraş. Cù a campagna, a ghjente di Ümraniye sarà amici di penna cù quelli affettati da u terrimotu è sustene ancu a biblioteca cù libri.

Cù a campagna "One Book One Letter", hè u scopu chì e vittime di disastru in a regione di u terrimotu ponu adattà à a vita di ogni ghjornu più rapidamente è si sentenu megliu. In questu modu, hè destinatu soprattuttu à i zitelli per esce da a situazione di traumu chì sperimentanu. In a bibbiuteca induve ci saranu publicazioni chì attraeranu à tutti i gruppi di età; I travaglii littirari, i libri di culore, i libri di preparazione di i corsi è di l'università.

U sindaco di Ümraniye, İsmet Yıldırım, hà dettu in una dichjarazione annantu à a campagna: "Cumu Turchia, avemu avutu un grande disastru. Avà, travagliemu ghjornu è notte cù u sforzu di passà sti ghjorni difficili, essendu uniti è guarì e nostre ferite u più prestu pussibule. I libri guariscenu ancu i nostri figlioli. Hè assai impurtante di mantene i zitelli mentalmente è fisicamente sicuri durante è dopu u disastru ". usatu e frasi.

Dichjarà chì u modu per i zitelli per sentenu bè hè attraversu i libri è i ghjochi, u presidente Yıldırım hà dettu: "Hè u nostru più grande desideriu di riduce l'effetti di u traumu psicologicu chì anu sperimentatu è di sustene i zitelli chì anu sperimentatu u terrimotu. Pudete sustene sta campagna per cumprà un libru è scrivendu una lettera. Vogliu ringrazià i mo vicini Umraniye per u so sustegnu ".