Cumu intervene per un zitellu chì hà una crisi?

Cumu intervene à Cocuna chì hà patitu un infartu
Cumu intervene per un zitellu chì hà una crisi

Specialista di u Dipartimentu di Neurologia Pediatrica di u Memorial Bahçelievler Hospital. Dr. Selvinaz Edizer hà datu infurmazioni nantu à l'intervenzioni chì deve esse datu à i zitelli chì anu cunvulsioni.

"Le convulsioni febrili sò generalmente genetiche"

Specialist states chì i seizures febrile sò ligati à a bassa resistenza di u zitellu à u focu. Dr. Selvinaz Edizer hà dettu: "Ci hè di solitu una storia di famiglia sottostante. "Ùn ci hè micca trattamentu specificu o seguitu per questi, ma quandu si ripresentanu spessu è ci sò ragioni familiari, ponu esse esaminati cù un EEG o medicazione pò esse bisognu di principià". disse.

Sconvoltu. Dr. Selvinaz Edizer hà dichjaratu chì l'epilessia hè una malatia veduta à un ritmu di 1-5 per centu in a zitiddina è hà dettu: "Ancu se a causa esatta ùn hè micca cunnisciuta, ci ponu esse parechje ragioni ligati à i prucessi genetichi, metabolichi è di sviluppu. U cervu di u zitellu pò sperimentà una attività elettrica anormali finu à chì u cervu adultu matura, a maiò parte di i quali sò visti cum'è crisi epilettiche è ponu esse bisognu di trattamentu. Ùn accade micca sempre cù a frebba, ma pò ancu pruvucà a frebba. U 60-65 per centu di l'epilessia hè trattabile. Circa 50-60 per centu di elli sò custituiti da epilepsie benigni di a zitiddina. U 20-25 per centu restante custituiscenu epilessia refrattaria. disse.

"I trattamenti senza droghe attiranu l'attenzione in l'epilessia resistente"

"25% di i malati di epilessia sò resistenti à i medicazione di l'epilessia", disse Uz. Dr. Selvinaz Edizer hà dettu: "I pazienti chì i cunvulsioni cuntinueghjanu malgradu duie o più droghe antiepilettiche sò chjamati epilessia resistente. A rata di benefiziu da una medicazione supplementaria in questi pazienti ora varieghja trà 1-5%. Dunque, i trattamenti non-droga sò cunsigliati per questi pazienti. Questi trattamenti sò basati nantu à l'idoneità di u paziente: chirurgia di l'epilessia, trattamentu di dieta cetogenica è trattamentu di batterie di epilessia chjamata stimulazione di u nervu vagale. chirurgia epilessia; Hè u prucessu di eliminà chirurgicamente u focu chì inizia l'attività epileptica di u paci. Hè successu in i malati adattati. Tuttavia, hè una prucedura chì hà cumplicazioni post-operatorie ". disse.

"A dieta cetogenica applicata à i pazienti cù epilessia resistente hè un metudu di trattamentu medico"

Parlendu di trattamentu di dieta cetogenica, Uz. Dr. Selvinaz Edizer hà cuntinuatu cusì:

"Hè una dieta di trattamentu cumpletamente medico. In u gruppu cù epilepsia refrattaria; Hè un tipu di dieta implementata cù menu stabiliti cum'è proporzioni di grassu è pocu di proteina è carbuidrati. L'effettu di l'arrestu di l'attaccamentu hè statu infurmatu chì hè trà 45% è 66%, è sta tarifa aumenta ancu più in i gruppi di pazienti appropritati. Hè una forma di trattamentu chì hè un pocu difficiule di implementà è hà cumplicazioni. Hè assai impurtante per pudè monitorà l'armunia di a famiglia è u cumplimentu di u paci. "In più di u so effettu seizure-stop, hè statu osservatu in parechji gruppi di pazienti chì aumenta ligeramente a capacità di u muvimentu è migliurà e funzioni perceptive, u mecanismu di quale ùn hè micca statu capitu finu à avà".

"A bateria di l'epilessia riduce i convulsioni è pò eliminà completamente in certi pazienti".

Sconvoltu. Dr. Selvinaz Edizer hà dettu chì a bateria di l'epilessia (stimulazione di u nervu vagale) pò esse evaluata in i malati di epilepsia resistenti adattati, per esempiu, in i zitelli chì anu utilizatu dui o più medicazione, ma anu sempre cunvulsioni. Sconvoltu. Dr. Selvinaz Edizer hà dettu: "Secunnu l'adattabilità, un trattamentu di bateria hè applicatu in forma di una prucedura chirurgica. A logica di a bateria hè un metudu di trattamentu chì ferma i convulsioni à longu andà di u paci è riduce i cunvulsioni di u paziente à longu andà, cum'è una droga, è ancu finisce in certi pazienti. Ci hè un magnetu nantu à u polsu è un elettrodu nantu à u collu. "In i zitelli cun seizures à longu andà o sughjorni di cure intensive à longu andà, a sequestra pò esse terminata toccu u magnetu à u collu". disse.

"Ùn intervene micca in un zitellu chì hà una crisi senza amparà queste cose".

Specialista hà dettu chì i zitelli chì anu seizures deve esse intervenutu currettamente. Dr. Selvinaz Edizer hà dettu: "U più impurtante hè di cuntrullà a via aerea. U zitellu deve esse pusatu nantu à una superficia dura. Si deve esse vultatu à u latu drittu o manca. Perchè a secrezione intraorale è a saliva ùn deve micca ritruvà. Nunda ùn deve esse messu in bocca è a so lingua ùn deve esse pruvatu à esse cacciatu. Si deve esse seguitu in una pusizione laterale, mantenendu a testa ligeramente in daretu. Se a sequestra dura 2-3 minuti è cuntinueghja, u 112 deve esse chjamatu è i preparativi deve esse fatti per andà in l'uspidale. U zitellu ùn deve mai esse sottumessu à l'acqua o avè l'acqua versata nantu à ellu. L'avvicinamenti inconsciente ponu aggravà sta situazione vistu in i zitelli. "Hè assai impurtante per i genitori per esse infurmati nantu à questu prublema è stà in cuntattu cù i so medichi". hà avvistatu.